Заняття з сенсорного розвитку "Киця Мура, де ти була?"

Про матеріал
Мета. Сприяти розвитку уваги, мислення, пам'яті, мовлення, дрібної моторики. Виховувати дбайливе ставлення до тварин. Продовжувати дітей вчити орієнтуватись у просторі (на, під, біля); вправляти у вмінні групувати предмети відвовідно кольору (жовтий, червоний, зелений, синій), форми (квадрат, круг), величини (великий, маленький). Заохочувати дітей слухати знайомі забавлянки, потішки. Спонукати розповідати їх напам’ять, з відповідною інтонацією і рухами. Збагачувати словник дітей іменниками, прикметниками, дієсловами. Викликати в дітей радість і задоволення від спільного роботи та результату.
Перегляд файлу

Заняття з сенсорного розвитку

(Імолодша група)

Тетяна Журба, вихователь

 

Тема. Киця Мура, де ти була.

Мета. Сприяти розвитку уваги, мислення, пам'яті, мовлення, дрібної моторики. Виховувати дбайливе ставлення до тварин. Продовжувати дітей вчити орієнтуватись у просторі (на, під, біля); вправляти у вмінні групувати предмети відвовідно кольору (жовтий, червоний, зелений, синій),  форми (квадрат, круг), величини (великий, маленький). Заохочувати дітей слухати знайомі забавлянки, потішки. Спонукати розповідати їх напам’ять, з відповідною інтонацією і рухами. Збагачувати словник дітей іменниками, прикметниками, дієсловами. Викликати в дітей радість і задоволення від спільного роботи та результату.

 

Матеріал. Іграшковий котик, кошики, клубочки, рибки різної величини, кольорові килимки з геометричними фігурами (картки Сегена), солоне тісто.

 

Хід заняття

  Чути нявчання.

  •          Хто це нявкає? (котик)
  •          Давайте пошукаємо, де ж заховався котик.
  •          Ось він. Де заховався котик? (під столом)
  •          А тепер де сидить котик? (на стільчику)
  •          А тепер де? (біля стільчика)
  •          Давайте пригадаємо який ми віршик знаємо про котика.

Він дряпучка, пустотливець

І за мишками мисливець,

Молоко п’є на обід

Наш грайливий Мурчик кіт.

  •          Подивіться, які у котика вушка?
  •          Які лапки?
  •          Який котик на дотик?
  •          Що вміє робити котик?
  •          З ким котик любить гратись?
  •          А чим любить котик гратись?
  •          А ви знаєте, котик з мишкою так грались поки нас не було, що наробили безлад в групі. Всі клубочки розкидали по килимочку. Мишка хитра втікла, а котик сам не знає, як йому їх зібрати. Давайте йому допоможемо.

Ваше завдання – зібрати всі клубочки в кошики згідно бантика на кошику. (4 кошика з бантиками – жовтий, червоний, синій, зелений)

 

  •          Діти, а на чому котик любить лежати? (варіанти дітей)
  •          Ви знаєте у нашого котика є улюблені різнокольорові килимочки, які на жаль погризла мишка-пустунка. Щоб наш котик не сумував, давайте залатаємо килимочки відповідними латочками. (на столі лежать картки – килимки, необхідно «залатати» їх відповідними латками, звертаючи увагу дітей на форму латки. Наприклад, зелена латочка – кругла, а червона - квадратна)

C:\Users\user\Desktop\килимок\килимок\Слайд2.JPG 

  •          Яку геометричну фігуру

заховала червона (жовта, зелена…)

 латочка?

 

 

 

                                                        

 

 

 

 

 

  •          А що ж то наш котик любить їсти?

А давайте пригадаємо віршик Киця Мура.

  •          Киця Мура, де ти була?

Я гукав, а ти не чула.

  •          Я сиділа під столом,

Їла кашку з молоком.

  •          А ви знаєте, що

Біля річки на пісочку,

Кіт зиркує з-за пеньочка,

Кіт у воду заглядає,

Тяжко думає – гадає:

«Якби рибу так зловити,

Щоб і ніг не замочити».

  •          Давайте, щоб котик не намочив своїх ніжок, наловим йому рибок. Велику рибку кладемо у велику тарілочку, а маленьку – у маленьку.

 

  •          Поки наш Мурчик роздивляється скільки ми наловили йому рибок, давайте спечімо щось для нього ще й смачненьке. Давайте спочатку замісимо тісто.

Тісто добре замісили.

Кульку з нього ми зробили.

І приплюснули гарненько!

Буде випічка смачненька!

(Вихователь показує дітям, як відірвати шматочок тіста від кульки, розкачати його коловими рухами рук, потім утворену кульку приплюснути долонями, щоб утворився «млинчик»)

Діти ліплять примовляючи слова знайомої потішки

Я печу, печу, печу

Дітям всім по калачу,

Зверху маком притрушу,

В піч гарячу посаджу.

Випікайтесь, калачі,

У натопленій печі!

Будем Машу,

будем Сашу калачами пригощати.

Віддаємо помічнику вихователя зроблені «калачі», щоб занесла випікати. Тим часом поки витираємо ручки, вихователь промовляє забавлянку

Киця-мама рано зранку

Свіжий хлібчик до сніданку

Пече, пече, випікає

Любих діток пригощає:

  •          Їжте, дітки, хліб з медком,

Їжте кашку з молоком

І сметанку, і млинці

Ви у мене молодці!

 

- Ось спеклись наші калачі, давайте пригостимо ними котика. Гостей і почастуємось самі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Біля річки на пісочку,

Кіт зиркує з-за пеньочка,

Кіт у воду заглядає,

Тяжко думає – гадає:

«Якби рибу так зловити,

Щоб і ніг не замочити».

 

 

 

Тісто добре замісили.

Кульку з нього ми зробили.

І приплюснули гарненько!

Буде випічка смачненька!

 

 

 

Киця-мама рано зранку

Свіжий хлібчик до сніданку

Пече, пече, випікає

Любих діток пригощає:

  •          Їжте, дітки, хліб з медком,

Їжте кашку з молоком

І сметанку, і млинці

Ви у мене молодці!

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Журба Татьяна
Додано
23 грудня
Переглядів
18
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку