заняття з використанням технології «Чую,бачу,відчуваю» на тему : «На лужку пасуться ко…» проведене з дітьми 4-го року життя

Про матеріал
Програмовий зміст:продовжувати закріплювати з дітьми сенсорні еталони:форма,колір,величина. Поглибити знання про свійську тварину (корівку):де живе,чим живиться,хто за нею доглядає,що дає. Дати знання про виготовлення сиру в домашніх умовах.Розвивати мову,довільну увагу,пам*ять.Закладати базу для формування навичок позитивної комунікації. Виховувати вміння працювати дружно та почуття турботи про тварин.
Перегляд файлу

 

 

                   Конспект

 заняття з використанням технології

«Чую,бачу,відчуваю» на тему :

«На лужку пасуться ко…»

проведене з дітьми 4-го року життя.

 

 

 

 

 

 

 

                                                  ДНЗ «Малятко» м.Бершадь

                                 Вінницька область

                                                 Вихователь: Починок Л.В.

           

Програмовий зміст:продовжувати закріплювати з дітьми сенсорні еталони:форма,колір,величина. Поглибити знання про свійську тварину (корівку):де живе,чим живиться,хто за нею доглядає,що дає. Дати знання про виготовлення сиру в домашніх умовах.Розвивати мову,довільну увагу,пам*ять.Закладати  базу для формування навичок позитивної комунікації. Виховувати вміння працювати дружно та почуття турботи про тварин.

Матеріал:корівка,коза,вівця,кінь,свиня;мішечки з сіном,цибулею,часником та лимоном;молочні вироби:сир,молоко (кисле,відігріте, солодке),каструля з гарячою водою,марля,ложечки,піалочки,засоби ТЗН,записи спокійної музики та крики домашніх тварин.

                          Хід заняття.

Психогімнастика «На зеленім лузі».

Малята! Ми з вами потрапили на зелений луг,де росте зелена трва,цвітуть запашні квіти,високо вгорі літають та щебечуть пташки,світить яскраве тепле сонечко.

-Ми з вами потрапили на лужок. А що росте на лузі?(трава,квіти,кущі)

-Правильно!На лузі ростуть різні травянисті рослини,які влітку косять,сушать,а потім збирають і складають у копицю. А ще суху траву називають сіном.

-А крім трав на зеленім лузі

У веселім крузі

Там паслись малята

Дивовижнії звірята!!!

(запис домашніх тварин,хто як кричить)

-Бачите,як багато домашніх тварин пасеться на лузі,а найбільше –у лузі пасуться корови. А що пасуть корови? (траву)

-А якщо прийде зима ,що їм дадуть їсти?(сіно)

№1 завдання. «Підбери за запахом» або «Нагодуй корівку».

Чотири мішечка: з сіном,часником,цибулею та лимоном.(діти нюхають)

Молодці! Наша корова не буде голодна взимку.

-А хто доглядає  корівку?

Правильно!Доглядають люди.

А де корівка живе? (у хліві)

А хто будує хлів для корови?

№2 завдання. «Побудуй житло для корівки».

 

 

У великому хліві-хто буде жити?(корова)

А у малому хліві?(телятко)

А тепер ходіть всі до мене і скажіть:

«Зате,що люди доглядають за корівкою,що вона їм дає?»(молоко)

А з молока виготовляють різні смаколики:морозиво,йогурт,сметану,сир,масло.

Якого кольору молоко?(білого)

Яке молоко на смак?(солодке,смачне)

Що робить молоко?(ллється)

«Люблять молоко малята

І повинні чітко знати:

Вас корівка пригощає

І здоров*я всім бажає!!!

-Давайте підійдемо з вами до столу і розглянемо,які продукти виготовляють із молока.(діти розглядають і називають знайомі їм продукти)

Бачите,скільки різних продуктів виготовляють із молока,яке дає корівка.

№3 завдання. «Відгадай за смаком і назви».

1)йогурт

2)кефір

3)молоко

4)сир.

Скуштували ми з вами молочні продукти,а зараз я хотіла б з вами поговорити про сир і показати,як ваші бабусі для вас його готують.

А зараз дивіться уважно. Показ виготовлення сиру в домашніх умовах із розповіданням і поясненням кожної дії.

Діти,а що можна приготувати із сиру?

Гарно знаєте ті страви,що полюбляєте їсти.

Ми передамо сир на кухню і нам приготують на вечерю смачні сирнички.

Про кого ми з вами говорили на занятті ?

Що дає корівка?

Хто піклується про неї?

А що ми з вами відігрівали?

На цьому наше заняття закінчене,скажемо всім «До побачення».

docx
Додано
4 квітня 2020
Переглядів
794
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку