Заняття з малювання для дітей групи раннього віку
Програмовий зміст: вчити створювати зимовий пейзаж за допомогою листків пекінської капусти та гуашевої фарби; спонукати дітей до малювання на синьому чи голубому тлі; збагачувати словник дітей іменниками та прикметниками (сніг, зима, білий ); розвивати моторику пальців рук, увагу, мовлення, пам'ять, уміння малювати штампами; виховувати бажання допомагати іншим та вміння створювати, бачити прекрасне.
Обладнання: іграшковий зайчик,мольберт,картина із зображенням зими, гуаш, аркуші синього чи голубого кольору, листки пекінської капусти, вологі серветки, чарівна паличка.
Попередня робота: спостереження за зимовим пейзажем, засніженими деревами, читання художніх творів: А. Камінчук « Усі дерева в інеї»; В. Каменчук « Біла віхола»
Хід заняття
Станьте, дітки, дружно в коло.
Посміхніться всім довкола.
Посмішку ти подари
Та займатися почни. ( Діти сідають колом на килимку)
Вихователь. Діти, давайте згадаємо, яка зараз пора року. Малята , подивіться, хто сьогодні до нас завітав? ( Відповідь дітей).
(До дітей в гості завітав біленький зайчик. Вони вітаються з ним та запрошують до себе на килимок.)
Вихователь. Діти, зайчик щось тримає в руках. Що це? Він приніс нам картину. Що на ній зображено?
Дидактична гра «Що зображено – назви й на картині покажи»
Мета: ; збагачувати словник дітей іменниками та прикметниками.
Хід гри
Діти називають що зображено на картині та показують чарівною паличкою.
Вихователь. Діти, погляньте, будь ласка, на картину. Чим припорошені дерева? Якого кольору сніг? Взимку в лісі дуже красиво. Дерева і земля вкриті білим, сріблястим снігом.
Вихователь звертає увагу на те, що зайчик невеселий, засмучений, сумний.
Вихователь. Не журись, зайчику, ми тобі допоможемо. Адже так, дітки? Ми для тебе створимо засніжений ліс.
Вихователь. Дітки, а щоб зайчику допомогти, ми намалюємо засніжений ліс, аби він милувався ним навіть влітку. Щоб нам роботу розпочати, потрібно пальчики розім’яти.
Обережно зайчик з - за куща виглядає. Вушка він ховає, потім визирає (пальчики стискаємо в кулачок та розтискаємо) .
Ходить зайчик тихо- тихо. Мабуть, буде йому лихо! (перебираємо пальчиками по ніжках)
Та він часу не гає, дуже швидко утікає! (пальчики стискаємо в кулачок та ховаємо за спинку)
Вихователь. Діти ,ви бачите перед собою сині аркуші паперу, листочки пекінської капусти та тарілочки з білою фарбою. Вам потрібно взяти в руки листочок, положити його в тарілочку з фарбою та накласти на аркуш, притиснути та зняти його.(Накладати листочок 3-4 рази на аркуш)
Після закінчення роботи діти витирають руки вологими серветками.
Вихователь. Молодці, малята! Дуже гарні ваші роботи. Зайчику та мені дуже подобаються. Зайчик вдячний вам за допомогу та настав час йому вирушати додому. До побачення.