Заняття з економіки для старшої групи

Про матеріал
Конспект заняття з економіки в старшій групі на тему: «Подорож до лісової крамниці»
Перегляд файлу

Тема: Подорож до лісової крамниці

Мета: Ознайомити дітей з елементарними економічними поняттями: реклама, товар, купюри, та з діями пов’язаними з цими поняттями. Закріпити знання про різні види лічби, суміжні числа та склад числа в межах 10. Вправляти дітей у розрізненні понять: вужчий-ширший, високий - низький. Розвивати під час виконання завдань економічного характеру логічне мислення, пам'ять, увагу, інтерес до навколишнього життя. Виховувати особистісні якості дошкільнят пов’язані з економічною діяльністю(працьовитість, бережливість).

Матеріали: гроші, картки з завданнями, ведмедиця, прислів’я, загадки, іграшки,

Роздатковий: яблука, горіхи, гриби, м’ячик, «Дай відповідь» гра

Хід заняття

  • Послухайте діти загадку:  Хоть у нього шуба є, та як холод настає, він тоді не їсть, не п’є, і не ходить, не гуляє,, а у лігво спати лягає.
  • Ведмідь
  • Так. До нас прийшла  в гості ведмедиця. Звати її Анастасі Петрівна.
  • Ведмедиця: Я запрошую до себе в гості до лісу. В лісі у мене є крамниця, треба поспішати бо мають привезти лісовий товар: білки, бджоли.
  • Скажіть мені, що таке товар?
  • Товар – це те що можна купити і продати.
  • Товар – це певні речі, які виготовляють, вирощують люди для продажу.
  • А що може бути товаром у лісі?
  • Горіхи, ягоди, гриби, мед, квіти.
  • А що в ваших крамницях є товаром?
  • Іграшки, одяг, книжки, взуття, машини.
  • А які крамниці ви знаєте?
  • Дитячий світ, Книги, Взуття, Супермаркет
  • Ведмедиця: Ось і бджоли-трудівниці принесли до моєї крамниці різні товари. Білка – горішки, грибочки, ягоди. Їжачок – яблучка, груші, Бджоли  - медку.
  • Скільки горіхів принесла білка?
  • 5
  • Скільки горщиків з медком принесла бджола?
  • 4
  • Чого більше? На скільки більше? На скільки менше?
  • Скільки яблук приніс їжачок?
  • 6
  • Скільки грибочків принесла білка?
  • 5
  • Чого більше? Чого менше? На скільки? Більше? На скільки менше?
  • Назвіть сусідів числа , що позначають кількість горіхів, яблук.
  • Що дорожче коштує: мед чи горіхи? На скільки?
  • Що дешевше коштує гриби чи яблука? На скільки?
  • Зраділа ведмедиця, що багато товару. Розставила на прилавок. Тільки товар щось не розкуповується. Забули напевно, про мене і мій магазин лісові мешканці.
  • Раптом Скре-ке-ке? Скидає  хитрим оком на ведмедицю?
  • Сорока: Чого це ти Ведмедиця не  торгуєш? Чи немає чим? Чи товар поганий? Яким має бути товар  у крамниці?
  • Якісним, свіжим, повинен бути товар у магазині.
  • Та ні Сорока, мед духмяний, і горіхи добрі, груші і яблука стиглі, гриби нечервиві та ніхто до мене не йде. Може забули про мою крамницю, а може не знають, що товар у мене новий з’явився?  Чи нікому не потрібен мій товар? Допоможіть мені, щоб всі знали про мій магазин та показали всім по телебаченню, почули по радіо, намалювали гарні оголошення і розвішати на деревах.
  • Сорока: Знаю! Знаю! Я тобі допоможу! Реклама, потрібна реклама.
  • Ведмедиця: Реклама? Що це таке?. Такого товару у мене в магазині немає.
  • Сорока: засміялась
  • Ведмедиця: Чому ти Сорока смієшся? Я не знаю що таке реклама. Розкажіть мені.
  • Реклама – це повідомлення про наявність товару, його якість, можливість придбання.
  • Ведмедиця: А що можна рекламувати? Які реклами ви знаєте?
  • Кіндер – це сюрприз, смачний шоколад, цікава іграшка.
  • Кетчуп – з лану до столу із стиглих помідорів.
  • Шоколад «Корона» так смакує якість
  • Болить горло бери «Стрепсіл»
  • Ведмедиця:: Допоможіть і мені розрекламувати мій товар.
  • В нашій крамниці є багато соковитої морквиці!
  • Покуштуєш солоденького, запашного медку – будеш здоровий і веселий на весь рік.
  • В нашій крамниці є багато полуниці- з’їж одну і захочеш ще другу.
  • Кому, кому грибочків для синів і дочок?
  • Груші, яблука рум’яні на вітаміни вони багаті.
  • Завітайте, завітайте в наш магазин і придбайте наші товари.
  • Сорока: Як багато різних реклам. Тепер я можу  над лісом, над полем, всім прострекочу який і де товар продається. От усі звірі, птахи і комахи дізнаються про твою крамницю.
  • Ведмедиця: Дякую вам мої друзі, ви для мене зробили велику послугу. Послуга –це робота яка виконується щоб допомогти людям  у лікуванні, навчанні, ремонту.
  • Я чула, як сорока рознесла рекламу про мій магазин. І написала слово «Крамниця». Що таке крамниця?
  • Крамниця -  це будинок у якому є багато товару, який купляють.
  • І що там можна купити?
  • Можна купити овочі, фрукти, книги, солодощі.

(Діти допомагають мені розв’язати завдання у двох крамницях продається однакові товари. В якій з них на вашу думку буде більше покупців, і чому?

  • Швидше розберуть товар де є цінники і де є реклама.
  • Ведмедиця: Я швидше поставлю цін на кожен товар.
  • Час скоро промайнув і зараз обідня перерва. Фізкультхвилинка з м’ячем.
  • «Дай відповідь»

М’ячик наш уміє грати,

В ваші руки попадати

В нього запитань багато –

Будемо відповідати.

  • Запитання: Скільки днів у тижні?
  • А скільки з них робочих?
  • А вихідних днів?
  • Назвіть числа, менше за число 7.
  • Назвіть числа, більше за число 8
  • Якщо слон вищий за тигра, то тигр … (нищій)
  • Якщо море ширше за ріку, то річка …( вужча)
  • Із скількох одиниць складається число 5?
  • Які бувають крамниці?
  • Відірвався ґудзик, що робити?
  • На одязі з’явилася пляма, що робити?
  • Взуття намокло, що робити?
  • Взуття забруднилось?
  • Не грайся хлібом ( не викидай його!)
  • Без хліба – не має обіду?
  • Ведмедиця: Діти  прийшов перший покупець Зайчик,  у нього сталася неприємність. Він вирішив купити моркву, а не має за що купити і не вміє лічити. Допоможемо йому.
  • Скажіть за що можна придбати товар з крамниці?
  • За гроші.
  • Що таке гроші?
  • Гроші – засіб для здійснення обміну.
  • Гроші – обмінюються на різні товари і послуги.
  • Які є гроші?
  • Гривні – українські, рублі – російські, долари – американські
  • Розглянемо гроші у гаманцях. Які купюри є у вас?
  • 1,2,5,10.
  • 1. Допоможемо зайчикові.

Морква коштує 6 грн. якими купюрами має розрахуватися  Зайчик?

  • 1+5
  • 1+1+1+1+1+1
  • 2+2+2
  • 2. Допоможемо лисички

Лисичка прийшла купити ягід. У неї 5 грн., а ягоди коштують 3 грн.

Скільки дати їй решту?

  • 2.
  • Якими купюрами?
  • 3. Їжачок хоче купити меду. У нього є 10 грн., а мед коштує 8 грн. Скільки дати ведмедиці здачі? Якими купюрами їжачок буде розраховуватися?
  • Ведмедиця:  Діти до мого магазину прийшов новий товар. Будьте уважними, він із завданнями. Якщо розв’яжете ці завдання правильно товар залишиться, а з помилкою означає що товар не свіжий, не якісний і продавати не можна.
  • Приклади: 5+1=6, 6-1=4, 5+3=8, 2+5=7
  • Розкажіть прислів’я, приказки про економіку.
  • Ощадливість краща від багатства.
  • Легше нажити гроші, ніж зберегти.
  • Усього у світі не купити.
  • Бережіння – краще ворожіння.
  • У доброго хазяїна й соломинка не пропаде.
  • Копійка гривню береже
  • Ведмедиця: Я дуже рада, що знайшла таких друзів розумних, кмітливих. Це вам подарунок любі діти за вашу працю. « Кожна праця – повинна бути оплачена»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект заняття з економіки в старшій групі на тему:

«Подорож до лісової крамниці»

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

Гоголюк С. І.

docx
Додано
16 жовтня 2022
Переглядів
1045
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку