Заняття 14
Тема: I study count
продовжувати ознайомлювати дітей з культурою Англії, продовжувати розширювати уявлення дітей про іноземну мову(англійську), формувати елементарні мовленнєві навички,розширювати словниковий запас іноземних слів,активізувати мовлення дітей, продовжувати вводити в активний словник дітей нові лексичні одиниці: one, two, three, four; розвивати логічне мислення та увагу дошкільнят, мовлення,словниковий запас, слухову та зорову пам’ять,увагу,ініціативність,уяву;
виховувати у дітей бажання вчити англійську мову та висловлюватися нею, інтерес до занять з англійської мови.
Обладнання: заохочувальні фішки, іграшкова ворона,демонстраційні тематичні картки,кубики,м’ ячики.
Хід.
-Hello, children! How are you? Let` s sing a song! (співаємо вже знайому пісню « Hello ,hello,how are you?» )
-Дітки! Наша місіс Краун принесла кубики і м’ ячики.Та не вміє рахувати.Давайте я вам покажу як це зробити ,а ви повторите і навчите нашу місіс Краун.(вихователь ставить кубики на стіл і рахує від 1 до 4.Повторює 2-3 рази.Пропонує дітям порахувати разом ,хором). А тепер давайте порахуємо м’ ячики.( діти рахують разом)
-Ой,погляньте! Хто це?(акули)Так.Sharks.This is a shark(вихователь демонструє акулу і повторює англійською 2-3 рази, спонукає до повторення дітей).Це ціла сім ‘ я акул. Порахуйте скільки їх(5).Давайте переглянемо мультик(переглядаємо дитячий кліп з піснею « Shark».Проводиться міні- бесіда за кліпом, кожний рух повторюємо і називаємо по 3 рази.)
Покажіть який ротик у baby shark(діти показують як у кліпі)
Який ротик у mommy shark, daddy shark, grandma shark,grandpa shark(і так далі)
-А тепер давайте проспіваємо !(співаємо під музику)
- Smart children! Sit down!
-Давайте ще раз порахуємо ск м’ ячиків і кубиків!(по одному діти рахують по-черзі).
- Молодці!Час прощатися.Good- bye! Bye-bye!