Заняття з сенсорно-пізнавального розвитку

Про матеріал
Мета: розвивати увагу, мислення, зорову пам’ять. Закріпити: вміння класифікувати предмети за спільною ознакою; поняття широкий, вузький; навички лічби в межах 8, вміння співвідносити кількість предметів з числом (цифрою). Продовжувати навчати відгадувати загадки, активізувати вживання узагальнюючих слів. Виховувати організованість, активність, вміння працювати самостійно, любов до книжок.
Перегляд файлу

Конспект підсумкового заняття в середній групі

Мета: розвивати увагу, мислення, зорову пам’ять. Закріпити: вміння класифікувати предмети за спільною ознакою; поняття широкий, вузький; навички лічби в межах 8, вміння співвідносити кількість предметів з числом (цифрою). Продовжувати навчати складати загадки, активізувати вживання узагальнюючих слів. Виховувати організованість, активність, вміння працювати самостійно, любов до книжок.

М-л: демонстраційний: макет паровоза, книжка та окремі сторінки,  вузькі та широкі смужки паперу, картки з зображенням тварин, скринька, аудіоапаратура;

для інд. роботи: прищіпки, картки для дидактичних ігр.

 

Хід заняття.

Сонце загляда в віконце, І сміються дітлахи.

Нам дарує книжку сонце. Де живуть тварини всі.

В-ль звертає увагу дітей на книжку, з яких частин вона складається (палітурка, або обкладинка, сторінки).

-Ой, погляньте, в книжці пусті сторінки!

-Чому зникли сторінки? (Відповіді дітей).

В-ль: я здогадуюсь. Діти дуже багато дивляться телевізор, грають в комп’ютерні ігри, а книжок майже не читають. От і образилась книжка.

-Як повернути сторінки? Я пропоную вам вирушити у подорож на провозі.

А щоб відправитись треба виконати перше завдання.

Ось завдання перше вам, дружним вправним малюкам.

Треба гарно міркувати, хто тут зайвий відшукати.

Д. гра «Четвертий зайвий».

На дошці виставлені зображення чотирьох  тварин. Одна – зайва. Діти повинні пояснити, яка тварина зайва і чому вони так вважають.

Наприклад: заєць, вовк, лисиця, корова. Зайва корова, бо це свійська тварина, інші – дикі.

Діти отримують сторінку, як квиток.

Їде, їде паровоз, вздовж ялинок та беріз.

Стрибнув вітер-вітерець паровозу навпростець.

Паровоз його вітає, вітерцю відповідає: ту-ту!

Подивіться! Ліс чудовий з’явився.

Ми в нім будем мандрувати, зможем ще щось відшукати.

Ой, лежить щось під ялинкою, Чарівна мабуть ця скринька.

А щоб кришку нам підняти треба згадку відгадати:

Щоб мені кудись дійти треба всю її пройти.

Бере початок від порога далека чи близька…( дорога).

Д.гра «Порівняй за шириною».

Перед вами є набори смужок, з них треба викласти доріжку. Починаємо з широкої смужки, потім – вужчу. Діти викладають доріжку зі смужок, отримують сторінку.

По доріжці ідемо на галявину цифр.

Д. гра «Відгадай скільки».

На картці зображені тварини. Діти повинні почепити стільки прищіпок, скільки тварин намальовано. Назвати кількість тварин.

Молодці мої малята, любі хлопчики й дівчата.

Це завдання розв’язали, ще сторінку відшукали.

 

Відпочиньмо дітвора, розім’ятися пора.

Часу дітлахи не гайте фізкультхвилинку починайте.

«У жирафи плями всюди подивись».

Ви уважно придивіться, ще галявина з’явилась,

Рядки швиденько викладайте, будьте уважні і часу не гайте.

Д. гра «Зимове судоку».

Кожна таблиця розділена на 9 віконечок, де зображені різні об’єкти. Потрібно вставити в пусті віконечка картинки з цієї ж серії таким чином, щоб у ряду не утворилося три однакових зображення.

Діти отримують сторінку.

 

Добре ми попрацювали, всі сторіночки зібрали,

Гарно вийшло в нас усе. Але час в садочок вже.

Ми залишимо тваринок, хай у книжечці живуть,

Попрощаємось з гостями й знов у добру путь.

 

Діти сідають у паровоз і ідуть до садочка.

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 грудня 2021
Переглядів
505
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку