1 липня о 18:00Вебінар: Шкільна дошка – ігрове поле вчителя

Заняття з англійської мови на тему «Peppa`s balloons! Кульки Пеппи!»

Про матеріал
Мета:формувати мотивацію до вивчення англійської мови, розвивати мовленнєву реакцію, логічне мислення, комунікативні навички, пам'ять, увагу, сприйняття англійських пісень.
Перегляд файлу

Заняття з англійської мови на тему

«Peppa`s balloons! Кульки Пеппи!»

 

Мета:

Формувати мотивацію до вивчення англійської мови,   розвивати мовленнєву реакцію, логічне мислення, комунікативні навички,  пам'ять, увагу, сприйняття англійських пісень, формувати вміння будувати діалог;

розширювати філологічний кругозір дітей, повторити слова за темами  «Числівники» (Numbers), «Кольори»(Colours), закріпити вивчені вірші, вчити відповідати повним реченням, удосконалювати вміння ходити по колу, виконувати рухи за текстом пісні;

виховувати турботливе  ставлення до іграшок, товариськість, викликати пізнавальний інтерес.

Матеріали:  тематичні картки, іграшка свинки Пеппи, відеозапис «Make a circle».

Хід заняття

І. Організаційний момент.

1. Greeting. Привітання

T.  Good morning, children!

       I am glad to see you.

Ch. Good morning, good morning

       Good morning to you

       Good morning, good morning

       We are glad to see you.

T. Подивіться, яка гарна квітка розквітла від ваших теплих слів привітання. Передайте її одне одному, вона розкриє ваші особисті уподобання і зробить вас ще дружнішими

(діти передають квітку одне-одному по колу, відповідаючи на питання вихователя).

2. Vocabulary exercise «Pass a Flower». Мовленнєва вправа «Передай квітку»

T.      What is your name?

-  Are you a boy or a girl?

-  How old are you?

(індивідуальні відповіді)

3.  Surprise moment. Сюрпризний момент

T. Сьогодні до нас завітала гостя весела, вона любить цікаві ігри і має маленького брата Джоржа.

(відповіді дітей)

T. Так. Це Пеппа.

 II. Основна частина заняття.

   4. Опрацювання нової лексики.

(Вихователь імітує надування повітряної кульки. По мірі надування показує  руками, що кулька стає більшою. Вихователь разом з дітьми каже: «Bigger,bigger,stop…» Надули - відклали. Вихователь питає у дітей якого кольору надути наступну кульку…

T. Dashа, what is your favourite colour?

Сh. Blue (red, green, yellow…)

T. Let us blow up a blue balloon.

(поки діти зайняті, вихователь вносить  кульки).

T.  Look! We have got many beautiful balloons. What colour are they?

(Діти називають кольори).

T. How many balloons are there?

 (Діти рахують кульки).

5. Physical training. Фізкультхвилинка

T. Let`s watch video «Make a circle» and do exercises with Peppa.

(Діти разом з вихователем йдуть по колу, співають пісню і виконують рухи за текстом пісні).

6. Poems for Peppa

T. Пеппа, діти бажають познайомити тебе віршами англійською     

мовою.

Ch.1 1, 1, 1 - little dogs run,

2, 2 , 2 -  cats see you,

3, 3, 3 - birds on the tree,

4, 4, 4 - mice on the floor.

Ch. 2 I see a mouse,

  I see a dog,

   I see a rabbit,

   I see a dog.

Ch.3 1, 1, 1 - I can run,

 2, 2, 2 - I can jump too,

 3, 3, 3 - Look at me.

  ІІІ.  Підбиття підсумків заняття

T.: Чи сподобалось вам грати?

       Які слова ви запам`ятали?

(відповіді дітей)

 So, it’s time to say goodbye Peppa.

Ch.: Goodbye, goodbye, Peppa

        See you next time.

 

 

 

 

docx
Додано
22 травня
Переглядів
123
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку