Конспект
заняття з використанням технології
«Чую,бачу,відчуваю» на тему :
«На лужку пасуться ко…»
проведене з дітьми 4-го року життя.
ДНЗ «Малятко» м.Бершадь
Вінницька область
Вихователь: Починок Л.В.
Програмовий зміст:продовжувати закріплювати з дітьми сенсорні еталони:форма,колір,величина. Поглибити знання про свійську тварину (корівку):де живе,чим живиться,хто за нею доглядає,що дає. Дати знання про виготовлення сиру в домашніх умовах.Розвивати мову,довільну увагу,пам*ять.Закладати базу для формування навичок позитивної комунікації. Виховувати вміння працювати дружно та почуття турботи про тварин.
Матеріал:корівка,коза,вівця,кінь,свиня;мішечки з сіном,цибулею,часником та лимоном;молочні вироби:сир,молоко (кисле,відігріте, солодке),каструля з гарячою водою,марля,ложечки,піалочки,засоби ТЗН,записи спокійної музики та крики домашніх тварин.
Хід заняття.
Психогімнастика «На зеленім лузі».
Малята! Ми з вами потрапили на зелений луг,де росте зелена трва,цвітуть запашні квіти,високо вгорі літають та щебечуть пташки,світить яскраве тепле сонечко.
-Ми з вами потрапили на лужок. А що росте на лузі?(трава,квіти,кущі)
-Правильно!На лузі ростуть різні травянисті рослини,які влітку косять,сушать,а потім збирають і складають у копицю. А ще суху траву називають сіном.
-А крім трав на зеленім лузі
У веселім крузі
Там паслись малята
Дивовижнії звірята!!!
(запис домашніх тварин,хто як кричить)
-Бачите,як багато домашніх тварин пасеться на лузі,а найбільше –у лузі пасуться корови. А що пасуть корови? (траву)
-А якщо прийде зима ,що їм дадуть їсти?(сіно)
№1 завдання. «Підбери за запахом» або «Нагодуй корівку».
Чотири мішечка: з сіном,часником,цибулею та лимоном.(діти нюхають)
Молодці! Наша корова не буде голодна взимку.
-А хто доглядає корівку?
Правильно!Доглядають люди.
А де корівка живе? (у хліві)
А хто будує хлів для корови?
№2 завдання. «Побудуй житло для корівки».
У великому хліві-хто буде жити?(корова)
А у малому хліві?(телятко)
А тепер ходіть всі до мене і скажіть:
«Зате,що люди доглядають за корівкою,що вона їм дає?»(молоко)
А з молока виготовляють різні смаколики:морозиво,йогурт,сметану,сир,масло.
Якого кольору молоко?(білого)
Яке молоко на смак?(солодке,смачне)
Що робить молоко?(ллється)
«Люблять молоко малята
І повинні чітко знати:
Вас корівка пригощає
І здоров*я всім бажає!!!
-Давайте підійдемо з вами до столу і розглянемо,які продукти виготовляють із молока.(діти розглядають і називають знайомі їм продукти)
Бачите,скільки різних продуктів виготовляють із молока,яке дає корівка.
№3 завдання. «Відгадай за смаком і назви».
1)йогурт
2)кефір
3)молоко
4)сир.
Скуштували ми з вами молочні продукти,а зараз я хотіла б з вами поговорити про сир і показати,як ваші бабусі для вас його готують.
А зараз дивіться уважно. Показ виготовлення сиру в домашніх умовах із розповіданням і поясненням кожної дії.
Діти,а що можна приготувати із сиру?
Гарно знаєте ті страви,що полюбляєте їсти.
Ми передамо сир на кухню і нам приготують на вечерю смачні сирнички.
Про кого ми з вами говорили на занятті ?
Що дає корівка?
Хто піклується про неї?
А що ми з вами відігрівали?
На цьому наше заняття закінчене,скажемо всім «До побачення».