Заняття з ліплення на тему «Їжачок»

Про матеріал
2 молодша група Програмовий зміст:Розширити знання дітей про їжаків (зовнішній вигляд, спосіб життя, звички);Продовжити знайомство з властивостями солоного тіста(яке? м’яке,ліпиться,коричневе.) Викликати інтерес до ліплення; Закріплювати вміння дітей робити велику кулю з тіста, скачуючи його круговими і поздовжніми рухами;Утворювати голочки за допомогою додаткового матеріалу (спагеті).Вчити оформляти роботу; Розвивати дрібну моторику рук;Виховувати чуйність і доброту, дбайливе ставлення до природи.
Перегляд файлу

Ліплення на тему «Їжачок»

Програмовий зміст:Розширити знання дітей про їжаків (зовнішній вигляд, спосіб життя, звички);Продовжити знайомство з властивостями солоного тіста(яке? м’яке,ліпиться,коричневе.) Викликати інтерес до ліплення; Закріплювати вміння дітей робити велику кулю з тіста, скачуючи його круговими і поздовжніми рухами;Утворювати голочки за допомогою додаткового матеріалу (спагеті).Вчити оформляти роботу; Розвивати дрібну моторику рук;Виховувати чуйність і доброту, дбайливе ставлення до природи.

Матеріал: Ілюстрації із зображенням їжака, іграшковий їжачок, солоне тісто, дошка для ліплення,  вермішель спагеті для голок,гречка,мак для очей і носика.

Попередня робота: Дидактичні ігри («Хто де живе?», «Доріжки довгі і короткі», «Різнокольорові стрічки»).

Хід заняття.

Вихователь: Діти, зараз за вікном світить яскраве сонечко. На вулиці осінь. Ми з вами здійснимо подорож у ліс. Для цього я запрошую вас в автобус. На сидіннях з червоними кружечками сідають дівчата, а на стільчики з синіми кружечками сідають хлопчики. Шофером буде Ваня.

- Ваня, сідай в кабіну автобуса і вези нас у ліс. Поїхали.

Діти, ми з вами приїхали в ліс. А що росте у лісі?

- Дерева.

- А які дерева?

- Високі і низькі.

- А що ще росте у лісі?

- Травичка, квіти, гриби.

- Хлопці, а що у дерев на гілочках росте?

- Листочки.

- Які листочки кольором.

- Зелені.

- А травичка яка кольором?

- Теж зелена.

- Хто ще в лісі живе?

- Пташки-невелички.

- Правильно. У лісі живуть пташки, будують на дереві собі гніздечка, перелітають з гілки на гілку і співають свої чудові пісеньки Давайте їх послухаємо (ставиться запис «Спів птахів»).

Вихователь: Діти, зараз я загадаю вам загадку:

 

Сердитий недоторка

Живе в лісовій глушині.

Голок дуже багато,

А нитки ні однієї.

(Їжак.)

А ось і він і прокинувся і сидить під деревом (Вихователь бере іграшку - їжака і показує).

- Ви впізнали його, малята ?

- Так, це їжачок.

Вихователь:

Ходить їжачок без доріжок,

Не біжить ні від кого

З голови до ніг

Весь в голках їжачок

Як же взяти його?

 

Діти, їжачок лісовий житель. Весь у голках, він дуже гострі. При небезпеці їжак згортається клубком, і ніхто з хижаків його не зможе образити. Живиться їжак жучками, черв'ячками, любить поласувати фруктами. Діана  які у їжачка колючки?

- Гострі.

Вихователь: Зараз ми з вами пограємо. Я розкладу короткі і довгі полоски . По цих доріжках їжачок буде ходити до вас у гості. Якщо він пішов за довгою , то ми йомк подаруємо  яблуком. Якщо ж пішов короткою, то грибочком.

Гра з їжачком:

Вихователь: За якою доріжки прийшов до тебе їжачок, Арінка?

- По довгій.

- Що йому треба сказати?

- Доброго дня. (Пригощає їжачка.)

- А за якою доріжки прийшов їжачок до Маші?

- По короткій

- Він привітався? Що треба сказати у відповідь?

- Доброго дня їжачок.

- Арінка пригости їжачка. Чим ми його пригощаємо?

- Грибочком.

Вихователь: Молодці. Подивіться, як задоволений їжачок.

Вихователь: Діти в лісі їжачку одному нудно. Він прийшов до нас в гості, щоб ми зробили йому багато друзів-їжачків. Але спочатку ми з вами зробимо зарядку. Красиво встаємо.

Фізкультхвилинка:

Їжачок тупотів по стежки

І грибочки ніс на спинці

(ходьба на місці)

Їжачок топал не поспішаючи, Тихо шарудячи листям

( долоньками шуршим)

А назустріч скаче зайчик,

Довговухий пострибай-ка.

В городі чимось, спритно

Роздобув косою морквину

(стрибки на місці).

Вихователь: А тепер, діти, пройдемо і сядемо за столи, у кожного є шматочок пластиліну. Беремо його в руки, розігріваємо і починаємо розгортати його у формі ковбаски, з одного боку витягуємо гостру мордочку їжачкові.

- Що у їжаків є?

- Оченята.- Які? - Чорні.

- А шубка у їжачки, яка?

кінчика прикріплюємо - це буде ніс. По боках вставляємо горошини - це очі. На кожному столі в тарілці лежить вермишеленки - беремо по одній і встромляємо в спинку їжачка - це будуть його колючки.

В процесі роботи педагог допомагає дітям.

Підсумок: Діти закінчили ліпити своїх їжаків і поставили їх на підставку.

Вихователь: Діти, подивіться який їжачок задоволений. Дуже багато ми зліпили йому друзів. З чого ми зліпили їх?

- Вся в гострих колючках.

Молодці, діти. Всі сьогодні добре попрацювали. Наше заняття підійшло до кінця.

docx
Додано
2 червня 2020
Переглядів
2044
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку