Заняття в старшій групі
«Пригода в лісі»
Програмовий зміст:
Вчитися дітей складати казки, ознайомити дітей із поняттям «казкар», розвивати зв’язне мовлення,мислення,закріплювати знання про казки,вчити впізнавати їх,виховувати любов до казок,організованість,увагу.
Сьогодні в лісі я була, та з лісу загадки принесла
Швидкі лапки, куций хвіст,
Довгі вушка, чорний ніс,
Хліба з рук бере окрайчик
Сірий і пухнастий...
(Зайчик)
Дивина! Живий клубок
Покотився в наш садок.
Має сотню голочок.
Хто це, друзі? (Їжачок).
Ще не впав на землю сніг,
Він ховається в барліг.
І до теплої весни
Поринає він у сни.
(Ведмідь)
Пригода в лісі
Зайченя жило з мамою в лісі. Воно любило спостерігати за тим, як сходить і заходить сонце. І одного разу зайчинятко захотіло подивитись куди сідає сонечко ввечері. Побігло і заблукало. Сіло та й плаче. Аж ось підійшов їжачок. – Сам я тобі не допоможу, але покличу лисицю, вона хитра вона нам щось порадить. Лисичка розпитала зайченя, про його горе і покликала ведмедя на допомогу. Лисичка показувала дорогу, їжачок пригощав усіх яблуками, а ведмедик доніс зайченятко до самої хатинки. Зайчиха дуже зраділа.що повернулося зайченятко.
А зараз ми пограємо у гру «Відшукай матусю»
(частина дітей жестами та мімікою показує тварин, і нші діти підбігають до них і вони називають одне одного «Моя мама лисиця- моє малятко лисинятко»)
Вправа «Хто який?»
Фізкультхвилинка
Я малюю зайчика для вас — один.
Це у нього, бачте, голова — два.
Це у нього вуха довгі — три.
Це у нього куций хвіст — чотири.
Це очиці весело горять — п'ять.
Ротик, зубки, хай моркву їсть — шість.
Шубка тепла, хутряна на нім — сім.
Ніжки довгі, щоб гасав він лісом — вісім.
Ще навколо посаджу я дерева — дев'ять.
І хай сонце сяє угорі — десять.