Цільова аудиторія: |
Для дітей молодшого дошкільного віку. |
Тема заняття: |
Кухар |
Вид заняття: |
Ознайомлювально - пізнавальне |
Мета: |
Ознайомити дітей з професією кухар; з їх обладнанням (посуд, стіл,мийка); збагачувати словниковий запас дітей такими словами ( каструля, миска, ніж, ложка, сковорідка); виховувати повагу до праці кухаря, охайність; |
Попередня робота: |
Перегляд презентації про кухаря для молодших школярів. |
Словникова робота: |
Кухар,ковпак, духовка, мийка, посуд. |
Матеріально технічне забезпечення: |
Презентаційне зображення кухаря. Розмальовки для дітей на заняття, іграшковий посуд. |
Використані джерела інформації: |
1. Н. І Дикань.,Н. В. Кридченко Дошкільникам про професії – 4 –е видання. Х.: Вид. група» Основа» ,2012._ 128с. |
|
Хід заняття: |
|
1.Організаційна частина. |
Вихователь:
|
Вихователь розпочинає заняття, зачитує вірш – привітання Доброго ранку сонце привітне, Доброго ранку небо блакитне. Доброго ранку усім на землі, Доброго ранку тобі і мені. (Діти повторюють за вихователем та проговорюють слова) |
|
2.Основна частина: |
Вихователь:
Вихователь:
Вихователь:
Діти: Вихователь:
Вихователь:
Вихователь: Діти: Вихователь: Вихователь:
Діти: Вихователь: Вихователь:
Вихователь: Діти:
Вихователь:
Вихователь:
Вихователь:
Вихователь:
Діти: Вихователь:
Вихователь:
|
Діти доброго дня! Ми сьогодні з вами познайомимось з такою професією цікавою та корисною для нас. Послухайте вірш та скажіть мені про кого ми сьогодні з вами будемо говорити!? (Вихователь зачитує вірш) Кухар Візьму плитку я свою, Воду в каструлю наллю. Зварю суп смачний сьогодні, Щоб не був зайчик голодний. Ось картопельку кидаю, Про м’ясце не забуваю. Посолю і поперчу? Лист лавровий покладу. Сковорідку розігрію І яйце засмажу там. На, маленький пообідай. Бери ложку і їж сам. Я компот іще зварю А тоді тобі наллю. М. Солтис Діти як ви думаєте про кого це говорилось в вірші? Хто в нас все готує та всіх годує? Кухар. Так правильно молодці діти це – кухар. А сьогодні ми з вами більше дізнаємося про таку важливу та цікаві професію. ( Вихователь презентує на дошку зображення кухаря, діти уважно розглядають та слухають вихователя) Подивіться уважно в нашого кухаря є спеціальний одяг в якому він працює на кухні( ковпак, фартух, рукавички, спеціальне взуття). Діти а з чим працює кухар які в нього знаряддя праці ? Посуд. Так правильно. Давайте з вами пригадаємо та назвемо який ми з вами знаємо посуд. (Відповіді дітей) Так молодці. Дидактична гра «Маленькі кухарі» Мета: закріпити назви посуду, його призначення; виховувати охайність. (Вихователь пропонує дітям розглянути іграшковий посуд показати та назвати предмети посуду та їх призначення. Діти виконують дії, які називає вихователь (поставте каструлю на плиту, налийте водички,переверніть млинці і так далі). Діти молодці. І з цим завданням ви чудово справились. Трішки відпочинемо з вами. Фізкультхвилинка Кут збирався до роботи (потягаються) Та завадили турботи( розводить руки в сторони) Треба висушить хвоста (показують «хвіст») Накрутити вуса Почесати живота (гладять живіт) Цілий день такі турботи (лічить пальці) Що не встигнеш до роботи (розводить руками, крутить головою) Діти а зараз ми з вами спробуємо приготувати компот та борщ. А з чого він готується? (Відповіді дітей) Так молодці з фруктів готується - компот, а з овочів - борщ. (Вихователь роздає дітям роздруківки з зображенням овочів та фруктів діти овочі складають в каструлю з борщем, фрукти в каструлю з компотом).
|
Вихователь:
Вихователь: |
3. Підведення підсумків Діти ми сьогодні з вами гарно попрацювали. Молодці. З якою професією ми сьогодні з вами познайомились? Що робить людина цієї професії? Як називаються знаряддя праці кухаря? Як називається місце де працює кухар? Давайте з вами тепер на кінець розфарбуємо нашого кухаря. (вихователь роздає діткам розмальовки кухаря діти працюють. Заняття закінчується). На цьому наше заняття закінчено. Дякую. |