Заняття з технології розвитку критичного мислення для старших дошкільників

Про матеріал
Заняття з технології розвитку критичного мислення стратегія "Сторітелінг"
Перегляд файлу

Заняття з технології розвитку критичного мислення.

Тема   Казка «Курочка ряба нові пригоди»

Основні питання теми

  • Казка- потіха «Курочка ряба».

Очікуванні результати:

  • Уміння переказу, створювання історії з щасливим кінцем.
  • Формування у дітей навички майстерності.

Після заняття вихованці зможуть:

  • Створювати та розповідати історії;
  • Співпереживати та доносити ідеї, продумуючи  свій виступ.
  • Стануть мотивацією для сором’язливих  «Гаразд, вони змогли, значить, і я зможу».

    Вихователь прикріплює на дошці смайлик «Радість» - побажання гарного настрою, удачі та впевненості. Просить продемонструвати свій настрій за допомогою смайликів.

  • Хто любить казки?
  • А які казки бувають?
  • А які казки ми з вами читали?

Створюємо з відповідей ментальну карту.

 

 

 

 

 

 

Вихователь пропонує  пригадати всім відому казку «Курочка ряба», героїв казки, сюжет.  Використовуючи стратегія «Сторітелінг» та об’єднавши дітей  в групи, по бажанню, пропонує  скласти історію з запропонованого місця казки.

От мишеня вибігло але не встигло воно взяти яйце в лапки, як те покотилося, впало на підлогу і всі побачили, що з нього вилупилося курчатко…..

  Після відведеного часу   вихователь пропонує розповісти створені  історії.

Після прослуховування історій. Запитати

  • Чи цікаво було слухати історії?
  • Які емоції ви відчули при прослуховуванні нової пригоди?
  • Кому сподобалося  бути автором казки та фантазувати створюючи свою історію?

Вихователь просить продемонструвати свій настрій за допомогою смайликів

     

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 березня 2021
Переглядів
316
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку