заняття з розвитку мовлення

Про матеріал
формувати вміння складати творчі розповіді, розвивати вміння підбирати якісні прикметники до іменників, вправляти в складанні простих розповідних речень з прийменниками –в, -на, -під, -між, -з,-із; удосконалювати навичку складання речень з опорою на зорові орієнтири, використовувати в активному словнику імена мультиплікаційних персонажів; формувати культуру спілкування, вміння вислухати співрозмовника, виховувати активність, ініціативність, самостійність.
Перегляд файлу

Подорож до «Мультляндії»

Мета: формувати вміння складати творчі розповіді, розвивати вміння підбирати якісні прикметники до іменників, вправляти в складанні простих розповідних речень з прийменниками –в, -на, -під, -між, -з,-із; удосконалювати навичку складання речень з опорою на зорові орієнтири, використовувати в активному словнику імена мультиплікаційних персонажів; формувати культуру спілкування, вміння вислухати співрозмовника, виховувати активність, ініціативність, самостійність.

Корекційно-розвиваючі завдання: активізувати мовну і розумову діяльність дітей; розвивати зорову пам'ять, уяву; розподіляти й переключати увагу.

Обладнання: іграшкові герої мультфільмів - свінка Пеппа, Сімка та Нолик, Маша та ведмідь; іграшковий фотоапарат; картки з зображенням хатньої обстановки ,на кожну дитину; роздатковий матеріал - зображення морозива та соку, на кожну дитину; схеми, для складання речень; малюнки з зображенням фотоапарату та мультгероями; ліхтарик.

Хід заняття:

  • Діти, а ви полюбляєте дивитися мультфільми? (Так).
  • А який мультфільм ваш найулюбленіший? (відповіді дітей)
  • А ви знаєте, де створюються мультфільми? Вони створюються у незвичайній країні, яка називається «Мультляндія».
  • А як ви вважаєте, хто в ній живе? (відповіді людей).
  • Я вам пропоную відправитись в дуже цікаву подорож, подорож до країни «Мулльтляндії»
  • Бажаєте туди відправитись? (Так).
  • А на чому ми туди відправимось? (відповіді дітей: автомобілі, поїзді, літаку і т. д.)
  • Ні, це ж не звичайна країна, тому і транспорт в нас буде не звичайний, килимок-літачок. Проходьте дітки на килимок, сідайте зручніше. Щоб наша подорож запам`яталась назавжди, візьмемо із собою фотоапарат.
  •  А переміститись до чарівної країни мені допоможе чаклунство.
  • Вам потрібно заплющити очі, а я промовлю заклинання:

      Килим, килим, килимок

      Ти нам поможи

      В країну «Мультляндію»

      Нас віднеси.

Діти розплющують очі.

  • Куди ж ми потрапили? (Чуємо плач)

Діти бачать Свинку Пепу, яка плаче.

  • Пепа, чому ти плачеш?
  • Мені дуже сумно, зі мною ніхто не хоче грати. Кажуть, що я не цікава і не красива.
  • Не плач Пепа, ми тобі допоможемо і знайдемо друзів!

Гра «Комплімент» ( Свинка Пепа  яка?)

  • Дякую, тепер у мене гарний настрій.
  • Бачиш, Пепа, скільки тепер у тебе друзів. А нам пора прощатися, давайте зробимо фото на пам'ять. Наша подорож продовжується, запрошую на чарівний килимок. (Діти знов заплющують очі).

     Килимок нас неси

     До нового мультика

    Діток віднеси. (Відкривають очі)

  • Куди ж ми потрапили?
  • Привіт, я Сімка! А я Нулик!
  • А що ви робите?
  • Дім Дімич грався і розгубив всі іграшки, ми допомагаємо розмістити речі по місцях.
  • Ми з дітьми вам допоможемо.

Гра «Розмісти іграшки» (після гри фото на згадку).

  • Діти, ми вже так довго подорожуємо, тому я пропоную зробити зупинку і відвідати «Чарівне кафе».

Гра «Ласощі» (морозиво з чим? Сік який?). Після гри продовжують подорож.

           Килимок нас неси

          До нового мультика

          Діток віднеси. (Відкривають очі)

Бачать Машу та ведмедя. Маша звертається до ведмедя:

  • Мишко, ну навчи мене речення складати, ну навчи, кажу тобі, навчи!!! Мені скоро йти до школи, а я не вмію складати речення.

Діти допомагають скласти речення за схемою. Гра «Мультляндія».

Після гри фото на пам'ять, далі прощаються, сідають на килимок.

  • Діти, нам вже час повертатися до садочка, заплющуйте очі.

          Килимочок нас неси,

          До садочка

          Діточок віднеси (розплющують очі)

  • Вам сподобалась наша подорож?
  • Так!!!
  • А ви пам`ятаєте, що ми брали із собою фотоапарат, але він був теж чарівний і фотографував не тільки тих героїв, яких ми з вами зустрічали, але і ще деяких героїв країни «Мультляндія».  Давайте подивимось, кого ще сфотографував фотоапарат.

Гра з ліхтариком «З якого мультика герой».

(У мене Бараш, з мультика «Смішарики» і т.д.)

На цьому наше незвичайне заняття закінчилося, я пропоную переглянути ваш улюблений мультфільм.      

 

 


 

docx
Додано
31 жовтня 2019
Переглядів
1162
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку