Заняття з конструювання для дітей молодшої групи

Про матеріал
Заняття спрямоване закріплення дітьми вмінь вчити споруджувати будівлю з шести кубиків, прикладати до високого боку призму; працювати за готовим зразком; закріпити знання назв геометричних фігур, зокрема трикутника, відшукувати його з поміж інших фігур та називати; розвивати окомір, дрібну моторику, зорову пам'ять; виховувати інтерес до конструювання, бажання доводити розпочату справу до кінця.
Перегляд файлу

Заняття з конструювання для дітей молодшої групи

«Гірка для ляльок»

Мета: вчити дітей споруджувати будівлю з шести кубиків, прикладати до високого боку призму; працювати за готовим зразком; закріпити знання назв геометричних фігур, зокрема трикутника, відшукувати його з поміж інших фігур та називати; розвивати окомір, дрібну моторику, зорову пам'ять; виховувати інтерес до конструювання, бажання доводити розпочату справу до кінця.

Обладнання:  сюжетна картина «На ігровому майданчику», ляльки, будівельний матеріал, кубики, призми.

Хід заняття

 Добрий день, малята,
Любі хлопчики й дівчатка.
Всі на мене подивіться,
Всі до мене посміхніться.
А тепер давайте грати,
Дружно всі відповідати:
Рано-вранці хто піднявся? (Я!)
Хто до сонечка всміхався? (Я!)
Своє личко хто помив? (Я!)
До садочка хто прийшов? (Я!)
А зарядку хто зробив? (Я!)
Хто великим хоче стати? (Я!)
А якими великими ви хочете стати? (Показують «Ось такими!»)
Ну що ж, малята,
Щоб великими нам стати,
Будемо дружно грати
І не будемо сумувати.

-         Чуєте, хтось до нас іде? Хто це може бути? (виставляє на стіл ляльок)

Ляльки в Юлі всі охайні
І прикраси надзвичайні,
А на вишитих сорочках
Є намисто на шнурочках.

У ляльок взуття чудове:
З каблучками, гарне, нове,
А спіднички золотисті
Сяють, наче те намисто.

Любить Юля їх, звичайно,
Бо сама така ж охайна.

-         Лялечки прийшли до нас погратися, і дуже хочуть з гірки спускатися, але в нас гірки немає.

Розгляд сюжетної картини «На ігровому майданчику». Звернути увагу дітей на спортивні споруди, зокрема на гірку. Звернути увагу на форму гірки.

-         Дітки, ми можемо лялькам якось допомогти? (відповідь дітей)

-         То що, збудуємо гірку для лялечок? (відповідь дітей)

Показ і пояснення вихователя.

-         Беремо кубики, щільно кладемо один на другий, ніби будуємо башточку з трьох кубиків. Щільно прикладаємо кубик, на нього ще один. З рівного боку прикладаємо призму – це спуск з гірки.

Самостійна робота дітей. Вихователь стежить, щоб діти щільно прикладали кубики один до другого, дотримувалися зразка, прикладали призму до високої сторони драбинки.

За потреби вихователь використовує індивідуальний показ, пояснення.

-         Дуже гарні гірки в вас, дітки, вийшли. Давайте спустимо ляльок з них. (продовжити розвивати сюжет гри)

Закінчення заняття.

 

docx
Додав(-ла)
Кулик Тамара
Додано
12 червня
Переглядів
229
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку