Заняття з розвитку мовлення з використанням Лего : "Завітала до нас красуня весна"

Про матеріал
Цікаве заняття з розвитку мовлення для старшої групи з використанням цеглинок Лего.
Перегляд файлу

Конспект заняття з розвитку мовлення для старшої групи з використанням конструктора  ЛЕГО .

 

ТЕМА: »Завітала до нас красуня весна»

 

МЕТА: закріпити знання дітей про пори року ,весняні явища; вчити встановлювати причинно-наслідкові зв”язок в природі; формувати граматичну будову мовлення, вчити будувати речення ,розвивати звукову культуру мовлення ,розвивати дрібну моторику рук.

ОСВІТНІ ЗАВДАННЯ: розширювати і активізувати словник дітей по даній темі, закріплювати навички словотворення, закріплювати вмінні відповідати на запитання.

ОБЛАДНАННЯ: цеглинки ЛЕГО, зображення весняних явищ, схеми речення, зображення сонечка, дидактичні ігри: «Склади речення за схемою», «Знайди пару», «Збери картинку», «Хто прокидається у весняну пору»,» Весняні асоціації», картинки «Весна».

                                   

                                ХІД ЗАНЯТТЯ

Доброго ранку дітки(привітання)

Доброго ранку ,травам росистим,

Доброго ранку, квітам барвистим,

Доброго ранку сонечку ясному,

Людям усім і усьому прекрасному!

 

Доброго ранку ,дітки, а яка у нас пора року?(Весна).Так, дійсно весна .Які весняні місяці ви знаєте?(Березень, квітень і  травень).Так молодці, все вірно. Ласкавий сонячний промінчик сповістив про прихід весни. Все навколо оживає…Як ще можна сказати?(Відроджується, пробуджується, прокидаєтья, воскресає).Як ви вважаєте чим пахне весна?(Теплом, росою, первоцвітами, бруньками, зеленою травою).Прийшовши сьогодні зранку до дитячого садочку я помітила ось цей лист(показую лист).Давайте подивимось що ж в цьому листі (відкриваю лист). Дітки цей лист від сонечка і ось про що в ньому йдеться: »Любі хлопчики й дівчатка, пише вам Сонечко. Зі мною сталася неприємність, небо закрило мене своїми хмарками і я не можу посилати вам своє проміннячко. Допоможіть розігнати хмарки, щоб я посилало вам свої ласкаві промінці. Щоб розігнати хмарки виконайте деякі завдання. Ну що ,допоможете мені?».

  Дітки, допоможемо Сонечку?(Так).

D:\САДОЧОК ГР ЗІРОЧКА\20180320_101922.jpgD:\САДОЧОК ГР ЗІРОЧКА\20180320_101840.jpg

Ось таке чарівне сонечко завітало до нас і принесло такі завдання.(Завдання містяться під промінчиками сонечка).Але перш ніж ми приступимо з вами до роботи давайте згадаємо віршик про сонечко.

 

 СОНЕЧКО

Світить сонце в вишині,

Тобі світить і мені.

Землю нашу зігріває,

Сади світлом напуває.

Світить ясно у віконце

Лагідне і тепле сонце.

 

Ой, дивіться дітки, пташечка принесла нам чарівну торбинку ,давайте подивимось ,що в цій торбинці.(Дістаю цеглинки лего).

D:\САДОЧОК ГР ЗІРОЧКА\20180320_101957.jpgD:\САДОЧОК ГР ЗІРОЧКА\20180320_102012.jpg

Це Сонечко прислало нам підказку, щоб ми  справилися з завданням. Я вам пропоную перевернути перший промінчик і дізнатися перше завдання.

1 завдання. Дітки, підходьте до столів подивимось на перше завдання.(На столах гра «Хто прокидається у весняну пору»).Перед вами картинки з зображенням  комах і тварин , вам потрібно цеглинками зеленого кольору визначити тварин і комах ,які прокидаються у весняну пору, а цеглинками червоного кольору ,які не лягають в сплячку.

D:\САДОЧОК ГР ЗІРОЧКА\20180320_102117.jpgD:\САДОЧОК ГР ЗІРОЧКА\20180320_102052.jpg

Молодці, розумнички ,вже хмаринки відкрили наше Сонечко. А чи повністю видно Сонечко?(Ні).Я вам пропоную повернутись на килимок і відкрити нове завдання. Яке ж завдання під другим промінчиком?(Відкриваємо)

2 завдання. «Весняні асоціації». Дітки, давайте вирушимо на килимок до нашої весняної галявини там на нас чекає ще одне завдання.(Йдемо на килимок).Ось подивіться Сонечко залишило для вас ще одне завдання. На підлозі лежать кубики ЛЕГО, на них зображено весняні природні явища до яких треба підібрати відповідний предмет. Наприклад: струмочок – паперовий кораблик, який можна запускати у струмочках навесні; квітуча гілочка – бджілка, яка збирає нектар і так далі. Все зрозуміло, тож до роботи.

D:\САДОЧОК ГР ЗІРОЧКА\20180320_102246.jpgD:\САДОЧОК ГР ЗІРОЧКА\20180320_102407.jpg

Молодці ,ви чудово справилися з цим завданням і ще одна хмаринка відкрила наше Сонечко.

Ми вже трішечки стомилися, тож давайте зробимо руханку, яка додасть нам сил і збадьорить нас.

                        

                                  РУХАНКА

Розпустило  коси сонце,(рухи руками згори вниз)

Загляда до всіх в віконце(нахили в один і інший бік)

Хто ще щічки не помив?(імітуємо вмивання)

Хто зарядку не зробив?(присідаємо)

Хто не слухається маму?(хитаємо головою)

Хто не склав свою піжаму?(знизуємо плечима)

Хто в цю пору іще спить?(імітуємо сон)

Будем сонце ми будить!(руки вгору)

 

Так як Сонечко ще не зовсім  видно за хмарками на нас чекає ще одне завдання. Нам час вирушати до столів щоб виконати наступне завдання. Яке ж завдання за третім промінчиком?(відкриваємо)

3 завдання. »Склади речення»

Дітки перед вами лежать картинки із весняними зображеннями і конструктор ЛЕГО. Потрібно викласти речення за допомогою ЛЕГО. Всім все зрозуміло? Розпочинаємо працювати.(Перевіряю у дітей речення, діти називають скільки слів у реченні і називають саме речення).

D:\САДОЧОК ГР ЗІРОЧКА\20180320_102854.jpgD:\САДОЧОК ГР ЗІРОЧКА\20180320_102919.jpg

Усі розумнички, і що ми бачимо, що ще одна хмаринка відкрила нам Сонечко. Завдяки вашій праці незабаром Сонечко буде радувати нас своїми промінцями і хмаринки зникнуть зовсім. Відкриваємо 4 промінчик і маємо 4 завдання.

4 завдання. »Збери картинку»

Дітки , в цьому завданні вам потрібно зібрати картинку квітів, які зацвітають навесні і назвати їх. Ну що ж можемо починати.

(Діти збирають картинки квітів, зображення яких нанесене на ЛЕГО).

D:\САДОЧОК ГР ЗІРОЧКА\20180320_103135.jpgD:\САДОЧОК ГР ЗІРОЧКА\20180320_103113.jpg

За те що ви були такими швидкими і кмітливими ще одна хмаринка відкрила нам Сонечко. І що ми бачимо? Що залишилася лише одна хмаринка і один промінчик із завданням. Я вам пропоную виконати і це завдання щоб Сонечко подарувало нам своє тепло. Готові?(Так).Відкриваємо 5 завдання.

5 завдання. »Що буває навесні?»

Дітки, в цьому завданні вам потрібно знайти природні явища які бувають навесні і позначити їх зеленим значком, а ті які не бувають навесні позначити червоним значком.(Картинки і значки нанесені на конструктор ЛЕГО).(Діти виконують завдання).

D:\САДОЧОК ГР ЗІРОЧКА\20180320_103302.jpgD:\САДОЧОК ГР ЗІРОЧКА\20180320_103500.jpg

Молодці, дітки, ви справилися з цим завданням і хмаринки відкрили наше Сонечко і тепер воно може зігрівати своїми промінцями всю землю і все буде радіти приходу весни. 

 

ЗАКРІПЛЕННЯ ТЕМИ.

Про яку пору року ми сьогодні говорили? Давайте згадаємо , що ми з вами сьогодні робили ?Сонечко дуже вам дякує ,що ви йому допомогли і приготувало для вас сюрприз – яскраві розмальовки, які ви розмалюєте яскравими барвами. Сонечко з вами прощається і вирушає на небо, щоб посилати своє проміння на землю.

 

 

 

                            

docx
Додано
5 жовтня 2022
Переглядів
1420
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку