Тема « Овочі»
Основні питання теми
Закріплення та розширення знання про овочі.
Очікуванні результати:
Після заняття вихованці зможуть:
Висловлювати свою думку доводячи до аудиторії; реконструювати події; розширити кругозір, спілкуватися в групах.
Актуалізація (до 2-3 хв).
Стратегія «Асоціативний кущ» Вихователь записує в центрі на дошці ключове слова «Овочі» і пропонує вихованцям назвати слова чи фрази, які спадають на думку. Визначаємо позначкою «?» біля частин куща, в яких є невпевненість.
О В О Ч І
Прийом «Кошик ідей» пропоную скласти в кошик те, що нам вже відомо по даній темі. Діти вибирають предмети і кладуть у кошик.
Протягом тижня ми дізнаємося щось нове і наш кошик буде поповнюватися щодня.
Осмислення» (до 10 хв).
«Порушена послідовність» дітям пропонується малюнки у порушеній послідовності. Діти об’єднуються в групи. Кожна група повинна запропонувати свою послідовність поданих зображень. Вихователь прослухав всіх розповідає і обговорюють послідовність збору врожаю.
Кінезіологічна вправа «Кільця»
Рефлексія (до 5 хв).
Стратегія «Діаграма Венна» (техніка графічного подання інформації, що виявляється при обговоренні двох ідей, між якими існують загальні та відмінні риси.
Вихователь пропонує порівняти овочі з нашого кошика. Пропоную дітям усно прокоментувати усі випадки розбіжності. (редька, буряк, редис – порівнюємо вершки і корні, різняться кольором, розміром.)