Тема: My toys
Мета:
продовжувати ознайомлювати дітей з культурою Англії, продовжувати розширювати уявлення дітей про іноземну мову(англійську), продовжувати формувати елементарні мовленнєві навички,розширювати словниковий запас іноземних слів,активізувати мовлення дітей, продовжувати вводити в активний словник дітей нові лексичні одиниці: ball, doll, top,drum; розвивати логічне мислення та увагу дошкільнят, мовлення,словниковий запас, слухову та зорову пам’ять,увагу,ініціативність,уяву;
виховувати у дітей бажання вчити англійську мову та висловлюватися нею, інтерес до занять з англійської мови.
Обладнання: заохочувальні фішки, іграшкова ворона, ляльки- іноземці,демонстраційні тематичні картки, картинка із зображенням дітей, які граються іграшками.
Хід.
В. :- Hello,children!How are you?(відповідь дітей може бути колективною.Вихователь повторює разом з дітьми, супроводжуючи відповіді жестами рук та пальців)
Місіс Краун( М.К.): - Hello!
Діти:- Hello!
М.К.:- Я сьогодні принесла вам один цікавий мультик!Let` s watch it!(переглядаємо мультфільм про іграшки англійською мовою)
В.:- Діти!Про що був мультик!(відповіді)Так.Які іграшки ми там бачили?(відповіді) То як одним словом ми це все назвемо?
Діти:- Іграшки!
В.: - Toys!Repeat, please!Toys!(повтор 3-4 рази)
Стук у двері.Прихід іноземців.
Ann and Dan: - Hello! How are you?(відповіді дітей)Ми привезли вам листа від дітей з Англії!
В.:- Давайте ми поглянемо, що ж там ?!Та це ж toys!Thank you!( вихователь заохочує дітей подякувати гостям )
- a boll
- a doll
- a top
- a drum
(вимовляючи кожну лексичну одиницю, вихователь демонструє картку та чіпляє на дошку, повторює 2-3 рази)
В.:- What nice toys!Let` s play a game “Loud/ Quiet”( )
- Very good! Nice children!