Подорож до «Мультляндії»
Мета: формувати вміння складати творчі розповіді, розвивати вміння підбирати якісні прикметники до іменників, вправляти в складанні простих розповідних речень з прийменниками –в, -на, -під, -між, -з,-із; удосконалювати навичку складання речень з опорою на зорові орієнтири, використовувати в активному словнику імена мультиплікаційних персонажів; формувати культуру спілкування, вміння вислухати співрозмовника, виховувати активність, ініціативність, самостійність.
Корекційно-розвиваючі завдання: активізувати мовну і розумову діяльність дітей; розвивати зорову пам'ять, уяву; розподіляти й переключати увагу.
Обладнання: іграшкові герої мультфільмів - свінка Пеппа, Сімка та Нолик, Маша та ведмідь; іграшковий фотоапарат; картки з зображенням хатньої обстановки ,на кожну дитину; роздатковий матеріал - зображення морозива та соку, на кожну дитину; схеми, для складання речень; малюнки з зображенням фотоапарату та мультгероями; ліхтарик.
Хід заняття:
-
Діти, а ви полюбляєте дивитися мультфільми? (Так).
-
А який мультфільм ваш найулюбленіший? (відповіді дітей)
-
А ви знаєте, де створюються мультфільми? Вони створюються у незвичайній країні, яка називається «Мультляндія».
-
А як ви вважаєте, хто в ній живе? (відповіді людей).
-
Я вам пропоную відправитись в дуже цікаву подорож, подорож до країни «Мулльтляндії»
-
Бажаєте туди відправитись? (Так).
-
А на чому ми туди відправимось? (відповіді дітей: автомобілі, поїзді, літаку і т. д.)
-
Ні, це ж не звичайна країна, тому і транспорт в нас буде не звичайний, килимок-літачок. Проходьте дітки на килимок, сідайте зручніше. Щоб наша подорож запам`яталась назавжди, візьмемо із собою фотоапарат.
-
А переміститись до чарівної країни мені допоможе чаклунство.
-
Вам потрібно заплющити очі, а я промовлю заклинання:
Килим, килим, килимок
Ти нам поможи
В країну «Мультляндію»
Нас віднеси.
Діти розплющують очі.
-
Куди ж ми потрапили? (Чуємо плач)
Діти бачать Свинку Пепу, яка плаче.
-
Пепа, чому ти плачеш?
-
Мені дуже сумно, зі мною ніхто не хоче грати. Кажуть, що я не цікава і не красива.
-
Не плач Пепа, ми тобі допоможемо і знайдемо друзів!
Гра «Комплімент» ( Свинка Пепа яка?)
-
Дякую, тепер у мене гарний настрій.
-
Бачиш, Пепа, скільки тепер у тебе друзів. А нам пора прощатися, давайте зробимо фото на пам'ять. Наша подорож продовжується, запрошую на чарівний килимок. (Діти знов заплющують очі).
Килимок нас неси
До нового мультика
Діток віднеси. (Відкривають очі)
-
Куди ж ми потрапили?
-
Привіт, я Сімка! А я Нулик!
-
А що ви робите?
-
Дім Дімич грався і розгубив всі іграшки, ми допомагаємо розмістити речі по місцях.
-
Ми з дітьми вам допоможемо.
Гра «Розмісти іграшки» (після гри фото на згадку).
-
Діти, ми вже так довго подорожуємо, тому я пропоную зробити зупинку і відвідати «Чарівне кафе».
Гра «Ласощі» (морозиво з чим? Сік який?). Після гри продовжують подорож.
Килимок нас неси
До нового мультика
Діток віднеси. (Відкривають очі)
Бачать Машу та ведмедя. Маша звертається до ведмедя:
-
Мишко, ну навчи мене речення складати, ну навчи, кажу тобі, навчи!!! Мені скоро йти до школи, а я не вмію складати речення.
Діти допомагають скласти речення за схемою. Гра «Мультляндія».
Після гри фото на пам'ять, далі прощаються, сідають на килимок.
-
Діти, нам вже час повертатися до садочка, заплющуйте очі.
Килимочок нас неси,
До садочка
Діточок віднеси (розплющують очі)
-
Вам сподобалась наша подорож?
-
Так!!!
-
А ви пам`ятаєте, що ми брали із собою фотоапарат, але він був теж чарівний і фотографував не тільки тих героїв, яких ми з вами зустрічали, але і ще деяких героїв країни «Мультляндія». Давайте подивимось, кого ще сфотографував фотоапарат.
Гра з ліхтариком «З якого мультика герой».
(У мене Бараш, з мультика «Смішарики» і т.д.)
На цьому наше незвичайне заняття закінчилося, я пропоную переглянути ваш улюблений мультфільм.