Заняття з технології розвитку критичного мислення для старших дошкільників

Про матеріал
Заняття з технології розвитку критичного мислення з виокристанням стратегії "Асоціативний кущ", "Кошик ідей".
Перегляд файлу

Тема « Овочі»

Основні питання теми

Закріплення  та розширення знання про овочі.

Очікуванні результати:

  • Розвиток мислення, уяви, налагодження стосунків при роботі в групі; узагальнення нових знань та уміння використовувати їх у повсякденному житті.

Після заняття вихованці зможуть:

     Висловлювати свою думку доводячи до аудиторії; реконструювати події; розширити кругозір, спілкуватися в групах.

           Актуалізація (до 2-3 хв).

Стратегія «Асоціативний кущ»  Вихователь записує в центрі на дошці ключове слова «Овочі» і пропонує вихованцям назвати слова чи фрази, які спадають на думку. Визначаємо позначкою «?» біля частин куща, в яких є невпевненість.

    О В О Ч І

      

 

Прийом «Кошик ідей»  пропоную скласти в кошик те, що нам вже відомо  по даній темі. Діти вибирають предмети і кладуть у кошик. 

Протягом тижня ми дізнаємося щось нове і наш кошик буде поповнюватися щодня.

Осмислення» (до 10 хв).

«Порушена послідовність» дітям пропонується малюнки у порушеній послідовності. Діти об’єднуються в групи. Кожна група повинна запропонувати свою послідовність поданих зображень. Вихователь прослухав всіх  розповідає  і обговорюють послідовність збору врожаю.

   G:\Новая папка\images (10).jpg     E:\Новая папка\Без названия (2).jpg      E:\Новая папка\Без названия (3).jpg           

                                       E:\Новая папка\Без названия.jpg           E:\Новая папка\Без названия (1).jpg

Кінезіологічна  вправа   «Кільця» 

Рефлексія  (до 5 хв).

Стратегія «Діаграма Венна» (техніка графічного подання інформації, що виявляється при обговоренні двох ідей, між якими існують загальні та відмінні риси.

 

 

 

 

 

                                  

 

Вихователь пропонує  порівняти овочі  з нашого кошика. Пропоную дітям усно прокоментувати усі випадки розбіжності.  (редька, буряк, редис – порівнюємо вершки і корні, різняться кольором, розміром.)

  

 

docx
Додано
21 березня 2021
Переглядів
1108
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку