Тема: Let`s get aquainted
Мета:
продовжувати ознайомлювати дітей з культурою іншої країни(Англії), розширювати уявлення дітей про іноземну мову(англійську), формувати елементарні мовленнєві навички,розширювати словник дітей,активізувати мовлення дітей, продовжувати вводити в активний словник дітей іноземні слова: How are you?Ok!Fine!So-so! Закріпити слова ,введені на минулому занятті.Вчити дітей відповідати на питання How are you?
розвивати логічне мислення та увагу дошкільнят, мовлення,словниковий запас, слухову та зорову пам’ять,увагу,ініціативність,уяву;
виховувати у дітей бажання вчити англійську мову та висловлюватися нею.
Обладнання: заохочувальні фішки, телефон, іграшкова ворона.
Хід.
1.-Hello! My dear girls and boys!Hello! Mss.Crown!
Місіс Краун:- Привіт! Доброго ранку!Good- morning!
Вихователь:- Let`s repeat!
Good- morning, good- morning, good- morning to you! Good- morning, good- morning I am glad to see you!(повтор 2 р)
Вихователь: - I am glad to see you too!
Місіс Краун:- Мені вчора дзвонили Ен і Ден з Англії і запитали “How are you?” але я нічого не зрозуміла і обіцяла запитати у вас!
Вихователь:- Так!Вірно!У Англії коли вітаються і кажуть “ Hello!” , то запитують ще «як у тебе справи» How are you?
Let`s repeat! How are you?
(вихователь спонукає дітей до повтору )
Вихователь:- Давайте пограємо у гру «Тихо.Гучно»
Loud: - How are you?(повторити)
Quait: - How are you?(повторити)
(повторюємо речення по 4 рази тихо і гучно)
Ой!А хто це до нас телефонує!?Так?Слухаю!(вихователь бере телефон до вуха і імітує розмову з Ен і Ден)
Діти це ж Ен і Ден!Hello!How are you?Fine? Ok? So- so?
Зв’язок зник!
Ен і Ден передали вам привіт! Вони сказали,що у них усе добре!А як англійською відповісти про наші справи: чи добре у нас все, а чи може погано!?Коли нас запитують «How are you?»Ми відповідаємо : «Ok!Fine!So-so!»(вихователь показує великий палець доверху- для кращого запам’ ятовування(спрацьовує зорова пам’ять разом із слуховою)
Місіс Краун : - Тепер зрозуміло! Тільки потрібно повторити!
Вихователь:- Давайте пограємося з вами ! Я даю м’ ячик і запитую «How are you?» ,а ви відповідаєте “Ok! Fine! So-so!»
-Послухай те пісеньку!
(вихователь співає)
-Hello!Hello!How are you?How are you?-2 times
Hello!Hello!I am fine! I am fine!I am fine!
Hello!Hello!How are you?How are you?- 2 times
Hello!Hello!I am ok! I am ok!
Hello!Hello!How are you?How are you? – 2 times
Hello! Hello! I am so-so!(останній рядочок співається без настрою)
Let`s repeat a song with me!
(пісня співається 2-3 рази)
Вихователь:- Very good!Ok!Now we have to finish our lesson!
Say! Bye- bye!