Заняття з англійської мови №4 Тема: Let`s get aquainted

Про матеріал
Заняття для дітей дошкільного віку з англійської мови №4 із серії занять гурткової роботи
Перегляд файлу

Тема: Let`s get aquainted

Мета:

продовжувати ознайомлювати дітей з культурою іншої країни(Англії), розширювати уявлення дітей про іноземну мову(англійську), формувати елементарні мовленнєві навички,розширювати словник дітей,активізувати мовлення дітей, продовжувати вводити в активний словник дітей іноземні слова:  How are you?Ok!Fine!So-so! Закріпити слова ,введені на минулому занятті.Вчити дітей відповідати на питання How are you?

розвивати логічне мислення та увагу дошкільнят, мовлення,словниковий запас, слухову  та  зорову пам’ять,увагу,ініціативність,уяву;

виховувати у дітей бажання вчити англійську мову та висловлюватися нею.

Обладнання: заохочувальні фішки, телефон, іграшкова ворона.

Хід.

1.-Hello! My dear girls and boys!Hello! Mss.Crown!

Місіс Краун:- Привіт! Доброго ранку!Good- morning!

Вихователь:- Let`s repeat!

Good- morning, good- morning, good- morning to you! Good- morning, good- morning I am glad to see you!(повтор 2 р)

Вихователь: - I am glad to see you too!

Місіс Краун:- Мені вчора дзвонили Ен і Ден з Англії і запитали “How are you?” але я нічого не зрозуміла і обіцяла запитати у вас!

Вихователь:- Так!Вірно!У Англії коли вітаються і кажуть “ Hello!” , то запитують ще «як у тебе справи» How are you?

Let`s repeat! How are you?

(вихователь спонукає дітей до повтору )

Вихователь:- Давайте пограємо у гру «Тихо.Гучно»

Loud: - How are you?(повторити)

Quait: - How are you?(повторити)

(повторюємо речення по 4 рази тихо і гучно)

Ой!А хто це до нас телефонує!?Так?Слухаю!(вихователь бере телефон до вуха і імітує розмову з Ен і Ден)

Діти це ж Ен і Ден!Hello!How are you?Fine? Ok? So- so?

Зв’язок зник!

Ен і Ден передали вам привіт! Вони сказали,що у них усе добре!А як англійською відповісти про наші справи: чи добре у нас все, а чи може погано!?Коли нас запитують  «How are you?»Ми відповідаємо : «Ok!Fine!So-so!»(вихователь показує великий палець доверху- для кращого запам’ ятовування(спрацьовує зорова пам’ять разом із слуховою)

Місіс Краун : - Тепер зрозуміло! Тільки потрібно повторити!

Вихователь:- Давайте пограємося з вами ! Я даю м’ ячик і запитую «How are you?» ,а ви відповідаєте  “Ok! Fine! So-so!»

-Послухай те пісеньку!

(вихователь співає)

-Hello!Hello!How are you?How are you?-2 times

Hello!Hello!I am fine! I am fine!I am fine!

Hello!Hello!How are you?How are you?- 2 times

Hello!Hello!I am ok! I am ok!

Hello!Hello!How are you?How are you? – 2 times

Hello! Hello! I am so-so!(останній рядочок співається без настрою)

Let`s repeat a song with me!

(пісня співається 2-3 рази)

Вихователь:- Very good!Ok!Now we have to finish our lesson!

Say! Bye- bye!

 

 

 

docx
Додано
9 лютого 2022
Переглядів
255
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку