Заняття з творчої праці для вихованців навчально - реабілітаційного центру

Про матеріал
Заняття з творчої справи розроблено для вихованців навчально - реабілітаційного центру, де навчаються та виховуються діти, з особливими освітніми потребами, та з обмеженими фізичними можливостями
Перегляд файлу

Заняття з творчої праці з вихованцями навчально – реабілітаційного центру

(6-12 років)

ТЕМА «Новорічна красуня - ялинка»

МЕТА:

  •     навчити учнів виготовляти ялинкові прикраси, вдосконалювати навички роботи з різним матеріалом;
  •     розвивати уяву, фантазію, дрібну моторику рук;
  •     виховувати працелюбність, допитливість, дбайливе ставлення до природи; охайність та вміння співпрацювати в групі; виховувати інтерес та повагу до народних традицій інших країн, бережливе ставлення до зелених насаджень.

ОБЛАДНАННЯ: кольоровий папір, ножиці, клей, нитки, горіхи, невеликі яблука,  бублики, фольга, фантики, паперові серветки жовтого, блакитного, рожевого та зеленого кольорів, мідні дротики, ялинка, іграшкова Свинка, цукерки, магнітофон, макет ялинки, шкарпетка та шапочка Санта Клауса.

ХІД   ЗАНЯТТЯ

І. Підготовка робочих місць(перед початком заняття)

ІІ. Організація класу.

  •     Вітаю вас, діти, та вас, шановні гості, на занятті творчої праці в І виховній групі. Бажаю вам гарного настрою та успіхів на занятті. Сідайте, дівчатка, сідайте, хлопчики.

Діти! У нас сьогодні свято

Гостей зібралося багато.

Ану ж на них ви подивіться

І веселенько посміхніться.

А тепер тихенько поверніться

Один одному всміхніться.

На заняття старання не  забудьте  взяти,

Сядьте всі рівненько, будемо починати.

 

ІІІ. Оголошення теми і мети заняття.

  •     Діти, яка пора року настала? (Зима)
  •     На яке свято ми з нетерпінням очікуємо? (День св. Миколая, Новий Рік,Різдво)
  •     Відгадайте загадку:

В неї гарні, пишні віти,

І колючок не злічити…

Не байдужа до прикрас,

На свята спішить до нас.                                   

Правильно , це ялинка. Їй ми радіємо, прикрашаємо її яскравими іграшками, довкола неї водимо хоровод. Тисячі ялинок вирубують кожного року, щоб вони порадували нас. Але закінчуються через декілька днів свята і ми викидаємо її на сміття. А ви знаєте,щоб виросло це новорічне деревце, повинно пройти 7-10 років?

  •     Почесною гостею на якому святі буде ялинка?
  •     Так, дуже скоро лісова красуня завітає до нас. Діти, а ви, коли йдете в гості,готуєтесь?Можливо, одягаєтесь по-особливому, святковому? Погляньте на ялиночку. Вона готова прийти до нас на свято? (Ні) Допоможемо їй зібратись і бути гарною-прегарною?

C:\Users\BM\Desktop\Без названия.jpg

Отже, тема заняття: «Новорічна красуня - ялинка». Ми сьогодні з вами на занятті власноруч  прикрасимо нашу ялинку, яку я заздалегідь виготовила вдома. Як ви гадаєте, які матеріали я використала для її виготовлення?(картон, скотч, клей,новорічний дощик зеленого кольору). Давайте покажемо вихованцям нашої школи, що й вони можуть прийняти участь в акції збереження лісів на нашій планеті і в той же час провести це веселе свято.

Діти розглядають макет ялинки.

C:\Users\BM\Desktop\Без названия (1).jpg                     C:\Users\BM\Desktop\Без названия (2).jpg

 

На дошці вивішені зразки ялинкових прикрас.

C:\Users\BM\Desktop\9e9bced2e0c7f3aa9c0462ea3d625f34.jpg.jpg          C:\Users\BM\Desktop\konfetka.jpg

 

C:\Users\BM\Desktop\Без названия (4).jpg

 

 

   Оскільки   наша ялинка буде прикрашена паперовими іграшками, то і   гірлянду ми виготовимо безпечну. А чи не хочете ви, шановні гості,  нам допомогти?

Зразок паперової гірлянди

C:\Users\BM\Desktop\5dd0df1ea92ba769a4fe238475b9425a.jpg

 

(Даю присутнім гостям смужки кольорового паперу  та клей. )

Вихователь. Перед тим, як ви почнете працювати, повторимо про правила безпеки.

ІV. Правила техніки безпеки

  •     Роботу розпочинайте лише з дозволу вихователя.
  •     Не працюйте несправним і тупим інструментом, використовуйте його лише за призначенням.
  •     У процесі роботи не розмовляйте, не відволікайтеся побічними справами.
  •     Під час роботи тримайте своє місце в належному порядку, а після роботи акуратно приберіть його.

Правила користування ножицями і клеєм.

  •     Кладіть ножиці так, щоб вони не звисали з парти.
  •     Не залишайте ножиці в розкритому вигляді.
  •     Не тримайте ножиці кінцями вгору.
  •     Передавайте ножиці кільцями вперед.

Із клеєм працюйте обережно, щоб не потрапив до очей і рота (Правила безпеки вивішуються на дошці)

Вихователь. Діти, а ви  звернули увагу ще на одного гостя, який сидить під  ялинкою?

 

C:\Users\BM\Documents\31297529-cute-pig-cartoon.jpg

 

Чому він до нас завітав? (Відповіді дітей) Так, дійсно, наступний рік – Свині. Вона  буде сидіти ось тут, під ялинкою, і уважно  спостерігатиме за тим, як ви працюєте. Наша Свинка хоче запропонувати Вам трішки повеселитися, порухатися (Весела зарядка - руханка «Танці - зігріванці»)

 

V. Практична діяльність вихованців

Вихователь.   Сьогодні на уроці відкриваємо новорічну фабрику і будемо виготовляти новорічні прикраси. А працювати ми будемо в групах, група – це окремий цех. Щоб нам добре працювалось, будемо дотримуватись такого девізу:

Щоб робота в нас кипіла , працювати будемо:      Швидко! Дружно! Вміло!

 І цех «Цукерки»,

ІІ цех «Ліхтарики»,

ІІІ цех - «Бантики»

 

 А щоб настрій ваш став ну зовсім новорічним, нас  супроводжуватиме в роботі ось така музика.

(Звучить запис новорічних пісень,діти працюють)

VI. Оцінювання робіт.

 

VII. Прикрашання ялинки.

Звучить пісня про ялинкові прикраси, а діти та гості в цей час прикрашають ялинку.

VIII. Підсумок заняття.

-        Що вам сподобалося на занятті?

-        Що вас зацікавило?

-        Які у вас виникли труднощі?

 

Вихователь. Ось і стала наша ялинка красунею. А чи задоволена роботою Свинка? Мені здається, що так. На знак цього він подарує вам невеличкі гостинці. Адже він прийшов до нас не з порожніми лапками. (Дістаю з прихованої кишені Свинки  цукерки і роздаю присутнім)

 

C:\Users\BM\Desktop\243939299.jpg

1

 

docx
Додано
24 січня
Переглядів
147
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку