Заняття з логіко-математичного розвитку в середній групі з елементами ейдетики

Про матеріал
Конспект заняття з логіко-математичного розвитку в середній групі з елементами ейдетики
Перегляд файлу

Конспект заняття з логіко-математичного розвитку в середній групі  з елементами ейдетики

 

Тема. Число і цифра 5

 

Мета: формувати в дітей поняття про утворення числа 5; прдовжувати вчити співвідносити цифру з кількістю предметів; вправляти  в кількісній і порядковій лічбі; розвивати вміння розв'язувати віршовані задачі; закріпити знання про геометричні фігури (круг, квадрат) та їх ознаки; розвивати спостережливість, мислення, зорову помять, ейдетичні здібності; виховувати працьовитість.

 

Матеріал: магнітна дошка (інтер’єр кімнати), іграшки півник, мишенята, білочка, машинка, барабан, ведмедик, літак, розфарбовка, олівці, лічильні палички, паперові килимки з певним кольором та геометричним візерунком та отворами різних геометричних форм, додаткові деталі (роздавальний матеріал).

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

 

  1. Організаційний момент

- Любі діти! Подивіться хто до нас завітав. Наші добрі знайомі!

 

Півник  Голосисте Горличко: - Доброго ранку! Любі діти! Ми раді зустрічі з вами. Ку-ку-рі-ку!

 

Круть: - Запрошуємо Вас у гості до нашої хатинки.

 

Верть: - Я,  Верть і мишенятко Круть вже не лінуємося. Завжди тепер допомагаємо Півнику!

 

 - Це дуже добре! Діти! Подивіться, як на поличці Мишенята охайно  склали іграшки.

Раз, два, три, чотири, п’ять

Треба іграшки по порядку запам’ятать!

Вихователь разом з дітьми по порядку називають іграшки (перша на поличці стоїть  – білочка, друга – машинка, третій – барабан, а четвертий – ведмедик.)

  •          А тепер, діти,  Півник та Мишенята з вами пограють. Ви  закриєте оченята, а вони в цей час будуть іграшки  місцями міняти. По моїй команді коли ви відкриєте оченята Вам треба буде пригадати і розставити по порядку іграшки, як вони стояли на поличці спочатку.  Вихователь  міняє місцями  іграшки. Так повторюється декілька разів.

 

  1. Основна частина
  •          Скільки іграшок у Мишенят? (Чотири.)
  •          Ми з вами діти, чемні гості! Мишенятам  подаруємо ще одну іграшку – літачок. Скільки іграшок тепер у наших друзів мишенят? (П’ять.)

Вихователь виставляє зображення цифри 5.

  •          На що схожа цифра 5?
  •          Порахуйте скільки  стільців у кімнаті, тарілочок на столі, пиріжків. Додаймо ще один пиріжок. Скільки пиріжків було спочатку? Скільки стало? Як утворилося число 5? Розфарбуйте цифру 5.

 

Фізкультхвилинка

Голосистий Півень вранці заспівав                   (пружинка)

«З добрим ранком, добрі люди!                         (потягнутися)

Він всіх привітав.

Ми швидесенько умились,                                  (імітація умивання)

Застеляли ліжка – не лінились!                          (імітація застеляння ліжка)

У віконце зазирнули,                                           (дивитися у віконечко)

В ігри грати враз майнули!                                (біг на місці)

 

Віршовані задачі

  •          Господарі приготували  для вас, діти, веселі задачі. А допоможуть вам їх розв’язати лічильні палички.

 

Малювала зранку мишка

Одну цукерку й два горішки.

Хто швиденько порахує

Скільки всього цукерок і горішків

Наша мишка намалює?

(Вихователь на дошці викладає палички, діти спостерігають чи така у них відповідь I I I буде три.)

 

Круть вуха насторожив –

В нього дуже добрий слух.

Хто з дітей полічить точно:

Двоє мишенят – це скільки вух? (I I    I I  буде 4.)

 

Півень злетів на тин,

А там півник ще один.

     Скільки півників усіх?

     Полічіть швиденько їх.               (I     I   буде 2.)

                                       

Дидактична гра «Килимки»

Вихователь показує килимки, що лежать біля ліжечок мишенят,  і говорить, що вони вже старенькі,  з’явилися дірки, і пропонує їх полагодити. Звертає увагу дітей на колір та форму дірки. Діти мають підібрати латку (квадратної та круглої форми).

 

  1. Підсумок
  •          Ось так дружно Півень Голосисте Горличко, Круть та Верть живуть у своїй хатиночці. Пиріжки печуть, а потім разом чай п’ють. Як ви допомогли Мишенятам? Чи сподобалося Вам в гості ходити? Ви розумники!

 

docx
Додано
23 вересня
Переглядів
33
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку