18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Заняття з екологічного виховання на тему Подорож до Сонечка

Про матеріал
Продовжувати вчити дітей розрізняти та називати лісових звірів. Закріаити знання дітей про сонечко, колір, форма та сезоні зміни. Розвивати память, увагу, мислення, дрібну моторику пальців рук. Загадки про звірів, пальчикова гімнастика з використанням піску, шишковий масаж.
Перегляд файлу

       Інтегроване заняття для дітей І молодшої групи на тему:

«Подорож до Сонечка»

Мета: Продовжувати вчити дітей за зовнішнім виглядом розрізняти та називати лісових звірів: зайчика, ведмедика, білочку; вводити в словник малят слова, що означають назви дій, ознак істот. Закріпити знання дітей про сонечко, колір, форму та сезонні зміни – світить та не гріє. Сприяти розвитку у дітей уваги, мислення, дрібної моторики рук, вміння слухати інструкцію вихователя та діяти згідно з нею. Виховувати інтерес та турботливе ставлення до тварин, любити та оберігати рідну природу.

Матеріал:  М’які іграшки зайчика, ведмедика, білочки, пісок, горішки, шишки.

Хід заняття:

-Доброго ранку, сонце привітне!

 Доброго ранку, небо блакитне!

 Доброго ранку, у небі пташки!

 Доброго ранку тобі і мені!

(Стук у двері. Надійшов лист від Сонечка. Вихователь читає його і пропонує дітям вирушити у подорож, щоб допомогти Сонечку. Підходять до розкиданого сміття. Бесіда про небезпеку та естетичний вигляд. Прибираємо з дітьми сміттячко. Подорожуємо далі лісом. Зустрічаємо зайчика.)

-Діти, відгадайте загадку і дізнаєтеся кого ми зустріли.

Довгі вуха, куций хвіст,

Невеликий сам на зріст.

На городі побував,

Там капусти пожував.

Довгі лапи: скік та скік;

Ми погнались, а він втік.

-Так, це зайчик. Давайте ми з ним привітаємось.

(Звернути увагу на зовнішній вигляд зайчика, де живе, що їсть.)

-Зайчику, зайчику, скажи.

 Зайчику, зайчику, покажи.

 Як знайти доріжку до Сонечка?

-Покажу, але спочатку виконайте моє прохання. Я в пісочку загубив подарунок для друга, знайдіть його.

1. «Пальчики вітаються» (Знайомимось з пісочком: запропонувати дітям доторкнутися до нього по черзі пальчиками однієї, а потім другої руки, далі усіма пальчиками одночасно).

2. «Долоньки вітаються» (Торкнутися піску всією долонею – Внутрішньою та тильною стороною).

3. «Ручки радіють пісочку» (Перетирати пісок між пальчиками, долонями, взяти пісок в кулачок, потім поволі висипати).

(Звернути увагу, що пісок сухий, добре сиплеться, розсипається, його можна пересипати з руки в руку, сіяти через ситечко, але з сухого піску не можна ліпити, будувати. Попередити, що ігри з піском бувають небезпечні, потрібно бути уважними і стежити, щоб пісок випадково не потрапив у очі).

4. «Йдуть ведмежата» (Дитина кулачками силою натискає на пісок).

5. « Стрибають зайчата» (Кінчиками пальців дитина ударяє по піску в різних напрямках).

6. «Повзуть змійки» (Дитина розслабленими пальчиками робить поверхню хвилястою)

7. «Біжать жучки – павучки» (Дитина рухає всіма пальчиками).

-Пропоную занурити руки глибоко в пісочок та знайти що загубив зайчик. (Діти знаходять горішки і граються ними).

(Зайчик дякує та показує дорогу. Ідемо по «слідах», підходимо до барлогу, де спить ведмідь. Розглянути ведмедика, бесіда про нього).

-Ой там, в лісі хтось лежить,

 Це, напевно, спить ведмідь.

 Ми тихенько обійдемо,

 До ведмедя підійдемо!

 Тихше, діти, не будіть,

 Бо то, може спить ведмідь.

 Ой! Тікайте, бо той гість,

 Як устане - всіх поїсть!

-Лишаємо ведмедику бочечку з медом і стежинкою йдемо далі.

-А зараз відгадайте загадку і дізнаєтесь кого ми зустрінемо далі.

Пухова руденька шуба,

Із сосни стриба на дуба.

Хвіст у неї, як мітла,

А сама на зріст мала.

Очі сяють, як намисто,

Мов дві цяточки вогнисті.

В неї хата гарна, тиха,

Взимку повненька горіхів.

В лісі любить вона жити,

Відгадайте, хто це, діти?

-Молодці, це білочка. (Описуємо білочку: маленька, з пухнастим хвостиком, прудка, стрибає з гілочки на гілку, їсть горішки, гриби, живе в дуплі).

-Білочко, білочко, скажи.

 Білочко, білочко покажи.

 Як знайти доріжку до Сонечка?

-Покажу, але пограйтеся зі мною.

Гра з шишками.

(Ідемо до Сонечка. Підходимо і бачимо, що воно засмучене, прикрите хмаркою).

-Давайте, діти, ми його розвеселимо і заспіваємо пісеньку.

Вийди, вийди, сонечко,

На дідове полечко,

На бабине зіллячко,

На наше подвір'ячко.

На весняні квіточки,

На маленькі діточки,

Там вони граються,

Тебе дожидаються.

-Наше Сонечко ще сумне, невеселе. Давайте ми з ним пограємось.( Висипаємо з пісочку промінці, граємось із сонечком.)

Встане вранці ясне сонце,

Визирне в своє віконце.

Ми до нього потягнемось -

За промінчики візьмемось.

Радо будем присідати,

Сонечко розвеселяти.

Встали - сіли.

Встали - сіли.

Бачите, як звеселіли.

Стало сонце посміхатись,

До таночка закликати,

Нумо разом, нумо всі

Затанцюєм по росі.

 

docx
Додано
7 вересня 2020
Переглядів
1969
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку