Заняття з теми "Народна кулінарія"

Про матеріал
Метою заняття є: систематизувати й узагальнити знання студентів про народну кулінарію; активізувати словесну творчість студентів засобами інтеграції різних видів діяльності; стимулювати вміння студентів самостійно працювати над груповими проектами; розвивати зв’язне мовлення, мислення, фантазію; виховувати за допомогою слова почуття прекрасного, навчити бути щасливими.
Перегляд файлу

Міністерство охорони здоров'я України

Міністерство освіти і науки України

Кам'янець-Подільський медичний фаховий коледж

 

 

 

Методична розробка заняття

 

Тема:

 

Предмет: «Англійська мова»

Спеціальність: 223 Медсестринство Лікувальна справа

Курс: I

Кількість годин: 2 год.

Викладач: А.В. Мельник

Розглянута на засіданні циклової комісії                                                                       гуманітарних та соціально-економічних  дисциплін

Протокол № 2  від «07 » вересня 2021 р.

Голова циклової комісії  __________ А.М. Якубовська

                                                                                                                                   (підпис)

 

 

2021/2022 н. р

Мета: систематизувати й узагальнити знання студентів про народну кулінарію; активізувати словесну творчість студентів засобами інтеграції різних видів діяльності; стимулювати вміння студентів самостійно працювати над груповими проектами; розвивати зв’язне мовлення, мислення, фантазію; виховувати за допомогою слова почуття прекрасного, навчити бути щасливими.

 

   І курс –  223 Медсестринство Лікувальна справа

   Кількість годин:  2

   Викладач: А.В. Мельник

 

ІІ. Результати навчання:

 

1. Фахові компетентності:

  • знання (knowledge) :
    • здатність називати основну сучасну іншомовну лексику;
    • здатність називати традиції та історію української кухні;
  • здатність описувати кулінарні рецепти;
  • здатність називати національні страви української кухні та способи їх приготування;
  • здатність розширити світогляд студентів про те, що національна кухня країни є частиною національної культури країни;

 

  • розуміння (understanding) :
  • здатність пояснити особливості перекладу текстів з теми;
  • здатність здійснювати переклад текстів рецептів;

 здатність пояснити основні закономірності приготування страв української кухні;

 

  • застосування знань (application of knowledge) :
  • здатність використовувати уміння визначати пізнавальну цінність тексту, виділяти ключові слова з теми;
  • здатність розпізнавати та аналізувати граматичні явища і моделі, включати їх в активне спілкування;
  • здатність читати спеціальні тексти загальної тематики на основі володіння активним і пасивним лексичним мінімумом;
  • здатність реалізувати засвоєний лексико-граматичний матеріал у формі усних та письмових повідомлень; вести дискурс на ситуативно зумовлену тематику;
  • здатність сприймати, розпізнавати та осмислювати інформацію у вигляді іншомовного повідомлення від співрозмовника та звукозапису в нормальному темпі;
  • здатність демонструвати усне спілкування в типових мовних ситуаціях з професійної сфери спілкування «Народна кулінарія»;
  • здатність збагачувати знання про особливості національних страв українців;
  • здатність розвивати навички і вміння самостійного пошуку та опрацювання інформації, розвивати логічне мислення, уяву;
  • здатність вести діалогічне та монологічне мовлення на рівні діалогу та висловлювання  за темою;
  • аналіз (analysis) :

 здатність досліджувати традиції української кухні;

  •     здатність аналізувати здорове харчування;
  • здатність аналізувати побічну дію шкідливих продуктів на організм людини;

 

  • синтез (synthesis) :

 здатність пояснити особливості національних страв українців;

 здатність ефективно співпрацювати під час різних видів робіт;

  • здатність створювати усну та письмову презентацію іноземною мовою;

 

  • оцінювання (evaluation) :
  • здатність обирати навчальний матеріал під час виконання завдань самостійної роботи;
  • здатність оцінити результати надання допомоги при різних видах роботи на занятті;
  •      здатність узагальнювати дані довідкової літератури;
  •      здатність поєднувати здобуті знання під час самоконтролю;
  • здатність рекомендувати правила дотримання здорового харчування;
  • здатність оцінювати достовірність інформації на відповідну тематику.

 

2. Загальні компетентності:

  • здатність до абстрактного та логічного мислення;
  • здатність поглиблювати та застосовувати знання у практичних ситуаціях;
  • здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями;
  • здатність бути критичним і самокритичним;
  • виховувати дбайливе ставлення до традицій українського народу, прищеплювати любов до праці та обраної професії;
  • здатність до адаптації та дії в новій ситуації;
  • здатність виявляти вміння, ставити та вирішувати отримані завдання;
  • здатність виховувати інтерес до вивчення іноземної мови та наголосити на важливості її використання в майбутній професії;
  • виховувати повагу до надбань світової та української культури, естетичний смак;
  • здатність застосовувати комунікативні навички;
  • здатність приймати обґрунтовані рішення;
  • здатність працювати в команді та автономно;
  • здатність діяти на основі етичних міркувань і мотивів;
  • здатність діяти соціально, відповідально та свідомо;
  • здатність продукувати нові ідеї;
  • здатність планувати час та керувати ним;
  • здатність користуватися дослідницькими  прийомами: збір інформації, аналіз з різних точок зору, висування гіпотез, вміння роботи висновки;
  • здатність оцінювати та підтримувати якість виконаної роботи.

 

ІІІ. Методи навчання:

1. Класичні:

  • словесні: бесіда, діалог, дискусія, пояснення, розповідь;
  • наочні: ілюстрування, демонстрування, презентація;
  • практичні: виконання вправ, формування здатності відтворювати отримані професійні компетентності через виконання ситуаційних завдань; робота з роздатковим матеріалом, робота з висловами.

 

2. Інтерактивні:

 

  • метод проектів;
  • випереджувальний метод навчання;
  • метод малих груп;
  • метод «Прес»;
  • метод «Падагогічне колесо» (Padagogy Wheel)
  • метод «Дерево рішень»;
  • рольові ігри;
  • гра «Лови помилку»;
  • мозковий штурм.

ІV. Методи контролю:

  • фронтальне опитування;
  • усний контроль (опитування методом незакінчене речення);
  • тестовий контроль;
  • рішення ситуаційних завдань;
  • метод самоконтролю та самооцінки, взаємоконтроль.

 

 V. Міждисциплінарна інтеграція:

Дисципліни

Знати

Вміти

 

 

 

1. Попередні дисципліни

Українська мова

  • лексичні норми сучасної української літературної мови;
  • культура мовлення спілкування

 

  •    керуватися нормами української літературної мови;
  •    дотримуватись норм спілкування

Українська література

  • Панас Мирний. Українська ментальність, гуманістичні традиції
  • керуватися знаннями з теми

Математика

  • дійсні числа та обчислювання
  • обчислити кількість відповідних продуктів

2. Наступні дисципліни

Медична біологія

  • поняття про організм як єдине ціле;
  • системи органів, з яких складається організм
  • пояснювати взаємозв’язок між системами органів

Історія України

  • Україна на початку ХХ століття

 

  •     охарактеризувати події в країні

Художня культура

  • думи та історичні пісні

 

  •     назвати думи та історичні пісні

Інформатика

  • створення презентацій
  •     розробити відповідні презентації з теми

Гігієна

  • поняття про особисту гігієну
  •     дотримуватись норм особистої гігієни

Загальний догляд за хворими та ММТ

  •         методи догляду за пацієнтами, їх дієтичне харчування

 

  •              призначати дієтичне харчування

 

Фармакологія і медична рецептура

  • перелік медикаментозних препаратів, що застосовуються при захворюваннях травної системи
  •     охарактеризувати препарат, пояснити механізм дії, назвати показання до його застосування

Основи загальної та медичної психології

  • правила належної поведінки медичного працівника в процесі виконання ним професійних обов’язків;
  •         правила поведінки медперсоналу, які спрямовані на досягнення максимальної ефективності лікування
  •               дотримуватися правил професійної деонтології

 

 

 

 

 

  •     володіти цими правилами

Етика та естетика

  • правила спілкування мовного етикету медпрацівника з пацієнтом;

 

  • етикет за столом
  •       застосовувати в мовній діяльності правила спілкування мовного етикету медпрацівника з пацієнтом;
  •       дотримуватись правил етикету

Англійська мова за професійним спрямуванням

  • травна система. Анатомічна, клінічна та фармацевтична термінологія;

 

  • захворювання травної системи

 

  •          застосовувати основні анатомічні, клінічні та фармацевтичні терміни під час мовлення;
  •      застосовувати основні назви симптомів і синдромів при оцінці стану пацієнта

 

 

Внутрішньодисциплінарна інтеграція

(між темами даної дисципліни)

 

Мовленнєвий етикет

 

 

 

  • мовні моделі ввічливості;

 

 

 

  • складати діалоги з використанням мовних моделей прохання, вибачення та звертання;

 

  

 

 

 

VІ. Література:   

   НОРМАТИВНО-ПРАВОВА:

 

1. Закон України від 03.07.2016 №5029 «Про засади державної мовної політики».

2. Указ президента України від 25 червня 2017 року №344/2013 «Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року».

       

ОСНОВНА:

 

1. Карп´юк О. Англійська мова. Підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів.– Т.: «Астон», 2014.

2. Саблук А.Г. Левандовська Л.В Англійська мова для студентів-медиків. – К.: ВСВ «Медицина», 2013. -317с.

3. Аврахова Л.Я Англійська мова для студентів-медиків. – К.: Атлант ЮЕмСі, 2018.-448с.

4. Аврахова Л.Я. Паламаренко І.О. Яхно Т.В. Англійська мова для фармацевтів: підручник. – К.: Атлант ЮЕмСі, 2017.-368с.

5. Захарчук І.Н. English HEALHT. – К.: Медицина, 2007.

6. Austin D. English for nurses – Англійська мова для медсестер: підручник. – К.: Медицина, 2009.-176с.

7. English for Medical Students = Англійська мова для студентів-медиків: підручник / Л.Я. Аврахова, I.О. Паламаренко, Т.В. Яхно / за ред. Л.Я. Аврахової. - 6-е вид. - К. : ВСВ «Медицина», 2018. — 448 с.

 

ДОДАТКОВА:

1. English for professional Purposes.-ВСВ «Медицина, 2018.-368с.

          2. Барановська Т.В. Граматика англійської мови. - Логос України, 2017.

          3. Гужва Т.Н Англійські розмовні теми. – Харків: Фоліо, 2016.

 4. Захарчук І.О. Англйська мова для фармацевтів. – Тернопіль: Навчальна книга-Богдан, 2010.

 5. Мансі Є.О. 100 розмовних тем з англійської мови. – К.: Арій, 2018.

 6. Ривкін В.Л. Бенюмович М.С. Новий англо-український медичний словник. – К.:Арій, 2015.

7. Янсон В.В. Свистун Л.В. Богатирьов С.Т. Лежньов С.М.  A Practical Guide for Learners of English/ Практичний курс англійської мови для студентів вищих навчальних закладів: навч. посіб. – К.: Логос, 2014.

8. Raymond Murphy Essential Grammar in Use. - Cambridge University Press, 2015.

9. Гузій Т. М. Використання інтерактивних технологій для розвитку професійного мовлення студентів у НВНЗ / Т. М. Гузій, Л. М. Гречок // Наукові записки. Серія «Філологічна». – 2017. – Випуск 11. – С. 469–473.

10. Першукова О. О. Модернізація навчання іноземних мов у Європейському освітньому просторі / О. О. Першукова // Порівняльно-педагогічні студії : Науково-педагогічний журнал. – № 1. – 2018. – С. 93–104.

11. Liz and John Soars New Headway Beginner Student`s Book. - Oxford University Press, 2017.

12. Toni Grice Nursing – Oxford University Press, 2017.

13. Sam McCarter Medicine. – Oxford University Press, 2016.

14. Sylvia S. Mader Human Biology. - University of New York at Bufallo. – Addison Wesley Publishing Company, 2016.

МЕТОДИЧНА:

1. Філоненко М.М. Методика викладання у вищій медичній школі на засадах компетентнісного підходу. - К.: «Центр учбової літератури», 2016.

2. Максименко С.Д. Педагогіка вищої медичної освіти. - К.: «Центр учбової літератури», 2014.

 

ЕЛЕКТРОННІ ДЖЕРЕЛА:

1.https://books.google.com.ua/books?id=u6PH35rpmm4C&pg=PR20&lpg=PR20&dq=NATIONAL+COOKERY&source;

2.https://books.google.com.ua/books?id=zcNdB_sl2JkC&pg=PA226&lpg=PA226&dq=NATIONAL+COOKERY&;

3.https://www.amazon.co.uk/National-International-Cookery-Books/b?ie;

4.https://www.sqa.org.uk/sqa/45681.html;

5.http://www.myshared.ru/slide/1241685/;

6.http://ukrainetrek.com/about-ukraine-cuisine;

7.https://naurok.com.ua/urok-2-pidtema-nacionalna-kuhnya-velikobritani-ta-ukra-ni-national-cuisine-british-and-ukrainian-65077.

 

 

D:\Фото\Ділове\1420541817_at0.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Матеріали методичного забезпечення  підготовчого етапу заняття

 

D:\Фото\Ділове\obuchenie-kartinki4.jpg

 

 

VІІ. Підготовчий етап (15´):

                                                   

І. Мотивація освітньої діяльності

 

Ukrainian’s love to eat. As a result, there is a variety of dishes to choose from. Light flavors and the heavenly taste is what describes Ukrainian food the best.  However, they’re not easy to prepare. You cannot prepare Ukrainian food as a taco in seven minutes. It takes time, and it’s totally worth it. Traditional Ukrainian food consist of a lot of ingredients like meat, vegetables, seasonings, some herbs, etc. There is a diversity of ingredients and that is what brings out the unique taste it has.

Ukraine's geography and climate are optimal for the production of many kinds of foods, making it a historical "breadbasket of Europe." Ukraine is a major producer of grains, meat and dairy, eggs, fruits and vegetables, nuts, and vegetable oils. Many kinds of fresh and salt-water fish (from the Black Sea and Azov Sea) are also harvested on Ukrainian territory.

I hope, you are OK and you are not very hungry. Our topic today is very tasty. It is Ukrainian Cuisine that is Ukrainian cooking. This information is necessary for you and our foreign guests as Ukrainian cuisine is a part of Ukrainian culture and history.

 Today, at this lesson we`ll learn more about food traditions of Ukrainians and get to know how to cook main Ukrainian dishes.

So, what’s on the menu of our class today?

  • What are the most popular/ famous Ukrainian dishes?
  • What are your favourite Ukrainian dishes?
  • How to cook borsch and vareniky?
  • Some history and culture notes.
  •  What do Ukrainians cook on special occasions and every day?
  • A visit to a local Ukrainian restaurant and other places with good
  • food

Our lesson will look at the eating and drinking habits of modern Ukrainians as well as traditional Ukrainian cuisine, which includes well-known dishes like borsch and chicken Kiev.

Пов’язане зображення

ІІ. Перевірка вхідного рівня знань

 

2.1 Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу. Мовна зарядка

             T. Let’s start. Can you name:

  • one red fruit?
  • one yellow fruit?
  • one green fruit?
  • two things that a strict vegetarian doesn’t eat?
  • three kinds of food which are made from milk?
  • four things people have for breakfast?
  • five things people eat between  meals?
  • six vegetables you can put in a salad?

 

2.2. Перевірка домашнього завдання

Переклад виразів про їжу

The  way to a mans` heart is through his stomach (Шлях до серця чоловіка лежить через його шлунок)

As you make your bed. So you must lie on it. (Що посієш, то й пожнеш)

Tastes differ. (Про смаки не сперечаються)

Before you choose your friend – eat a bushel of salt. (Щоб пізнати друга, треба не один пуд солі з’їсти)

Appetite comes with eating. (Апетит приходить під час їжі)

 

2.3. Переказ тексту «Ukraine: country, nation, symbols»

 

T: Students, what can you tell us about our native country, Ukraine?

 

2.4. Warming up.  Фронтальна робота «CULTURE QUIZ» (культурна вікторина)

Vocabulary /Frontal work CULTURE QUIZ. Визначення слів за групами: 1група – слова , які характеризують Українську культуру та кухню,

2 група – слова, які характерні для Британської кухні та культури.

 

Teacher: Cuisine is a part of culture. Let’s see how you know the Ukrainian and British cultures and cuisines, of course. Our CULTURE QUIZ.

  The task is to divide the given words into two groups. The first group will be the words, which characterize the Ukrainian culture and cuisine. The second group will be the words, which characterize the British culture and cuisine.

 

The Verkhovna Rada, the Houses of Parliament, St. Sofia’s Cathedral, St. Paul’s Cathedral, Mykola Lysenko, Isaac Newton, Yevhen Paton, Michael Faraday, Taras Shevchenko, William Shakespeare, Westminster Abbey, kobzar, rushnyk, kilt, football, golf, Queen, President, the Red Lion Restaurant, Puzata Khata, pub, the Rukh, hetman, apple pie, Yorkshire pudding, beer, borsch, fish and chips, pampushky, pound sterling, hryvnia, Cossacks, Beefeaters, roast turkey, the Conservative Party, Admiral Nelson, London, Kyiv, the Dynamo, the Manchester United, uzvar

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "перевірка знань"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VIII. Основний етап (60′):

 

Вивчення нового матеріалу

 

8.1. Розвиток навичок читання. Reading activity. Пред’явлення тексту для читання. «UKRAINIAN CUISINE»

 

1). Pre – reading activities. Передтекстова підготовка. Ознайомлення з новими ЛО, ліквідація мовленнєвих труднощів.

 

VOCABULARY

diversity [daɪ'və:sɪtɪ] — різноманітність

flavour ['fleɪvə] — присмак, приправа

dish [dɪʃ] — страва

prune [pru:n] — чорнослив

dumplings fdʌmplɪŋz] — галушки

millet ['mɪlɪt] — просо, пшоно

chowder ['tʃaudə] — юшка зі свинини, овочів тощо

sauerkraut ['sauəkraut] — кисла капуста

blue-berry ['blu:bərɪ] — чорниці

cheese pancakes [tʃi:z 'pænkeɪks] — сирники

fritter ['frɪtə] — оладки

to fill [fɪl] by smth. — заповнювати (чим-небудь)

recipe ['resɪpɪ| — рецепт

 

 2). While – reading activities. Пред’явлення тексту для читання. «UKRAINIAN CUISINE»

А) Читання учнями заголовку тексту, визначення основної теми

Б) Читання тексту про себе в режимі міні – груп з метою розуміння основного змісту

 

 

«UKRAINIAN CUISINE»

 

Ukrainian cuisine is closely linked to the customs, culture, and way of life of the Ukrainian people. It is famous for its diversity and flavours.

The most popular Ukrainian dish is borsch. This thick and delicious soup is prepared with a variety of ingredients including meat, mushrooms, beans, and even prunes.

Mushroom soups, bean and pea soups, soups with dumplings and thick millet chowders are also popular.

"Holubtsi", or stuffed cabbage, is another favourite dish, as are "varenyky" filled with potatoes, meat, cheese, sauerkraut or berries such as blue-berries or cherries. "Varenyky" are often mentioned in folk songs.

Ukrainians like dairy products. Some samples: cheese pancakes and "riazhanka" (fermented baked milk). There are no holidays without pies, "pampushky" (type of fritters), "baba" (a tall cylindrical cake) and honey cakes.

Ukrainian sausage is delicious. It is preserved in a special way — in porcelain vessels filled by melted fat.

Of course, every region of Ukraine has its own recipes and traditions.

 

3).  Post – reading activities. Виконання після текстових вправ. Обговорення тексту шляхом відповідей на комунікативні запитання.

 

Ukrainian meals

 

People in Ukraine like to eat good and tasty food cooked of fresh product. Fast food is not very popular in Ukraine as Ukrainian women prefer to cook at home. And many of them are real masters at cooking.

Since old time Ukrainian national cooking has been famous for great variety of tasty and useful dishes. Ukrainian women always collected recipes of cooking different dishes. This tradition is kept nowadays as well.

The most popular dish in Ukraine which every Ukrainian lady can cook is borshch. It has up to 20 components. There is a proverb that says: “Each hostess has her borshch” as there is a lot of variants to cook it. Soups are very popular in Ukraine. And you can find a lot of them in Ukrainian cuisine. The most popular of them are yushka, sherba (fish soup), chicken broth, noodle soup, pea soup, mushroom soup and milk soup. All of them are very tasty.

Ukrainians cook meat in different ways. You will be able to try cutlets, boiled meat, meat dumplings, fried and roasted meat. People usually have meat as the second course or as main course. As garnish or as a side dish they usually have fried, boiled or mashed potatoes, vegetables cooked in different ways or salads.

There are a lot of dishes cooked from flour.  In Ukraine you can try varenyks, pancakes, halushkas and different kinds of pies. Pancakes are very popular in Ukraine.

 

Among traditional drinks you will find kvas, uzvar, stewed fruit, juice, sour milk. Sure, tea, coffee and cocoa are also very popular here nowadays.

Traditionally Ukrainian alcoholic drinks are not very strong. They are good wines, honey drinks and beer.  Stronger drinks, like horilka, traditionally had herbs and were used in small doses to warm the body but not to make the person drunk. Uzvar is a tasty and healthy drink.

Ukrainian cuisine has variety of receipes. And it is worth trying!

 

 

 

 

 

Ukrainian Cuisine - Overview

Ukrainian cuisine is a characteristic style of cooking, practice and traditions associated with Ukrainian culture, culinary art in Ukraine. A lot of food products are subjected to a complex heat processing - at first they are fried or boiled, and then stewed or baked. This is the most distinctive feature of Ukrainian cuisine.

This complex heat processing allows to preserve the aroma of the dishes and gives them juiciness. Especially tasty and healthy are the dishes of meat and vegetables - cabbage rolls with meat, Volynian krucheniki, beef larded with beets, etc.

Ukrainian dishes are known for their variety and high taste qualities. Ukrainian cuisine includes hundreds of recipes: borscht and pampushki, flat cakes and dumplings, mushroom sauce, banosh, vareniki and sausages, drinks from fruits and honey, etc. Some dishes have a centuries-old history, for example, Ukrainian borscht.

Traditional Ukrainian Meal

 

Traditional Ukrainian mealA lot of features of Ukrainian cuisine were determined by the way of life of the people, the vast majority of whom were engaged in heavy agricultural labor. Ukrainian cuisine is characterized by dishes rich in proteins, fats, and carbohydrates. For most dishes, a complex set of components is characteristic (for example, in borscht there are up to 20 components).

In the 19th century, potatoes became widely spread in Ukraine and used to make first and second courses and side dishes for fish and meat dishes. This vegetable became the “second bread” in Ukraine - practically all the first dishes were cooked with potatoes replacing such traditional vegetables as parsnip and turnip.

Dishes of Ukrainian cuisine, especially potato dishes, have much in common with dishes of Belarusian cuisine. A lot of Ukrainian dishes by name and composition have much in common with dishes of Western Slavs. Each of the ethnographic regions of Ukraine has its own peculiarities of cuisine depending on historical events and traditions.

 

 

Main Features of Ukrainian Cuisine

  • Significant consumption of dishes from flour and cereals, in particular dishes made from rye and wheat flour, pies, dumplings, pancakes, bread with poppy and honey.
  • Predominance of boiling and stewing over frying, salting over smoking.
  • Complex heat processing of products for cooking second courses (boil then stew or fry, or slightly fry then stew).
  • Special non-alcoholic and alcoholic beverages of Ukrainian cuisine are mead, kvass, sbiten, compote.
  • Sliced vegetables rather than a crushed mixture in salads, vinaigrettes. Salads and vinaigrettes were brought from Western Europe in the 19th century.
  • Variety of tastes is achieved by combining different types of heat processing, using different fats and local traditional spices such as onions, garlic, horseradish, dill, parsley, cumin, thyme, and others. Black pepper, cardamom, cloves, cinnamon appeared in the 16th-17th centuries.
  • Daily consumption of liquid hot and cold first courses based mainly on vegetables: borscht, okroshka, other soups.
  • Wide use of pork and fat, sour cream, sunflower oil, eggs.

Ukrainian dinner is served

Ukrainian dinner is served

 

 

Main Dishes and Components of Ukrainian Cuisine

Borscht and Other Soups

One of the main traditional first dishes is borscht - a soup based on beets, which gives it a distinctive red color. Borscht is cooked of fresh vegetables (cabbage, beet, tomato), pounded lard, garlic, parsley. The combination of all these groceries give the borscht its piquancy, aroma and unforgettable taste.

Ukrainian borschtThere are a lot of borscht recipes: Poltava, Volyn, Chernihiv, Galician, Lviv, peasant, Dnieper, etc. Such soups as cabbage soup, rassolnik, green borscht, solyanka, and ukha (fish soup) are also popular in Ukraine.

Borscht

 

 

 

 

 

Ukha (Fish Soup)

Ukha (fish soup)

Okroshka

Okroshka

 

Ukrainian national cuisine - SaloSalo

Salo, consisting of cured slabs of fatback, is usually used as a separate dish, mainly in raw, baked form, in the form of different seasonings, and a fat base of various dishes. Salo was one of the most important products of long-term storage, and also one that was used in travels and during lunch on a working day as a source of energy - bread, salo, and onions was enough for a whole day of hard work.

 

 

Smetana (Sour Cream)

Smetana (sour cream) is both a sauce and an important component of many dishes in Ukrainian cuisine. Sour cream is used not only in sweet and flour dishes (vareniki, cheese cakes, pancakes, etc.), but also in the first and second dishes - borscht (red and green), other soups, cabbage rolls, stuffed peppers, potatoes, etc.

 

 

QUESTIONS

1. What is Ukrainian cuisine famous for?

2. What is the most popular Ukrainian dish ?

3. What are the other popular Ukrainian dishes?

4. What products do Ukrainians like ?

5. What is your favourite Ukrainian dish ?

6. What Ukrainian dishes do you like to cook?

 

 

8.2. Презентація студентами традиційних українських страв

 

8.3. Виконання інтерактивної вправи

  • Task 1. З’єднайте слова з їх значенням. Match the words with their definitions

 


1. Borshch


a) salted pork fat with, or without garlic and pepper


2. Holodets


b) small baked breads, often buttered and topped with garlic and dill


3. Varenyky


c) cabbage rolls stuffed with rice and minced meat


4. Salo


d) very thin pancakes


5. Syrnyky (curd pancakes)


e) large stuffed dumplings, can be stuffed with potatoes, meat, berries, cottage cheese


6. Holubtsi


f) fried cheese pancakes, usually served with sour cream, honey, or jam


7. Pampushky


g) meat (beef, or pork) aspic, prepared with garlic, onion, bay leaf and black pepper


8. Nalysnyky


h) cabbage and beets based soup, usually with pork or beef meat, served with sour-cream

 

 

 

8.4. Розвиток навичок аудіювання з опорою на відео фрагмент. Auding activity.

 

  • Pre-listening activities. Ліквідація мовленнєвих труднощів, ознайомлення з ЛО відео
  • To combine – з’єднувати
  • To roll – загортати, крутити
  • To beat - відбивати
  • To drain - виливати
  • To cook - готувати
  • To dip – занурювати

 

  • While-listening activities.  Пред’явлення відео ролику для розуміння основної інформації

(Студентам пропонується переглянути ролик “Kiev Chicken cutlets”, зрозуміти та передати основний зміст побаченого, перелічити етапи приготування котлет по-Київськи).

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "фото котлета по киевски"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІХ. Заключний етап (15´) :

 

КОНТРОЛЬ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

 

9.1. Task. Chain of letters «Ланцюжок слів». Знайдіть сім слів з теми «Їжа»

How many words can you find in this chain of letters? Well, there are 7 words there. Can you find them? 

- Eatjuiceorangepotatoberrylunchpepper 

- Drinktomatosuppercucumbersaltsausageplate 

 

9.2. Виконання вправи  ex. 1, p.58 (O. Karpuk. English 10)

 

9.3. «Склади речення». Task 3. “Jumble sentences” 

  1. People, live, cannot, food, without. 
  2. Bread, sugar, cheese, you, give, energy. 
  3. Meat, fish, milk, you, help, to grow.  
  4. Vegetables, eggs, your, bones, make, teeth, strong.  
  5. Vitamins, important, are, for, body, our.

 

9.4. Вправа на визначення  логічної послідовності

 Recipe “Ukrainian kasha”

 

INGRIDIENTS

 

1 EGG

1 CUP BUCKWHET GROUTS

0.25 CUP OF BUTTER CUT INTO PIECES

2.25 CHICKEN BROTH

0.75 TEASPOONFUL SALT

0/25 TEASPOONFUL PEPPER

 

STEPS

 

  1. Put an egg and kasha in medium bowl. Mix well
  2. Put a large frying pan over medium heat. Add kasha
  3. Cook, stirring constantly, until kasha is toasted and dried out.
  4. Add rest of ingredients
  5. Cover pan. Simmer 15 min.
  6. Stir occasionally
  7. Cook  until kasha has absorbed liquid.
  8. Fluff with a fork. Serve hot.

Пов’язане зображенняРезультат пошуку зображень за запитом "national cookery"

 

 

 

 

 

 

9.5. Моделювання ситуацій. «Приготування українських страв» (вареники, борщ). Студенти уважно стежать за приготуванням традиційних страв та називають основні інгредієнти.

 Teacher: Can you cook borsch and varenikies? We’ll see that now. We need two “families” – two students for each dish. The task is to pick up the suitable words – they are the ingredients to cook borsch and varenikies. One family is cooking borsch, the other family is cooking varenikies.

 

T: Please, look how cook tradition dishes and  name main ingredients.

 

9.6. Робота в міні групах . Виконання творчих завдань. Work in groups in three. Cards with different situations. Decide what food Ukrainians prepare for the following occasions. Translate the given information.

 

Situation 1. A New Ukrainian Restaurant. You want to open a new Ukrainian restaurant which serves the traditional Ukrainian food. You are a chef. Which Ukrainian dishes and drinks will be on the menu of your restaurant? Model 1: My specialty is Business Economics. So, maybe, I will open a Ukrainian restaurant in the future. On the menu of the restaurant will be such dishes ….. . We will serve such Ukrainian drinks ….. . Welcome to my future Ukrainian restaurant!

 

Situation 2. Queen’s Visit. The Queen Elizabeth II is coming on a visit to Ukraine. What Ukrainian dishes can the Ukrainian President treat  the Queen with?

 

 

Приготування салбургеру .

 

T: There is one more food which delicious. It is interesting Ukrainian meal and Ukrainian people love to eat. How do you think, what is it? Of, course, it` salo. (fat) The expression "chocolate-coated salo" (Сало в шоколаді, salo v shokoladi).

Сало — це не просто продукт харчування. Це своєрідна реліквія та невід'ємна складова української культури. Про нього складено пісні, приказки, анекдоти. Окрім того, сало має дуже багато корисних речовин.

Римляни називали його "лярдо". Італійці, як народ гордий своєю високою культурою, не їли сало просто так, а приправляли його спеціями — розмарином, перцем, анісом, часником. Сало увійшло до світової історії ще в давньоримських листах імператора Діоклетіана та історика Марка Варрона.

 Як національна страва, воно стоїть поряд з такими безсумнівними візитними картками української кухні як борщ, вареники, голубці, галушки.

  До вашої уваги ми пропануємо приготування українського салбургеру.

 

 

  • Студент презентує приготування народної страви українців

 

WE TAKE BREAD

CUT IN TO SLICES

TAKE THE LARD

SLICE IT

PUT THE LARD ON THE BREAD

STICK THEM

ENJOY OUR MEAL!

 

Рецепт до вашого столу — САЛБУРГЕР!

 

 

Самооцінювання

 

I appreciate my work in group

Я оцінюю мою роботу в групі

Name..............................................................

Date.................................................................

Members of my group.....................................

I listened when other told.

I proposed my ideas.

I asked others about their ideas.

I divided of my equipment.

I asked my collaborators about help when I need it.

I helped somebody in my group.

I told others that I like their ideas.

 

 

Х. Домашнє завдання

 

Нomework. To prepare computer presentation “My favourite Ukrainian dish”.

 

Summarizing. (Підсумок заняття)

 

I think we work hard and well. Today we have good results and marks. Good luck and cook Ukrainian dishes with tastes and love!!!

 

 

 

 

 

 

  1. Критерії оцінювання освітньої діяльності студента
    1.     Оцінювання за  12-бальною шкалою

 

Рівні навчальних досягнень

Оцінка в балах (за 12-бальною шкалою)

Критерії оцінювання

Початковий (понятійний)

1

Студент володіє навчальним матеріалом на рівні засвоєння окремих термінів, фактів без зв’язку між ними: відповідає на запитання, які потребують  відповіді „так” чи „ні”.

2

Студент мало усвідомлює мету навчально-пізнавальної діяльності, робить спробу знайти способи дій, розповісти суть заданого, проте відповідає лише за допомогою викладача на рівні „так” чи „ні”; може самостійно знайти  в підручнику відповідь.

3

Студент намагається аналізувати на основі елементарних знань і навичок; виявляє окремі властивості; робить спроби виконання  вправ, дій репродуктивного характеру; за допомогою викладача робить прості розрахунки за готовим алгоритмом.

Середній

(репродуктивний)

4

Студент володіє початковими знаннями, здатний провести за  зразком розрахунки; орієнтується у поняттях, визначеннях; самостійне опрацювання навчального матеріалу викликає значні труднощі.

5

Студент розуміє сутність навчальної дисципліни, може дати  визначення понять, категорій (однак з окремими помилками); вміє працювати з підручником, самостійно опрацьовувати  частину навчального матеріалу; робить прості розрахунки за алгоритмом, але окремі висновки не логічні, не послідовні.

6

Студент розуміє основні положення навчального матеріалу, може поверхнево аналізувати події, ситуації, робить певні висновки; відповідь може бути правильною, проте недостатньо осмисленою; самостійно відтворює більшу частину матеріалу; вміє застосовувати знання під час  розв’язування розрахункових завдань за алгоритмом, користуватися додатковими джерелами.

Достатній (алгоритмічно дієвий)

7

Студент правильно і логічно відтворює навчальний матеріал, оперує базовими теоріями і фактами, встановлює причинно-наслідкові зв’язки між ними; вміє наводити приклади на підтвердження певних думок, застосовувати  теоретичні знання у стандартних ситуаціях; за допомогою викладача може скласти план реферату, виконати його і правильно оформити; самостійно користуватися  додатковими джерелами; правильно використовувати  термінологію; скласти таблиці, схеми.

8

Знання студента досить повні, він вільно застосовує вивчений матеріал у стандартних ситуаціях; вміє аналізувати, робити висновки; відповідь повна, логічна, обгрунтована, однак з окремими неточностями; вміє самостійно працювати, може підготувати реферат і обгунтувати його положення.

9

Студент вільно володіє вивченим матеріалом, застосовує знання у дещо змінених ситуаціях, вміє аналізувати і систематизувати інформацію, робить аналітичні висновки, використовує загальновідомі докази у власній аргументації; чітко тлумачить поняття, категорії, нормативні документи; формулює закони; може самостійно опрацьовувати матеріал, виконує прості творчі завдання; має сформовані типові навички.

Високий

(творчо-професійний)

10

Студент володіє глибокими і міцними знаннями та використовує їх у нестандартних ситуаціях; може визначати  тенденції та суперечності різних процесів; робить аргументовані висновки; практично оцінює сучасні тенденції, факти, явища, процеси; самостійно визначає мету власної діяльності; розв’язує творчі завдання; може сприймати іншу позицію як альтернативну; знає суміжні дисципліни; використовує знання, аналізуючи різні явища, процеси.

11

Студент володіє узагальненими знаннями з навчальної дисципліни, аргументовано використовує їх у нестандартних ситуаціях; вміє знаходити джерела інформації та аналізувати їх, ставити і розв’язувати проблеми, застосовувати вивчений матеріал для власних аргументованих суджень у практичній діяльності (диспути, круглі столи тощо); спроможний за допомогою викладача підготувати виступ на студентську наукову конференцію; самостійно вивчити матеріал; визначити програму своєї пізнавальної діяльності; оцінювати різноманітні явища, процеси; займає активну життєву позицію.

12

Студент має системні, дієві знання, виявляє неординарні творчі здібності у навчальній діяльності; використовує широкий арсенал засобів для обгунтування та доведення своєї думки; розв’язує складні проблемні завдання; схильний до системно-наукового аналізу та прогнозу явищ; уміє ставити і розв’язувати проблеми, самостійно здобувати і використовувати інформацію; займається науково-дослідною роботою; логічно та творчо викладає матеріал в усній та письмовій формі; розвиває свої здібності й нахили; використовує різноманітні джерела інформації; моделює ситуації в нестандартних умовах.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Melnyk Alla
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) 10 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
29 жовтня 2021
Переглядів
838
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку