Заняття з розвитку грамоти "Пригоди на острові"

Про матеріал
Фронтальне заняття Мета: - розвивати фонематичні процеси: фонематичне сприймання, слухову увагу, контроль, фонематичний аналіз та синтез; звуко-буквенний аналіз; збільшувати словниковий запас… - виховувати колективізм, бажання завжди прийти на допомогу, поняття краси і прекрасного… - закріплювати диференціацію звуків; розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, уявлення. сприяти розвитку мовних і мімічних рухів, фізіологічного, мовленнєвого дихання, статичної та динамічної координації…
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумкове логопедичне заняття

для дітей

дошкільного віку із ФФНМ

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконала вчитель-логопед

Голубєва Марія Володимирівна

 

 

 

 

 

м. Київ


«Пригоди на острові»

 

Мета:

Навчальна: розвивати фонематичні процеси: фонематичне сприймання, слухову увагу, контроль, фонематичний аналіз та синтез; звуко-буквенний аналіз; збільшувати словниковий запас…

Виховна: виховувати колективізм, бажання завжди прийти на допомогу, поняття краси і прекрасного…

Корекційна: закріплювати диференціацію звуків; розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, уявлення. сприяти розвитку мовних і мімічних рухів, фізіологічного, мовленнєвого дихання, статичної та динамічної координації…

Обладнання: іграшка Папужка; лист від піратів; мапа; «скеля»; кубики з буквами; галявина з квітами-складами; «річка», дошки для мосту з картинками; картки слова пароніми; «водоспад»; скрині 2 шт., картки зі звуками [Р] та [Л].

 

Музичний матеріал: звуки природи.

 


Хід заняття:

Логопед: Вітаю вас діти! Мені  дуже приємно вас бачити.

Сьогодні зі мною сталось, щось дивне. Коли я збиралась до вас, хтось сильно постукав у вікно. Я підійшла до вікна, відчинила його, аж раптом залетів папуга, ось він. Із собою папуга приніс якийсь дивний лист. Я його читала, читала, і нічого не зрозуміла. Допоможете мені правильно його прочитати? Послухайте, я буду читати, а ви будете мене виправляти, якщо буде неправильно.

(Логопед читає листа. Діти розшифровують послання.)

«Лишт для шміливців.

Ми – пілати, жахопили остлів. Якщо жнайдуться такі шміливці, які захочуть жвільнити поронених, то вони повинні приприфти на остлів і виконати всі жавдання, які ми залисили там.»

Логопед: Нам кинули виклик! Питають чи сміливі ми? Чи зможемо прийти на допомогу? Зможемо?

Діти: Так!

Логопед: Тож!

Разом: Всіх я запрошую матросами стати.

На кораблі будемо ми мандрувати.

Дружбу, увагу візьмемо у путь,

І про кмітливість ти не забудь.

Діти сідають на корабель (пісня).

Корабель пришвартувався до острова.

Логопед: Послухайте малята, що це звучить? (пташки, водичка ...)

Під музику виходить пірат.

Пірат: Не думав я, що знайдуться такі сміливці і прийдуть на допомогу жителям цього острова. І ми ще побачимо, як ви виконаєте завдання, які ми вам залишили. Але знаєте, я все таки, не такий поганий пірат, і мені трохи шкода людей які тут живуть, тому я вам допоможу.

Ось, погляньте, – це мапа, за допомогою якої ви знайдете завдання заховані на цьому острові.

Новый рисунок

Діти: Як же ми дізнаємось, що виконали всі ваші завдання?

Пірат: Останнє завдання приведе вас до скарбу, який ви принесете нам.

Ну, що ж хай вам щастить, до зустрічі!

Логопед: На мапі зображена скеля, десь тут заховане завдання, яке ми повинні виконати.

Безымянный

(Відновлення букв за їх елементами)

Логопед: Молодці діти, це завдання ви виконали.

Далі нам потрібно знайти камінці під цією скелею.

Діти: Ось вони!

Логопед: Погляньте, на камінцях написані букви, гадаю необхідно скласти з них слова. (Виконуємо завдання)

3

Логопед: Куди ж далі поведе нас ця мапа, подивимось. Нам потрібно знайти галявину з чудовими квітами. Зібравши ці квіти, ми зможемо прочитати слова які в них приховані.

(Діти підходять до річки.)

Логопед: Малята, нам потрібно потрапити на іншу частину острова, але ця річка! Що нам робити?

Діти: Ось дощечки! Будемо будувати міст.

Логопед: Так, чудово!  Але деякі з цих дощечок не надійні, пірати їх зіпсували, вони не хочуть щоб ми виконали всі завдання. Нам підходять тільки дощечки з картинками, в назвах яких є тільки один склад.

56e472ee23b391536c60f242.pngКРАБ.pngЛЕВ..jpgрека

(Діти будують міст, переходять на іншу частину острова.)

Логопед: Дивлячись на мапу наступне завдання заховано десь під цією пальмою.

Дійсно. Ось кошик, а в ньому заховані малюнки в назві яких один звук змінюється на інший, змінюючи ціле слово.

 

Визначте будь-ласка який звук змінюється на який?

 

Фото-0004Фото-0080x_4ec3be5b

 

супФото-0010Фото-0007

 

Фото-0062Фото-0078лакФото-0077

 

 

Молодці! Ну, що пішли далі!

Нам потрібно знайти водоспад.

Діти: Ось він!

Логопед: Яке ж тут приховане для нас завдання?

Логопед: Пірати залишили для нас ці картинки, потрібно визначити, скільки звуків в назві кожної картинки.

(Діти називають по звукам слова, визначаючи їх кількість).

Логопед: Далі на нашому шляху повинен бути великий камінь, під яким закопані скарби.

(Діти показують на камінь, під музичний супровід беруть лопати і копають скарб).

Логопед: Ось скриня! Ой, яка ж вона важка її неможливо підняти, давайте її відкриємо. Що це? Тут немає скарбів, знову пірати залишили нам картинки. В назвах одних малюнків живе звук [л] в інших звук [р].

Нам потрібно правильно їх розкласти. (Діти розкладають).

Логопед: Все, скриня порожня, але ж заждіть, тут ще щось є.

(Логопед виймає маленьку скриньку, відкриває).

Діти: Та це ж і є піратський скарб!!!

Виходять пірати.

Пірат: Ну що ж, не думали ми, що ви впораєтесь із завданнями і знайдете наш скарб. Молодці!

(Діти віддають скарб).

Пірат: Ми виконаємо нашу обіцянку і звільнимо жителів цього острова. А також ми на завжди залишимо цей острів. Бувайте!

(Йдуть).

Логопед: Нам, діти, теж потрібно вирушати у путь, будемо повертатись до дому.

Діти: До побачення!

doc
Додав(-ла)
Голубєва Марія
Пов’язані теми
Логопедія, Конспекти занять для ЗДО
Інкл
Додано
15 травня 2020
Переглядів
1452
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку