Заняття з ознайомлення з соціумом для дітей 3-4 років "Кухар" з елементами профорієнтації

Про матеріал
Цільова аудиторія: Для дітей молодшого дошкільного віку. Тема заняття: Кухар Вид заняття: Ознайомлювально - пізнавальне Мета: Ознайомити дітей з професією кухар; з їх обладнанням(посуд, стіл,мийка);збагачувати словниковий запас дітей такими словами ( каструля, миска, ніж, ложка, сковорідка);виховувати повагу до праці кухаря, охайність; Попередня робота: Перегляд презентації про кухаря для молодших школярів. Словникова робота: Кухар,ковпак, духовка,мийка, посуд. Матеріально технічне забезпечення: Презентаційне зображення кухаря. Розмальовки для дітей на заняття, іграшковий посуд. Хід заняття: 1.Організаційна частина. Вихователь: Вихователь розпочинає заняття, зачитує вірш – привітання Доброго ранку сонце привітне, Доброго ранку небо блакитне. Доброго ранку усім на землі, Доброго ранку тобі і мені. (Діти повторюють за вихователем та проговорюють слова) 2.Основна частина: Вихователь: Вихователь: Вихователь: Діти: Вихователь: Вихователь: Вихователь: Діти: Вихователь: Вихователь: Діти: Вихователь: Вихователь: Вихователь: Діти: Вихователь: Вихователь: Вихователь: Вихователь: Діти: Вихователь: Вихователь: Діти доброго дня! Ми сьогодні з вами познайомимось з такою професією цікавою та корисною для нас. Послухайте вірш та скажіть мені про кого ми сьогодні з вами будемо говорити!? (Вихователь зачитує вірш) Кухар Візьму плитку я свою, Воду в каструлю наллю. Зварю суп смачний сьогодні, Щоб не був зайчик голодний. Ось картопельку кидаю, Про м’ясце не забуваю. Посолю і поперчу? Лист лавровий покладу. Сковорідку розігрію І яйце засмажу там. На, маленький пообідай. Бери ложку і їж сам. Я компот іще зварю А тоді тобі наллю. М. Солтис Діти як ви думаєте про кого це говорилось в вірші? Хто в нас все готує та всіх годує? Кухар. Так правильно молодці діти це – кухар. А сьогодні ми з вами більше дізнаємося про таку важливу та цікаві професію. ( Вихователь презентує на дошку зображення кухаря, діти уважно розглядають та слухають вихователя) Подивіться уважно в нашого кухаря є спеціальний одяг в якому він працює на кухні( ковпак, фартух, рукавички, спеціальне взуття). Діти а з чим працює кухар які в нього знаряддя праці ? Посуд. Так правильно. Давайте з вами пригадаємо та назвемо який ми з вами знаємо посуд. (Відповіді дітей) Так молодці. Дидактична гра «Маленькі кухарі» Мета:закріпити назви посуду, його призначення; виховувати охайність. (Вихователь пропонує дітям розглянути іграшковий посуд показати та назвати предмети посуду та їх призначення. Діти виконують дії, які називає вихователь(поставте каструлю на плиту, налийте водички,переверніть млинці і так далі). Діти молодці. І з цим завданням ви чудово справились. Трішки відпочинемо з вами. Фізкультхвилинка Кут збирався до роботи(потягаються) Та завадили турботи( розводить руки в сторони) Треба висушить хвоста(показують «хвіст») Накрутити вуса Почесати живота(гладять живіт) Цілий день такі турботи(лічить пальці) Що не встигнеш до роботи(розводить руками, крутить головою) Діти а зараз ми з вами спробуємо приготувати компот та борщ. А з чого він готується? (Відповіді дітей) Так молодці з фруктів готується - компот, а з овочів - борщ. (Вихователь роздає дітям роздруківки з зображенням овочів та фруктів діти овочі складають в каструлю з борщем, фрукти в каструлю з компотом). Вихователь: Вихователь: 3. Підведення підсумків Діти ми сьогодні з вами гарно попрацювали. Молодці. З якою професією ми сьогодні з вами познайомились? Що робить людина цієї професії? Як називаються знаряддя праці кухаря? Як називається місце де працює кухар? Давайте з вами тепер на кінець розфарбуємо нашого кухаря. (вихователь роздає діткам розмальовки кухаря діти працюють. Заняття закінчується). На цьому наше заняття закінчено. Дякую.
Перегляд файлу

Цільова аудиторія:

Для дітей молодшого дошкільного віку.

Тема заняття:

 Кухар

Вид заняття:

 Ознайомлювально - пізнавальне

Мета:

Ознайомити дітей з професією  кухар; з їх обладнанням (посуд, стіл,мийка); збагачувати словниковий запас дітей такими словами ( каструля, миска, ніж, ложка, сковорідка); виховувати повагу до праці кухаря, охайність;

Попередня робота:

 Перегляд презентації про кухаря для молодших школярів.

Словникова робота:

 Кухар,ковпак, духовка, мийка, посуд.

Матеріально   технічне забезпечення:

 Презентаційне зображення кухаря. Розмальовки для дітей на заняття, іграшковий посуд.

Використані джерела інформації:

1. Н. І Дикань.,Н. В. Кридченко Дошкільникам про професії – 4 –е видання. Х.: Вид. група» Основа» ,2012._ 128с.
2.. Козлова С.А., Куликова Т.А. Дошкільна педагогіка. М.: Академія, 2007 
3. Колесникова Л. Вчення без втоми. / / Дошкільна освіта. -2008 - № 5-56-60 с.

 

 

Хід заняття:

 

1.Організаційна частина.

 

Вихователь:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь розпочинає заняття, зачитує вірш – привітання

Доброго ранку сонце привітне,

Доброго ранку небо блакитне.

Доброго ранку усім на землі,

Доброго ранку тобі і мені.

(Діти повторюють за вихователем та проговорюють слова)

 

2.Основна частина:

Вихователь:

 

 

 

 

Вихователь:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь:

 

 

Діти:

Вихователь:

 

 

 

 

 

Вихователь:

 

 

Вихователь:

Діти:

Вихователь:

Вихователь:

 

 

Діти:

Вихователь:

Вихователь:

 

Вихователь:

Діти:

 

 

Вихователь:

 

 

Вихователь:

 

 

Вихователь:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь:

 

Діти:

Вихователь:

 

 

 

Вихователь:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діти доброго дня! Ми сьогодні з вами познайомимось з такою професією цікавою та корисною для нас. Послухайте вірш  та скажіть мені про кого ми сьогодні з вами будемо говорити!?

(Вихователь зачитує вірш)

Кухар

Візьму плитку я свою,

Воду в каструлю наллю.

Зварю суп смачний сьогодні,

Щоб не був зайчик голодний.

Ось картопельку кидаю,

Про м’ясце не забуваю.

Посолю і поперчу?

Лист лавровий покладу.

Сковорідку розігрію

І яйце засмажу там.

На, маленький пообідай.

Бери ложку і їж сам.

Я компот іще зварю

А тоді тобі наллю.

М. Солтис

 Діти як ви думаєте про кого це говорилось в вірші? Хто в нас все готує та всіх годує?

Кухар.

Так правильно молодці діти це – кухар. А сьогодні ми з вами більше дізнаємося про таку важливу та цікаві професію.

( Вихователь презентує на дошку зображення кухаря, діти уважно розглядають та слухають вихователя)

Подивіться уважно в нашого кухаря є спеціальний одяг в якому він працює на кухні( ковпак, фартух, рукавички, спеціальне взуття).

Діти а з чим працює кухар які в нього знаряддя праці ?

Посуд.

Так правильно.

Давайте з вами пригадаємо та назвемо який ми з вами знаємо посуд.

(Відповіді дітей)

Так молодці.

Дидактична гра «Маленькі кухарі»

Мета: закріпити назви посуду, його призначення; виховувати охайність.

(Вихователь пропонує дітям розглянути іграшковий посуд показати та назвати предмети посуду та їх призначення. Діти виконують дії, які називає вихователь (поставте каструлю на плиту, налийте водички,переверніть млинці і так далі).

Діти молодці. І з цим завданням ви чудово справились. Трішки відпочинемо з вами.

Фізкультхвилинка

Кут збирався до роботи (потягаються)

Та завадили турботи( розводить руки в сторони)

Треба висушить хвоста (показують «хвіст»)

Накрутити вуса

Почесати живота (гладять живіт)

Цілий день такі турботи (лічить пальці)

Що не встигнеш до роботи (розводить руками, крутить головою)

Діти а зараз ми з вами спробуємо приготувати компот та борщ.

А з чого він готується?

(Відповіді дітей)

Так молодці з фруктів готується -  компот, а з овочів -  борщ.

D:\WindoW\Рабочий стол\images.png(Вихователь роздає дітям роздруківки з зображенням овочів та фруктів діти  овочі складають в каструлю з борщем, фрукти в каструлю з компотом).

 

 

 

 

 

Вихователь:

 

 

 

 

Вихователь:

3. Підведення підсумків

Діти ми сьогодні з вами гарно попрацювали. Молодці.

З якою професією ми сьогодні з вами познайомились?

Що робить людина цієї професії?

Як називаються знаряддя праці кухаря?

Як називається місце де працює кухар? Давайте з вами тепер на кінець розфарбуємо нашого кухаря.

 (вихователь роздає діткам розмальовки кухаря діти працюють. Заняття закінчується).

 На цьому наше заняття закінчено. Дякую.

 

 

 

docx
Додано
4 січня
Переглядів
463
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку