Заняття з аплікації «Півник»

Про матеріал
Мета: розширювати та закріплювати знання дітей про українські народні казки, вчити їх впізнавати за головними героями, розширювати зганяння про свійських птахів, зокрема півника, спосіб харчування, живлення, спонукати до звуконаслідування; розвивати логічне мислення, мовлення, дрібну моторику рук; виховувати посидючість, охайність, творчі здібності, любов та піклування про домашніх птахів.
Перегляд файлу

Заняття з аплікації «Півник»

Мета: розширювати та закріплювати знання дітей про українські народні казки, вчити їх впізнавати за головними героями, розширювати зганяння про свійських птахів, зокрема півника, спосіб харчування, живлення, спонукати до звуконаслідування; розвивати логічне мислення, мовлення, дрібну моторику рук; виховувати посидючість, охайність, творчі здібності, любов та піклування про домашніх птахів. 

Привітання

Доброго дня, долоньки, хлоп-хлоп-хлоп.

Доброго дня, ніжки, топ-топ-топ.

Доброго дня, мій носик, біп-біп-біп.

Привіт щічки, плюх, плюх, плюх.

Доброго дня, мій ротик, цьом, цьом, цьом.

Вправа з кулькою  Кульку передай, своє ім’я називай.

Дітки, а до нас сьогодні на заняття завітали казкові гості, а щоб дізнатись хто саме нам допоможуть наші загадки:

В темнім лісі проживає,

Довгий хвіст пухнастий має.

Їй на місці не сидиться.

Як зовуть її?… (лисиця)

На дворі і на току —

Скрізь луна :»Ку-ку-рі-ку!»

Гордо птах цей походжає,

Дуже пишний хвостик має. (Півник)

Гострі кігті, тонкий слух
Хто на мишок має нюх?
(Котик).

Правильно дітки, а з якої казки ці герої? (відповіді дітей)

Дітки наші гості хочуть розповісти вам дуже цікаву казочку, яка називається «Котик і півник». Давайте всі разом уважно послухаємо її.

Казка «Котик та півник» (театр)

Малята вам сподобалась казочка? А зараз ми перевіримо чи уважно ми слухали казочку, хто вкрав півника, з ким в будиночку жив півник, де жили котик і півник.  Молодці. Дітки а скажіть що люблять їсти наші герої, а давайте подивимось чим вкрите тіло нашого півника, а що носить півник на голові.

Але щось ми засиділись, ось вітерець пустунець примчав і все пір’ячко порозкидав. Треба пір’ячко позбирати. В нас є червоне та жовте пір’я його потрібно зібрати у кошики відповідного кольору.

Але наш півник засмутився бо коли несла його лиска до своєї хатки то повискубувала все пір’ячко з його хвостика, і щоб наш півник не сумував ми з вами допоможемо йому повернути пір’ячко. Але перш ніж роботу розпочати треба ручки розім’яти.

Пальчикова гімнастика

Добрий день, добрий день

Пальчики сказали,

Діточок у садку дружно привітали.

ОТ ми пальчики розім’яли і будемо приступати до роботи, а перш за все ми пригадаємо, що з нашим клеєм потрібно працювати дуже акуратно та охайно.

Робота дітей.

Ось ми з вами і повернули все пір’ячко нашому півнику, але нашим казковим героям час повертатись в казочку тому дітки ми з ними прощаємось.

А наше зайняття вже добігло до кінця, то є скажіть мені дітки:

  1. Хто до нас приходив в гості?
  2. З якої казочки приходили герої?
  3. Що ми повертали нашому півникові?
  4. Що найбільше вам сподобалось на занятті?

C:\Users\lenovo\Desktop\12.jpg

docx
Додав(-ла)
Крутофал Ірина
Додано
4 жовтня
Переглядів
54
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку