Заняття з валеології "Країна чистоти"

Про матеріал
Заняття ,,Подорож країною чистоти,, Програмові завдання:узагальнити та систематизувати набуті дітьми знання про значення дотримання правил особистої гігієни для збереження та зміцнення здоров,я ;закріпити знання про призначення мила,рушника, зубної щіточки пасти,грібенця,нижниць;продовжувати роботу над формуванням культурно гігіеничних навичок, відповідаль- ного ставлення до свого тіла.
Перегляд файлу

Конспект валеологічного заняття для  дітей молодшого віку :

                ,,Подорож країною чистоти,,

Програмові завдання:узагальнити та систематизувати набуті дітьми знання про значення дотримання правил особистої гігієни для збереження та зміцнення здоров,я ;закріпити знання про призначення мила,рушника, зубної щіточки пасти,грібенця,нижниць;продовжувати роботу над формуванням культурно гігіеничних навичок, відповідаль- ного ставлення до свого тіла.

Обладнання: мило, зубна щіточка й паста, рушник,гребінець, фрукти,

аудіо запис. 

Хід заняття:Діти,подивіться скільки прийшло сьогодні до нас гостей .

Давайте з ними привітаємось:

                     Ми вітаем новий день –

                     Хай щасливим буде.

                     Ми вітаємо усіх –

                     Добрий день вам люди !

                     Один одного вітаем

                     І здоров’я всім бажаем!

З усіма ми привітались час у подорож рушать

                    До країни чистоти підемо і я і ти

                    Одна лише е засторога –                                                                                                                         

                    Бруднулям нема туди дороги.

Подивіться дітки навкруги чи всі чисті, всі охайні. Чи нема серед нас

бруд нуль.(діти оглядають себе й один одного)Усі чисті та охайні час в дорогу вирушать. Бачите он будиночок стоїть(діти підходять до будиночка). Це ж ,,Будиночок мильних бульбашок,, а біля нього

           Подивиться: без мила і водиці

           Вмиваються дві киці.

           Язичком вмиваються

           Лапками втираються.

А ви теж язичком миєте руки та обличчя?(відповіді дітей)

Ми ж в Країні чистоти тож заглянемо у віконця і дізнаємось хто в будиночку живе?(діти називають предмети гігієни яки бачать,вихователь відкриває будиночок).

Дид. гра:,,Що для чого?,, (вихователь доповнює і узагальнює відповіді дітей) Так, всіх впізнали ,молодці. Нерозлучні дві сестриці: мило і водиця.

            Це мило запашне.

            А корисне он яке:

            Милом мием тіло

            І лице, і шию.

            Ручки й ноженята

            Миють всі малята.

            Змиють всі мікроби –

             Геть усі хвороби!

Щоб охайним й чистим бути нам завжди, не забувайте, дітки, про користь води.    

             Водичко,водичко помий діткам личко,

             Помий діткам ручки маленькі, біленькі

             Щоб були чистенькі.

             Рушничок мов вата

             Добре ним втиратись.

Діти, навіть, як що ви дуже гарно вимиєте тіло й руки милом, їх обов’язково треба витерти рушничком, бо на мокре або сире тіло мікроби повертаються дуже швидко. Рушничок – помічничок повинен бути чистим та у кожного свій – як у нас в садочку.

Розкажіть малята всім як і де живуть наші рушники.  умивальній кімнаті,мають кожен свій будиночок і свій гачок) 

Скажемо мікробам ні! І здорові будем всі!

Подивіться, там горбок. На горбочку теремок. По доріжці ми підемо, хто в нім живе дізнаємось.

Фізхвилинка:      По рівненькій доріжки  крокують наші ніжки

                             1 -2, 1 – 2,  це крокує дітвора.

                             Руки вгору – руки вниз

                             В різні боки повернись

                             Головою похитали,

                             Навкруг себе пострибали.

                             Сіли – встали, сіли – встали,

                             А ні трішки не устали!                                                                           Діти, це  будинок не простий, це будинок чарівний. Придивіться всі уважно , й чому живуть тут зайці.

                             Зайченята – глянуть любо

                             Об морквинку чистять зуби.

                              І тому в них зубку цілі –

                              Гострі – гострі, білі – білі!

Я знаю,як що зайці поблизу, так це ж будинок зубної щіточки та пасти.(вихователь відкриває будиночок і разом з дітьми розглядає його мешканців з,ясо вуя: що для чого)

Дітки, а у вас яки зубки покажіть. А як ви за ними доглядаєте?(відпові- ді  дітей ).                                                                                                          В мене щіточка зубна

Подивіться, ось яка.

Зверху вниз і навпаки

Чистить зубки залюбки. (імітація рухів)

Подивіться, щітки різні – чому? А чи можна одною щіткою користуватись усім? Чому? То ж прийміть мою пораду:                                                                              Щ              Щоби зубки міцні мати, слід за ними доглядати.

                  Чистить зуби треба всім – і дорослим,і малим.

Подивиться но малята,  Ведмежатко смокче лапу.

                                         Ось яка принада,

                                         Наче шоколадна!

                                         Потім голосно кричить:

                                         ,,У мене живіт болить! ,,

Діти, чому у ведмедика заболів живіт? А ви любите смоктати пальці?

(відповіді дітей) Як же слід доглядати за руками та нігтиками? Чому їх слід обрізати?                                                                                                Ми же з вами в країні чистоти, тому дуже важливо бути не тільки чистим, но і охайно виглядати.  Про охайність нам розповість наш знайомий півник.

А ось і він             Носить Півник – співунець

 На голівці грибенець.

                               Грибінцем тим знає кожний

 Причесатися не можна.

Дітки, звичайно, півниковим грибенцем причесатися неможна, а яким можна? Так, звичайним, для волосся. Подивіться от яки для волосся грибенці(вихователь розглядає різні види грибенців ).                                                         А чому у нас так їх багато?  Де живуть наші грибенці?                                                                                                     А чи можна одним грибенцем причесати усіх діток?

         А у мене,а у мене є гребіночка зелена.

         Я гребіночку візьму, нею …. причешу.

 (вихователь обирає одну з дівчаток і причісує її примовляючи)

                            Рости коса до пояса,

                            не загуби ні волоса.

                            Рости кісонька до п’ят

                            все волоссячко у ряд.

Так примовляють коли після купання витирають і причісують дитину.

               Про країну чистоти ми багато знаємо

               З нею дружимо давно, в ній ми проживаємо! 

               Скажемо мікробам – ні, і здорові будем всі!

Ой, втомилась дітвора, повертатись нам пора. Скажем до побачення .

 

 

 

 

 

docx
Додано
6 грудня 2021
Переглядів
2977
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку