Конспект заняття за темою:"Така потрібна річ- телефон"

Про матеріал
Конспект заняття за темою:"Така потрібна річ- телефон" написала вихователь Комунального закладу дошкільної освіти ( ясла-садок) 257 КМР Беседа Світлана Веніаміновна
Перегляд файлу

 

 

Заняття з пізнавального

 розвитку   за темою :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

            

 

 

 

 

ТАКА ПОТРІБНА РІЧ – ТЕЛЕФОН

  МЕТА: ознайомити дітей з правилами складання оголошень, користування телефоном, з історією появи і розвитку телефону, розширювати знання про засоби зв'язку. Закріпити правила мовного етикету при спілкуванні по телефону, знання номерів телефонів служб екстреної допомоги: пожежної, міліції, швидкої допомоги. Розвивати мислення, зв’язне мовлення, творчі здібності, уяву, увагу. Формувати життєву компетентність, навички поведінки у стандартних життєвих ситуаціях. Виховувати ввічливість, дружелюбність, комунікабельність, акуратність при виконанні робіт.

Попередня робота: слухання казки К.Чуковського «Телефон», вивчення домашньої адреси, телефони екстреної служби.

Матеріал: ноутбук, екран, міні – довідки з номерами служб екстреної допомоги, телефонні апарати.

Хід заняття:

Вихователь : Діти, сьогодні зранку по дорозі в дитячий садок я знайшла в’язку ключів. Я взяла їх з собою і тепер хочу вас запитати: що ж мені з ними робити? (Міркування дітей). Треба терміново відшукати власника, адже тут можуть бути і ключі від квартири. Отже , хтось не зможе потрапити до свого помешкання. А як же мені знайти цю людину? (Відповіді дітей).

Вихователь підводить дітей до думки, що треба розклеїти оголошення.

Складання тексту оголошення

Вихователь :  Складаємо разом таке оголошення, визначимо, що слід вказати, а що ні. Чи варто детально описувати, які саме ключі знайдено? (Відповіді дітей). Ні , адже ними може заволодіти  нечесна людина. Треба лише вказати місце знахідки.  А яка ще інформація необхідна? Звісно , номер телефону, за яким

 

 

власник ключів зможе з нами зв’язатися. А чи слід вказувати свою адресу?  Авжеж , ні!  Адже нею  можуть  скористатися   непрохані  гості.

Разом з вихователем створюють текст оголошення.

Вихователь : Скажіть, будь ласка, як ми дізнаємося, що до нас телефонує власник саме тих ключів, які ми знайшли? (Міркування дітей).  Треба спитати про кількість ключів, їхню форму, колір, наявність брелока,  і лише якщо його опис відповідатиме нашій знахідці, можемо зустрітися з ним і показати ключі.

Вихователь демонструє дітям в’язку ключів, вони описують їх за наведеними вище ознаками, визначають подальші дії щодо розв’язання ситуації.

Вихователь : Отже, у нашій ситуації на допомогу приходить телефон. А що ми знаємо про телефон? Для чого потрібен телефон? Чи завжди були телефони? Якими були телефони раніше? Хочете про це дізнатися? (Відповіді дітей). Діти , я хочу запросити вас в минуле телефону. (Вихователь разом з дітьми розташовується біля екрану телевізора. На екрані з'являються слайди).

Презентація про виникнення телефону.

(Бесіда про різновиди телефонів)

Вихователь : Ви маєте вміти користуватися телефоном. У кожного телефону є свій номер. Це допомагає нам зателефонувати саме тій людині, якій потрібно? (відповіді дітей). Діти, а чи вмієте ви вірно спілкуватися  по телефону? Чи не потрапляєте, бува, у незручні ситуації? (Відповіді дітей). На запитання: «Чи вмієте ви розмовляти по телефону?» − кожен напевно відповість позитивно. Телефон, особливо мобільний, став не просто необхідністю, а першочерговою потребою. Та слід пам'ятати, що телефон, перш за все, засіб для спілкування. І телефонні розмови також мають свої правила.  А чи знаєте ви їх добре? Чи завжди вони важливі і чи існують взагалі? Пропоную вам подивитися мультфільм тітоньки Сові «Телефонний етикет».

Перегляд мультфільма.

Правила телефонної розмови

  • Вихована людина завжди вітається, а телефонуючи до незнайомої людини, називає своє і'мя.

 

  • Турбувати людей раніше 8-ї ранку і пізніше 9-ї вечора недобре. А у вихідні краще телефонувати після 10-ї ранку.
  • Якщо ви помилилися номером, слід вибачитись.
  • Під час розмови слід вживати слова ввічливості.
  • Не варто розмовляти довше , ніж 20хвилин поспіль.
  • Розмову закінчує той, хто зателефонував.

 

Вихователь : А у яких іще випадках телефон стане у пригоді? (Діти наводять приклади).

Стук у двері.

(Забігає Маша в руках тримає спички і бенгальські вогні). Розігрування ситуації (пожар, медична допомога, поліція). Діти по черзі визивають екстрені служби.

Вихователь : А зараз  діти, ми з вами  власноруч створимо  телефонні міні – довідники . (Діти розмальовують свої міні – довідники ).

Вихователь : Ось яка потрібна річ телефон! Він наш добрий помічник, друг і навіть рятівник. (Телефонний дзвінок , дзвінок від хазяїна ключів, повернення ключів.)

 

docx
Додано
5 жовтня 2022
Переглядів
2100
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку