Конспект заняття «Тварини наші друзі»
(ранній вік)
Мета: Закріпити знання дітей про свійську тварину-кролика за зовнішнім ознаками; має продовгуватий тулуб, круглу голову; на голові у кролика довгі вуха, є великі круглі випуклі очі, ротик, носик, вуса. Він вкритий пухнастою м’якою шерсткою. Збагатити словник дітей словами; гризе, гострі зуби, стрибає, пухнаста м’яка шерстка. Виховувати інтерес і дбайливе ставлення до свійських тварин, прищеплювати любов до тваринок.
Матеріал: живий кролик, смайлики, картки домашніх тварин,тарілка з овочами.
Хід заняття
Доброго ранку!
Вітаємо товариша зліва і справа!
До теплого сонця всміхаємося і гарно йому посміхаємося!
Вихователь: Дітки,давайте поглянемо, хто це в нас сидить тихенько в куточку природи? Але спочатку, давайте відгадаємо загадку?
Як і зайчик, має вушка,
Весь пухнастий,як подушка,
Любить моркву, капустину,
Лагідний, немов дитина.
Білий, ніби заметіль.(кролик).
- Цього кролика звати Пушок. Бачите як він дивиться на вас. Зараз ми дуже тихо, обережно розглянемо його, щоб не злякати.
- Що це у кролика? (Обводжу рукою тулуб. )
- А це що? (Голова, розглядаємо що є на голові: круглі випуклі очі, носик, ротик, довгі вуха.)
- А яка шерстка у кролика? Хочете погладити його, гладити треба від голівки до хвостика. Ось так.
(Показую, підношу кролика дітям.)
- То яка шерстка у кролика?
(М’якенька, гладенька, тепла.)
- Діти, а що це у кролика Пушка?
(Хвостик.)
- А хто знає віршик про кролика?
Кролики бувають різні,
Рябі, сірі, білосніжні.
У дворі вони живуть,
І смачну траву жують.
(Діти беруть і показують смайлик, що відповідає їхньому настрою побачивши кролика).
Демонстрація фотокарток домашніх улюбленців та розповідь про них.
Учить любити все навколо.
Траву і квіти, кущик, деревце,
Жучка і пташку і блакитне небо.
І синьооке чисте джерельце.
Усе прийшло на білий світ, щоб жити.
Щоб дарувати радість і красу.
Учися дивуватися і любити.
Чистеньку мов перлинка росу.