Заняття з елементами тренінгу "Мій світ емоцій"

Про матеріал
Це заняття розроблено для учнів 5-7 класів з метою розвитку їх емоційного інтелекту. Воно спрямоване на те, щоб допомогти дітям краще розуміти свої емоції та емоції інших людей, а також навчити їх ефективним способам керування власними емоційними станами.
Перегляд файлу

Заняття  з елементами тренінгу "Мій світ емоцій"

(для учнів 5-7 класів)

 

1. Вступ (5 хвилин):

  • Привітання та знайомство:
    • Привітайте учнів, створіть доброзичливу атмосферу.
    • Запропонуйте кожному учню коротко представитися (ім'я, улюблений колір, тощо).
  • Обговорення теми:
    • Поставте запитання: "Що таке емоції? Як ви їх відчуваєте? Чи важливо розуміти свої емоції?"
    • Запишіть на дошці або фліпчарті відповіді учнів.
    • Поясніть, що емоції - це природні реакції на події та ситуації, і вони є важливою частиною нашого життя.
  • Пояснення мети заняття:
    • Повідомте учням, що на цьому занятті вони навчаться розпізнавати, розуміти та керувати своїми емоціями.

2. Вправа "Емоційний словник" (10 хвилин):

  • Картки з емоціями:
    • Покажіть учням картки з зображеннями різних емоцій (радість, сум, злість, страх, здивування тощо).
    • Обговоріть кожну емоцію:
      • Як виглядає людина, яка відчуває цю емоцію (міміка, жести)?
      • Як ви відчуваєте цю емоцію у своєму тілі?
      • Які слова можна використовувати для опису цієї емоції?
  • Ситуації:
    • Запропонуйте учням назвати ситуації, в яких вони відчували кожну з цих емоцій.
    • Обговоріть, як різні люди можуть реагувати на однакові ситуації.

3. Гра "Вгадай емоцію" (15 хвилин):

  • Показ емоцій:
    • Поділіть учнів на пари або невеликі групи.
    • По черзі кожен учень показує різні емоції за допомогою міміки та жестів.
    • Інші учні намагаються вгадати, яку емоцію показують.
  • Обговорення:
    • Після гри обговоріть, які емоції було найлегше і найважче вгадати.
    • Поговоріть про те, як важливо вміти розпізнавати емоції в інших людей.

4. Вправа "Мій емоційний малюнок" (20 хвилин):

  • Малювання:
    • Роздайте учням папір та кольорові олівці.
    • Запропонуйте їм намалювати свої емоції.
    • Це може бути абстрактний малюнок, зображення обличчя або будь-який інший спосіб вираження емоцій.
  • Обговорення малюнків:
    • Після завершення малюнків, запропонуйте учням поділитися своїми роботами.
    • Кожен учень може розповісти, що він намалював і які емоції він хотів виразити.

5. Вправа "Керування емоціями" (15 хвилин):

  • Обговорення технік:
    • Обговоріть з учнями, як можна керувати своїми емоціями.
    • Наприклад:
      • Глибоке дихання.
      • Рахування до 10.
      • Прогулянка на свіжому повітрі.
      • Слухання музики.
      • Розмова з другом.
  • Релаксація:
    • Навчіть учнів простим технікам релаксації (глибоке дихання, медитація).
    • Увімкніть спокійну музику і проведіть коротку сесію релаксації.

6. Підсумки (5 хвилин):

  • Обговорення:
    • Підведіть підсумки заняття.
    • Запитайте учнів, що вони дізналися нового.
    • Що було найцікавішим, що було найважчим.
  • Подяка:
    • Подякуйте учням за участь.
    • Запропонуйте їм використовувати отримані знання та навички у повсякденному житті.

Додаткові поради:

  • Адаптуйте заняття до віку та особливостей вашої групи учнів.
  • Використовуйте різноманітні методи та прийоми, щоб зробити заняття цікавим та ефективним.
  • Створіть атмосферу довіри та підтримки.
  • Будьте готові до того, що деякі учні можуть соромитися або не хотіти ділитися своїми емоціями.

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Додано
8 березня
Переглядів
349
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку