«Зимовий гість».
Мета:учити дітей правильно і чітко вимовляти приголосні звуки,відгадувати загадки використовуючи мнемо доріжки, продовжувати вчити запам’ятовувати вірш за допомогою мнемо таблиці,формувати вміння утворювати зменшувально-пестливі слова,давати повну відповідь на поставлене запитання,
закріпити знання геометричних фігур,виховувати доброзичливість,розвивати зв’язне мовлення.
Матеріал:іграшковий зайчик,мнемо доріжка,геометричні фігури розміщені в певному порядку,мнемо таблиці із знаками до вірша «Дід мороз», пластилін,дощечки.
Хід заняття:
Звучить запис плачу,схлипування. Вихователь запитує про те,хто ж плаче?
Вислуховує припущення дітей і пропонує попрацювати з мнемодоріжкою та відгадати загадку.
Маленький,має білу шубку,стрибає швидко,любить моркву(зайчик).
Давайте його заспокоїмо. Ми будемо придумувати слова зменшено-пестливі про зайчика (заїнько,зая,зайча,зайчатко,і т.д).
Зайчик заспокоївся і розповів про свою біду,та попросив ,щоб ви допомогли йому. А що трапилося із зайчиком ви дізнаєтеся коли дасте відповіді на мої запитання.
- Яка пора року?
- Яке свято наближається?
- Що діти отримають?
- Хто принесе подарунки?
-А що потрібно зробити,щоб їх отримати?
От і зайчик бажає вивчити вірш,але не в змозі правильно розмістити карточки,та відгадати знаки. Допоможемо йому? Подивіться на карточки,в куточку знаходиться геометрична фігура,ви розкладете їх за поданим зразком,а потім пригадаєте назви фігур.
А тепер розглянемо знаки на картках,що вони можуть означати? Діти спільно з вихователем обговорюють знаки.
Вивчення вірша «Дід Мороз»
Дід Мороз,червоний ніс,
Подарунки нам приніс.
У торбинці в дідуся:
Зайчик,вовчик порося,
Цукерки та горіхи,
Малюкам для втіхи.
Повторюють 3-4 дітей.
Вірш вивчити зайчикові ми допомогли,а тепер,щоб зайчикові з родиною було веселіше зустрічати Новий рік,давайте зліпимо для них моркву.
Діти ліплять моркву для зайчика і його родини.
А давайте пригадаємо,над чим ми з вами працювали і ви прокоментуєте,
та поділитися враженнями від побаченого.