Конспект відкритого заняття: Використання нетрадиційних технік з аплікації на тему «Квітка дружби».
Програмовий зміст:
Вчити дітей робити аплікацію з серветок, накладати готові фігури на папері, приклеювати деталі за зразком.
Розвивати дрібну моторику рук, зорове сприйняття та увагу, естетичне сприйняття, творчі здібності, фантазію, розвивати уміння повторювати рухи за вихователем.
Виховувати добрі почуття, моральні якості, вміння милуватися красотою квітів, акуратність в роботі з клеєм та вміння доводити роботу до кінця, створити радісний настрій.
Матеріали: шаблон квітки, готові паперові серветки двох кольорів (рожевий та жовтий) заздалегідь приготовлені, клейстер, пензлі для клейстеру, музичний аудіо-запис, картини з квітами.
Хід заняття:
вихователь:
Привіт, долоньки: хлоп-хлоп-хлоп!
Привіт, ніжки: топ-топ-топ!
Привіт, щічки, плюх-плюх-плюх!
Привіт, губки: чмок-чмок-чмок!
Привіт, зубки: клац-клац-клац!
Здрастуй, мій носик: бім-бім-бім!
Привіт, гості! Вітаємо!
- Молодці діти! Ми подарували один одному і нашим гостям усмішку і гарний настрій.
Які радісні, усміхнені у всіх вас обличчя! Послухайте уважно загадку.
Один одному всміхаємось,
Разом з пташками співаємо
Вранці куди ми поспішаємо? (дитячий садок)
Правильно, у дитячий садок! Чи любите ви ходити в дитячий садочок? Чому? (відповіді дітей)
Діти, чи є у вас друзі? Хто такий друг?
-Друг допоможе в біді,
- Пробачає помилки,
- Не жадібний,
- Ділиться з іграшками,
- Заспокоює того, хто плаче.
Мені дуже приємно чути, які ви у нас дружні діти, і ми разом з вами зробимо «квітку Дружби» і подаруємо її найкращому другу.
2.
Перед початком роботи нам потрібно розім’яти наші пальчики .
Пальчикова гімнастика
Наші гарні квіточки пелюстки розтулюють,
Тихо вітер їх хитає, пелюстки перебирає.
Наші гарні квіточки, затуляють пелюстки,
Тихо засинають, голівками хитають.
Інструктаж з техніки безпеки :
- сидіти рівно за столами;
- низько не нахилятися, щоб не нашкодити своїм очам;
- закотити рукава, щоб не забруднитися, охайно користуватися пензликом при нанесенні клейстеру.
Ось тепер можна приступити до роботи. Під супровід музики.
Фізкультхвилинка:
Неповторний ти і я (показують один на одного)
Разом ми одна сім’я. (обнімають себе за плечі)
Будемо у мирі жити, (піднімають руки до гори)
Гарно вчитись і дружити, (нахили тулуба в сторони)
Щоб батьки могли радіти, (хлопати в долоні)
Що такі них добрі діти. (показують двома руками «добре»)
3. Виставка робіт на стенді. Похвалити за роботу і подякувати за працю.
Ось, які гарні й пишні вийшли у нас «Квіти Дружби»!
4. Аналіз заняття:
-Діти, що ми з вами робили на занятті? З чого ми зробили квітку?
- Що вам більше сподобалося?
- Що запам’яталося?
Молодці діти, ми гарно з вами попрацювали!