Заняття з мовлення, довкілля "Тварини - наші друзі"

Про матеріал
Закріпити знання дітей про свійську тварину-кролика за зовнішнім ознаками: (має продовгуватий тулуб, круглу голову; на голові у кролика довгі вуха, є великі круглі випуклі очі, ротик, носик, вуса. Він вкритий пухнастою м’якою шерсткою). Збагатити словник дітей словами; гризе, гострі зуби, стрибає, пухнаста м’яка шерстка. Виховувати інтерес і дбайливе ставлення до свійських тварин, прищеплювати любов до тваринок.
Перегляд файлу

Конспект заняття «Тварини  наші друзі»

(ранній вік)

Мета: Закріпити знання дітей про свійську тварину-кролика за зовнішнім ознаками; має продовгуватий тулуб, круглу голову; на голові у кролика довгі вуха, є великі круглі випуклі очі, ротик, носик, вуса. Він вкритий пухнастою м’якою шерсткою. Збагатити словник дітей словами; гризе, гострі зуби, стрибає, пухнаста м’яка шерстка. Виховувати інтерес і дбайливе ставлення до свійських тварин, прищеплювати любов до тваринок.

 Матеріал: живий кролик, смайлики, картки домашніх тварин,тарілка з овочами.

Хід заняття

  1.               Психогімнастика  «Привітання»

Доброго ранку!

Вітаємо товариша зліва і справа!

До теплого сонця всміхаємося і гарно йому посміхаємося!

  1.               Ігровий  момент.

Вихователь: Дітки,давайте поглянемо, хто це в нас сидить тихенько в куточку природи? Але спочатку, давайте відгадаємо загадку?

Як і зайчик, має вушка,

Весь пухнастий,як подушка,

Любить моркву, капустину,

Лагідний, немов дитина.

Білий, ніби заметіль.(кролик).

- Цього кролика звати Пушок. Бачите як він дивиться на вас. Зараз ми дуже тихо, обережно розглянемо його, щоб  не злякати.

- Що це у кролика? (Обводжу рукою тулуб. )

- А це що? (Голова, розглядаємо що є на голові: круглі випуклі очі, носик, ротик, довгі вуха.)

- А яка шерстка у кролика? Хочете погладити його, гладити треба від голівки до хвостика. Ось так.

(Показую, підношу кролика дітям.)

- То яка шерстка у кролика?

(М’якенька, гладенька, тепла.)

- Діти, а що це у кролика Пушка?

(Хвостик.)

- А хто знає віршик про кролика?

Кролики бувають різні,

Рябі, сірі, білосніжні.

У дворі вони живуть,

І смачну траву жують.

  1.               «Визначення настрою»

(Діти беруть і показують смайлик, що відповідає їхньому настрою побачивши кролика).

  1.               «Крісло автора»

Демонстрація фотокарток домашніх улюбленців та розповідь про них.

  1.               «Хвилинка краси»

Учить любити все навколо.

Траву і квіти, кущик, деревце,

Жучка і пташку і блакитне небо.

І синьооке чисте джерельце.

Усе прийшло на білий світ, щоб жити.

Щоб дарувати радість і красу.

Учися дивуватися і любити.

Чистеньку мов перлинка росу.

  1.               Вихователь: Дітки, ви багато чого вже знаєте про кроликів, так про них потрібно піклуватись, годувати. Давайте разом з вами будемо годувати нашого кролика - Пушка.
  2.               Підсумок заняття. Дітки разом з вихователем годують кролика в куточку природи.
doc
Додано
31 січня 2021
Переглядів
1627
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку