Зняття "Пригоди в лісі"

Про матеріал
Програмовий зміст: Вчитися дітей складати казки, ознайомити дітей із поняттям «казкар», розвивати зв’язне мовлення,мислення,закріплювати знання про казки,вчити впізнавати їх,виховувати любов до казок,організованість,увагу.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття в старшій групі

 

«Пригода в лісі»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Програмовий зміст:

Вчитися дітей складати казки, ознайомити дітей із поняттям «казкар», розвивати зв’язне мовлення,мислення,закріплювати  знання про казки,вчити впізнавати їх,виховувати любов до казок,організованість,увагу.

 

Сьогодні в лісі я була, та з лісу загадки принесла

Швидкі лапки, куций хвіст,
Довгі вушка, чорний ніс,
Хліба з рук бере окрайчик
Сірий і пухнастий...
(Зайчик)

Дивина! Живий клубок
Покотився в наш садок.
Має сотню голочок.
Хто це, друзі? (Їжачок).

Ще не впав на землю сніг,
Він ховається в барліг.
І до теплої весни
Поринає він у сни.
(Ведмідь)

 

  • діти, а які  казки про лісових мешканців ви знаєте?(«Рукавичка», «Теремок», «Колобок», «Лисичка-сестричка і журавель», «Коза-дереза», «Маша і ведмідь».
  • Діти, а хто складає казки?(люди які складають казки називають казкарями)
  • Закрийте очі я вас всіх перетворю на казкарів.
  • Подивіться на персонажів яку казкуми можемо придумати?
  • Пропоную назвати її «Пригода в лісі»
  1. хто жив у хатці?
  2. Що зацікавило зайчення?
  3. Куди побігло зайченя?
  4. Що з ним трапилось?
  5. Кого зустріло зайченя?
  6. Які звірята допомогли зайченяті?

 

Пригода в лісі

Зайченя жило з мамою в лісі. Воно любило спостерігати за тим, як сходить і заходить сонце. І одного разу зайчинятко захотіло подивитись куди сідає сонечко ввечері. Побігло і заблукало. Сіло та й плаче. Аж ось підійшов їжачок. – Сам я тобі не допоможу, але покличу лисицю, вона хитра вона нам щось порадить. Лисичка розпитала зайченя, про його горе і покликала ведмедя на допомогу. Лисичка показувала дорогу, їжачок пригощав усіх яблуками, а ведмедик доніс зайченятко до самої хатинки. Зайчиха дуже зраділа.що повернулося зайченятко.

  • ось таку чудову казку ви склали.

А зараз ми пограємо у гру «Відшукай матусю»

(частина дітей  жестами та мімікою показує тварин, і нші діти підбігають до них і вони називають одне одного «Моя мама лисиця- моє малятко лисинятко»)

  • сонечко погралося із звіірятами і ми пограємося.
  • Сонечко доторкнулося промінчиком до вушка.
  • Чиє це вушко?(заяче)
  • А чий це хвостик?(заячий, лисячий, вовчий)

Вправа «Хто який?»

  • якщо ведмідь вищий за їжачка то їжачок – нижчий.
  • Якщо вовк важчий за мишку, то мишка легша.
  • Якщо лисиця більша за зайця – то заєць менший.
  • Якщо змія довша за мишку – то мишка коротша.

 

Фізкультхвилинка

Я малюю зайчика для вас — один. 
Це у нього, бачте, голова — два. 
Це у нього вуха довгі — три. 
Це у нього куций хвіст — чотири. 
Це очиці весело горять — п'ять. 
Ротик, зубки, хай моркву їсть — шість. 
Шубка тепла, хутряна на нім — сім. 
Ніжки довгі, щоб гасав він лісом — вісім. 
Ще навколо посаджу я дерева — дев'ять.
І хай сонце сяє угорі — десять.

 

  • давайте придумаємо слова які підійдуть до схеми
  • ось звірята сфотографувались, але прийшов дощик  і зображеня розпливлося.
  • Але ми допоможимо звірятам.
  • Як цікаво ми провели час із звірятами, і погралися і допомогли один-одному, та ще й фотографії тваринок зробили собі на пам'ять.

 

doc
Додано
6 грудня 2021
Переглядів
719
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку