Тема: Vegetables
Мета:
продовжувати ознайомлювати дітей з культурою Англії, продовжувати розширювати уявлення дітей про іноземну мову(англійську), формувати елементарні мовленнєві навички,розширювати словниковий запас іноземних слів,активізувати мовлення дітей, продовжувати вводити в активний словник дітей нові лексичні одиниці: cabbage, radish, pumpkin, paprika; розвивати логічне мислення та увагу дошкільнят, мовлення,словниковий запас, слухову та зорову пам’ять,увагу,ініціативність,уяву;
виховувати у дітей бажання вчити англійську мову та висловлюватися нею, інтерес до занять з англійської мови.
Обладнання: заохочувальні фішки, іграшкова ворона, сюжетна картинка із зображенням поличок з овочами,демонстраційні тематичні картки.
Хід.
- Hello! How are you today?(відповіді)
- На минулому занятті ми з вами розглядали картинку з овочами! Які овочі ми бачили?(спонукати дітей до пригадування лексичних одиниць,вивчених на минулому занятті)Так! Ось вони!Давайте назвемо їх( вихователь демонструє картинки – діти називають).Сьогодні у нас на поличках з‘явилися нові овочі. Let`s look at the picture! What do you see? Що ми бачимо на ній? Vegetables! Repeat with me! Vegetables!(повторюють)
- Mss.Crown! What do you see here?
- Vegetables!
- Yes! You are right! Ok! Давайте поглянемо що саме з овочів тут є! (вихователь демонструє окремі картинки із зображенням овочів та називає їх,повторюючи по 2 -3 рази кожну,спонукає до повторення дітей)!
- Давайте пограємо з вами у гру.Let`s play a game! «What can you see?»
I can see a cabbage. And what can you see? (вихователь запитує і кидає м’ячик, той хто зловив – відповідає і слідом запитує у іншої дитини.Гра повторюється з усіма).