Заняття з елементами тренінгу на тему "Психологічний клімат створюємо разом"

Про матеріал
Шогі Ефенді говорив: "Найкраща організація така, в якій використовуються здібності всіх членів групи і їм завжди забезпечується можливість у найефективнішій формі служити спільній справі".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. Державний навчальний заклад “Вище професійне училище № 2 м. Херсона”Заняття з елементами тренінгу на тему. Психологічний клімат створюємо разому межах роботи Школи молодого керівника. Практичний психолог Бартошук М. М.

Номер слайду 2

Найкраща організація така, в якій використовуються здібності всіх членів групи і їм завжди забезпечується можливість у найефективнішій формі служити спільній справі. Шогі Ефенді

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Вправа “Знайомство”«Мене звати… Не хочу хвалитися, але я…»

Номер слайду 6

Визначення правил роботи групи Орієнтовні правила: Бути доброзичливим. Бути активним. Не критикувати. Не давати оцінок. Бути цілеспрямованим. Правило піднятої руки. Поважати думку кожного.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Види психологічного клімату

Номер слайду 9

Метод “Трьох сит Сократа”

Номер слайду 10

Вправа “Скульптор”Умови сприятливого психологічного клімату

Номер слайду 11

Фактори, які впливають на формування психологічного клімату в освітніх організаціях

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Стилі керівництва. Ліберальний – поступливість. Авторитарний – влада. Демократичний – діалог.

Номер слайду 14

Практикум «Стиль керівництва»

Номер слайду 15

Конфлікт – це зіткнення інтересів, думок, дій чи бажань.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Вправа “Склянка”

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Світ є лише відображенням нас самих себе, якщо ми дивимося на світ легко і радісно, ​​то він відповідає нам так само!

Номер слайду 20

Як позбутися агресивності на роботі(Анкета)

Номер слайду 21

Прийом зменшення гніву «Тайм-аут»» 1. Вчасно усвідомте! 2. Скажіть собі «СТОП»! 3. Дихайте глибоко. 4. Скажіть партнеру «Давай зупинимось…» 5. Залиште ситуацію. 6. Знайдіть найефективніший спосіб розв’язку. 7. Починайте діяти.

Номер слайду 22

Вправа “Лимони”

Номер слайду 23

Практикум«Моделювання стилю поведінки керівника в конфліктній ситуації»

Номер слайду 24

Вправа “Продовж малюнок”

Номер слайду 25

Не витрачайте свою енергію на суперечки і конфлікти, а спрямовуйте її на взаємодію в колективі

Номер слайду 26

Рефлексія. Під час заняття я відчував (ла)... Під час заняття мені сподобалось... Під час заняття мені було важко... Я хотів (ла) б побажати учасникам...

Номер слайду 27

Дякую за співпрацю!Вбивайте хамство посмішкою

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. немикіна ольга
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
17 травня 2020
Переглядів
792
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку