Заняття : "Зимова казка"

Про матеріал
Тема: «Зимова казка» Про що ми будемо сьогодні говорити ви дізнаєтеся, якщо відгадаєте загадку. Кружляє ніжно білий пух, Міняє зайчик свій кожух, Лисиця вділа рукавиці. В барлозі спить ведмідь кудлатий. Яка це пора? Спробуй відгадати. (Зима)
Перегляд файлу

Заняття з (з елементами мнемотехніки) для середньої групи

Тема: «Зимова казка»

 

Про що ми будемо сьогодні говорити  ви дізнаєтеся, якщо відгадаєте загадку.

Кружляє ніжно білий пух,

Міняє зайчик свій кожух,

Лисиця вділа рукавиці.

В барлозі спить ведмідь кудлатий.

Яка це пора? Спробуй відгадати. (Зима)

- Діти, а ви любите зиму?

- Яка вона? – добір прикметників (срібна, чарівна, холодна, гарна…)

- А що робить зима? – добір дієслів (крутить, морозить, щипає, лютує, дме, січе, мете, сипле).

- А ще зима принесла із собою зимові явища, назвіть які ви знаєте. (П.В. - завірюха, сніг, снігопад, мороз, відлигу, іній, бурульки.)

 Дихальна вправа «Завірюха» - діти дують на сніжинки, закріплені на ниточках, сильно і слабо.

Вихователь : Сьогодні до нас в гості завітала королева Знань.

Вона прийшла зі скринькою, туди діти складають приказки, прислів’я, загадки, прикмети пір року. Чи хочете ви покласти туди свої знання ?

Діти : (так)

Вихователь: Давайте пригадаємо, яка зараз пора року? Який місяць?

Діти : почалася зима,  наступив грудень.

Сонечко (Таисия Цыбульская) / Стихи.ру

Вихователь:  Зима не дозволяє сонечку світити яскраво. Допоможемо сонечку ?!!

Діти : так

Вихователь : Давайте розкажемо все, що ми знаємо про зиму і вона відступить.

 (Діти  складають речення, розповідають про зиму за допомогою мнемотаблиці «Зима»)

Наприклад : Взимку на вулиці багато снігу.

 Взимку люди святкують свято Нового року.

 Взимку люди тепло вдягаються тощо.

Вихователь: Молодці, ви допомогли сонечку, ось подивіться на наше сонечко, внього з’явилися промінчики, давайте візьмемося за руки та погріємося коло сонечка.

(Сонечко з’являється на інтерактивній дошці)

Вправа «пізнавальна про зиму»

Вам подобається зима? А яка вона? Передаючи грудочку снігу, назвіть її ознаки (холодна, сніжна, морозна, красива, люта).     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Давайте складемо розповідь про зиму, використовуючи нашу таблицю.

  Що на ній зображено?

 Літера «З» позначає що? (настала зима)                                

   Сніжинки часто йде холодний сніг.                               

    – Які дерева? А ялинки?

 Що роблять тварини взимку? і т.дСлайд12.JPG

Вихователь розповідає казку «Рукавичка» з викладанням на «живій» картині персонажів.

Ішов дід лісом, а за ним бігла собачка, та й загубив дід рукавичку.

От біжить мишка, улізла в ту рукавичку та й каже:

— Тут я буду жити!

Коли це жабка плигає та й питає:

— А хто-хто в цій рукавичці?

— Мишка-шкряботушка. А ти хто?

— Жабка-скрекотушка. Пусти й мене!

От уже їх двоє. Коли біжить зайчик. Прибіг до рукавички та й питає:

— А хто-хто в цій рукавичці?

— Мишка-шкряботушка, жабка-скрекотушка. А ти хто?

— А я зайчик-побігайчик. Пустіть і мене!

— Іди!

От уже їх троє.

Коли це біжить лисичка — та до рукавички:

— А хто-хто в цій рукавичці живе?

— Мишка-шкряботушка, жабка-скрекотушка та зайчик-побігайчик. А ти хто?

— Та я лисичка-сестричка. Пустіть і мене!

— Та йди!

Ото вже їх четверо сидить. Аж суне вовчик — та й собі до рукавички, питається:

— А хто-хто в цій рукавичці живе?

— Мишка-шкряботушка, жабка-скрекотушка, зайчик-побігайчик та лисичка-сестричка. А ти хто?

— Та я вовчик-братик. Пустіть і мене!

— Та вже йди!

Уліз і той. Уже їх п'ятеро.

Коли це тріщать кущі, вилазить ведмідь — та й собі до рукавички, реве й питається:

— А хто-хто в цій рукавичці живе?

— Мишка-шкряботушка, жабка-скрекотушка, зайчик-побігайчик, лисичка-сестричка та вовчик-братик. А ти хто?

— Гу-гу-гу! Як вас багато! А я ведмідь-набрідь. Пустіть і мене!

— Куди ми тебе пустимо, коли й так тісно?

— Та якось будемо.

— Та вже йди, тільки скраєчку! Уліз і ведмідь, — шестеро стало.

Та так вже тісно, що рукавичка ось-ось розірветься.

Коли це дід оглядівся,— нема рукавички. Він тоді назад — шукати її, а собачка попереду побігла. Бігла-бігла, бачить — лежить рукавичка і ворушиться. Собачка тоді: «Гав-гав-гав!»

Звірі як злякаються, як вирвуться з рукавички,— так усі й порозбігалися лісом.

Прийшов дід та й забрав рукавичку.

Вихователь: Сподобалась вам казка? (відповіді дітей)

Вихователь: Які звірята жили у рукавичці? (відповіді дітей)

Як ходить мишка, жабка скрекотушка, зайчик …? (відповіді дітей та імітація рухів)

 

Складання за картинкою свою казку: «рукавичка»

C:\Users\Alina\Downloads\IMG_9853.jpg

 

Рефлексія.
- А тепер я пропоную всім стати в коло і поділитися своїми враженнями. Ми передаємо чарівну паличку один одному і ділимося думками. Починайте свої пропозиції такими словами, як «мені сподобалося....», «я запам'ятав....», «я вдома батькам розповім про......» ( Діти передають м'яч і діляться своїми враженнями)
Вихователь:

- А мені сподобалося якими ви активними, талановитими, добрими, веселими були на сьогоднішньому занятті і я хочу вам сказати спасибі!

 

 

docx
Додано
19 вересня 2021
Переглядів
3252
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку