Конспект інтегрованого заняття для дітей молодшої групи " Віночок для Наталочки"

Про матеріал
Мета: ознайомити дітей з українським віночком ;продовжувати знайомити з українськими народними іграми; закріплювати навички розрізнення кольорів та поняття один та багато; вчити відповідати на запитання вихователя; поповнювати словник дітей словами: вінок, стрічки. Викликати радість від гри, бажання дружно гратися разом з дітьми; розвивати спостережливість, мислення, мовлення дітей. Виховувати цікавість до народних традицій.
Перегляд файлу

Тема: Віночок для Наталочки.

Мета: ознайомити дітей з українським віночком ;продовжувати знайомити з українськими народними іграми; закріплювати навички розрізнення кольорів та поняття один та багато; вчити відповідати на запитання вихователя; поповнювати словник дітей словами: вінок,стрічки. Викликати радість від гри бажання дружно гратися разом з дітьми; розвивати спостережливість, мислення, мовлення дітей. Виховувати цікавість до народних традицій.

Попередня робота: ознайомлення дітей з поняттям один та багато; основними кольорами ;народними хороводними іграми; українським національним одягом.

Матеріал: атрибути української світлиці,віночок, лялька Наталочка, готові форми віночків .

Хід заняття.

Психогімнастика.

Я всміхаюсь сонечку:»Здрастуй ,золоте!»

Посміхаюся травичці,хай вона росте.

Я всміхаюсь дощику ,лийся мов з відра.

Друзям посміхаюся – зичу їм добра.

- Діти, сьогодні вранці нам принесли листа, а в ньому запрошення, дівчинка Наталочка запрошує нас в гості. Підемо в гості?

Коли йдуть перший раз до хати,беруть хліб. Ось  і ми з вами візьмемо хліб.

А ось і хата де живе Наталочка. Вона вийшла нас зустріти. Давайте з нею привітаємося.

- Малята, погляньте , як гарно Наталочка одягнена.

- Ліза, як називається сорочка в яку одягнена Наталочка?

- Вірно, вишиванка.

- А це що?

- Вірно, спідничка.

- А що по верх спіднички?

- Правильно,фартушок.

- Сорочка , спідничка, фартушок як можна назвати одним словом?

- Так одяг. А який це одяг?

- Вірно, український, його носять українки.

- Діти, а хто знає ,що в Наталочки на  голові?

- Так,це віночок. Вінок – це атрибут українського костюма,але його дівчата не носили кожного  дня , а одягали лише в свята.

- Подивіться, з чого  ж зроблений  вінок?

- Вірно з дуже гарних квітів.

- А скільки квітів у віночку: одна чи багато? ( Відповіді дітей).

- Хоч віночок і так красивий, але його ще прикрашали стрічками.

- Скільки стрічок у віночку?

- Вірно, багато.

- Діана , покажи нам  жовту стрічку. Жовта стрічка – це колір сонечка.

 - Лєра, покажи нам синю стрічку. Синя стрічка – це колір неба і води.

- Матвій, покажи нам червону стрічечку. Червона стрічка – це колір тепла.

- Саша, покажи нам зелену стрічечку. Зелена стрічка – це  колір травички.

- На свята дівчата розважалися: танцювали,співали, водили хороводи. Давайте  і ми з вами пограємося у народну гру «Віночок».(Діти стають в коло, проводиться гра ).

Я віночок сплету, я віночок сплету.

А кому я цей віночок

На голівоньку вдягну?

(Тетянці, Оксанці…)

-  Ну що, діти, сподобалось вам гратись з віночком? Наталочці теж сподобалось як ви відповідали на запитання, гралися в гру, але їй сумно, що в неї віночок є а в наших дівчаток немає. Тому вона підготувала ось такі віночки, а вам потрібно намалювати стрічечки ( або наклеїти).(Вихователь показує , діти сідають за столи виконують завдання).

- Дівчатка заберуть свої віночки собі, а хлопчики подарують сестричці чи подружці.

- Діти, вам сподобалось у гостях у Наталочки?

- А Наталочка, як чемна господиня хоче пригостити вас печивом(роздає печиво).

- Давайте подякуємо Наталочці і скажемо їй до побачення,бо нам час повертатися до дитячого садочка.

 

docx
Додано
6 жовтня 2022
Переглядів
1041
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку