Заняття з екологічного виховання на тему Завітав у гості Вітерець

Про матеріал
Закріпити знання дітей про овочі та фрукти. Навчати розрізняти листя двох трьох дерев. Закріплення культурно-гігієнічних навичок, орієнтування в просторі - в горі в низу.
Перегляд файлу

Конспект заняття з природи для дітей молодшої групи.з

Тема: Завітав у гості Вітерець.

Мета: Продовжувати знайомити дітей з ознаками осені: дощ, листопад, вітер; впізнавати та називати листя трьох видів дерев; групувати предмети за кольором; називати овочі та фрукти; закріплювати вміння орієнтуватись у просторі: «вгорі», «внизу». Продовжувати працювати над формуванням культурно-гігієнічних навичок (дотримання алгоритму миття рук); розвивати увагу, пам'ять, мислення, мовне дихання, зв’язне мовлення; виховувати спостережливість, допитливість, емоційне позитивне ставлення до природи.

Матеріал: стаканчики з трубочками; матеріал до дидактичних ігор «Де чий листочок», «Кольорова парасолька», «У саду чи на городі», «Миємо ручки», ватман, готові форми: хмарка, сонечко, дерево, травичка, листочки, гриби.

Хід заняття:

Вихователь: Дорого ранку, діти! Які ви гарненькі і чепурненькі, подивімося один на одного і привітаймося. Діти, погляньте скільки гостей до нас завітало сьогодні. В народі кажуть: «Добрий гість завжди в радість». Ми завжди раді гостям. Тож давайте їх привітаємо:

Ми вам раді, добрі люди,

І вітаєм щиро вас.

І запрошуєм ласкаво

На заняття сьогодні вас.

Вихователь: Сьогодні ми з вами поговоримо про чудову красуню, а хто це ви відгадаєте.

У садках, лісах блукає

В жовті шати одягає,

Золотисту стелить постіль

Жде сестрицю білу в гості. (Осінь)

Вихователь: Так, вже пора року осінь. Як змінилася погода восени? Як гріє сонечко? Яког кольору хмарки? А коли хмарки «плачуть», то що буває? А яким став вітер?

(Шум вітру. Забігає вітерець)

Вітерець: Який я радий вас всіх бачити. Я – Вітерець, по землі гуляю та всіх вітром обдуваю.

Вихователь: А ми теж вміємо створювати вітер (вправа на дихання) .

Вітерець (зажурено): Я тут політав по лісах, парках, перемішав усі листочки. Допоможіть мені розрізнити їх.

Вихователь: Не сумуй Вітерець, звичайно ми з дітками тобі допоможемо.

Дидактична гра: «Де чий листочок?»

(Мета: закріплювати з дітьми назви дерев та розрізняти їх за листочками).

Вітерець: А ще я люблю пустувати з хмарками і розпочинати дощик.

Вихователь: А ми не боїмося дощику, ми вміємо створювати веселий настрій і дощик у нас теж веселий та кольоровий.

Фізкультхвилинка «Дощик»

Вихователь: Малята, давайте покажемо, як капає дощик – легенько постукаємо пальчиком по долоні). Дощ помалу полива

                                       Крап-крап-крап,

                                       Крап-крап-крап. (оплеск на кожний «крап»)

                                       Швидше дощик припускай.

                                       (швидше стукаємо пальчиком по долоні)

                                       Крап-крап-крап, крап-крап-крап.

                                       (швидші оплески  долоні)

                                       Парасольку розкривай, від дощику себе сховай.

                                       (руки вгору, в сторони «розкрили парасольки»)

Дидактична гра: «Кольорові парасольки»

Мета: вчити групувати предмети відповідного кольору, розвивати мовлення, зорове сприйняття.

Вихователь: І знову наш пустунець-Вітерець погуляв по садках та по городах. Перемішав усі овочі та фрукти. Давайте разом посортуємо їх по поличках.

Дидактична гра: «У саду чи на городі?»

Мета: вчити дітей називати та розрізняти овочі та фрукти.

Вітерець: Я ось був літав, літав та зустрів щось таке незрозуміле (показує муляж мікроба).

Бесіда з дітьми: «Де живуть мікроби?» (закріплюємо алгоритм миття рук)

Дидактична гра: «Миємо ручки»

Вихователь: А на згадку про наше знайомство з Вітерцем ми виготовимо подарунок. (колективна робота дітей)

Прощання.

 

 

docx
Додано
16 грудня 2020
Переглядів
5786
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку