Заняття з аплікації «Півник»
Мета: розширювати та закріплювати знання дітей про українські народні казки, вчити їх впізнавати за головними героями, розширювати зганяння про свійських птахів, зокрема півника, спосіб харчування, живлення, спонукати до звуконаслідування; розвивати логічне мислення, мовлення, дрібну моторику рук; виховувати посидючість, охайність, творчі здібності, любов та піклування про домашніх птахів.
Привітання
Доброго дня, долоньки, хлоп-хлоп-хлоп.
Доброго дня, ніжки, топ-топ-топ.
Доброго дня, мій носик, біп-біп-біп.
Привіт щічки, плюх, плюх, плюх.
Доброго дня, мій ротик, цьом, цьом, цьом.
Вправа з кулькою Кульку передай, своє ім’я називай.
Дітки, а до нас сьогодні на заняття завітали казкові гості, а щоб дізнатись хто саме нам допоможуть наші загадки:
В темнім лісі проживає,
Довгий хвіст пухнастий має.
Їй на місці не сидиться.
Як зовуть її?… (лисиця)
На дворі і на току —
Скрізь луна :»Ку-ку-рі-ку!»
Гордо птах цей походжає,
Дуже пишний хвостик має. (Півник)
Гострі кігті, тонкий слух
Хто на мишок має нюх?
(Котик).
Правильно дітки, а з якої казки ці герої? (відповіді дітей)
Дітки наші гості хочуть розповісти вам дуже цікаву казочку, яка називається «Котик і півник». Давайте всі разом уважно послухаємо її.
Казка «Котик та півник» (театр)
Малята вам сподобалась казочка? А зараз ми перевіримо чи уважно ми слухали казочку, хто вкрав півника, з ким в будиночку жив півник, де жили котик і півник. Молодці. Дітки а скажіть що люблять їсти наші герої, а давайте подивимось чим вкрите тіло нашого півника, а що носить півник на голові.
Але щось ми засиділись, ось вітерець пустунець примчав і все пір’ячко порозкидав. Треба пір’ячко позбирати. В нас є червоне та жовте пір’я його потрібно зібрати у кошики відповідного кольору.
Але наш півник засмутився бо коли несла його лиска до своєї хатки то повискубувала все пір’ячко з його хвостика, і щоб наш півник не сумував ми з вами допоможемо йому повернути пір’ячко. Але перш ніж роботу розпочати треба ручки розім’яти.
Пальчикова гімнастика
Добрий день, добрий день
Пальчики сказали,
Діточок у садку дружно привітали.
ОТ ми пальчики розім’яли і будемо приступати до роботи, а перш за все ми пригадаємо, що з нашим клеєм потрібно працювати дуже акуратно та охайно.
Робота дітей.
Ось ми з вами і повернули все пір’ячко нашому півнику, але нашим казковим героям час повертатись в казочку тому дітки ми з ними прощаємось.
А наше зайняття вже добігло до кінця, то є скажіть мені дітки: