Заняття – знайомство з предмета фізична культура для майбутніх першокласників

Про матеріал

Тема уроку:

Фізична культура та фізичні вправи – це здоров`я, краса тіла і джерело безкінченой краси рухів.

Мета уроку:

Розширити поняття про те, що від здоров`я дітей залежить здоров`я нації, а значить благополуччя і добробут всієї України, розвивати бажання вести активний спосіб життя, берегти і зміцнювати здоров`я, виховувати хороші звички, які допоможуть зміцнити здоров`я, прищеплювати інтерес до занять фізкультурою і спортом.

Задачі уроку:

1. Донести до свідомості дітей про поняття уроку – фізична культура.

2.Формувати в учнів уявлення про цілісніть і багатогранність поняття здоров`я (це не лише відсутність хвороб, а й захисні властивості організму, позитивне психологічне самопочуття, добрі соціальні стосунки тощо).

3. Формувати в першокласників потребу застосовувати в повсякденному житті набуті знання, сформовані навички й уміння з метою зміцнення і збереження здоров`я.

Матеріал до уроку:

Фотографії, на яких зображені відомі спортсмени і карикатурні малюнки людей з поганими звичками. Конпект заняття.

Перегляд файлу

Заняття – знайомство

 з предмета фізична культура

 для майбутніх першокласників

 

 

                                                        З досвіду роботи

                                                         вчителя фізичної

культури ЗНЗ  №3
     Шаповаленко В. І .

 

 

 

Чернігів 2013

 

 

 

Тема уроку:

     Фізична культура та фізичні вправи – це здоров`я,  краса тіла і джерело безкінченой краси рухів.
 

 

Мета уроку:

     Розширити поняття про те, що від здоров`я дітей залежить здоров`я нації, а значить  благополуччя і добробут всієї України, розвивати бажання вести активний спосіб життя, берегти і зміцнювати здоров`я, виховувати хороші звички, які допоможуть зміцнити здоров`я, прищеплювати інтерес до занять фізкультурою і спортом.

 

 

Задачі уроку:

  1. Донести до свідомості дітей  про поняття уроку – фізична культура.                                                                                       
  2. Формувати в учнів уявлення про цілісніть і багатогранність поняття здоров`я (це не лише відсутність хвороб, а й захисні властивості організму, позитивне психологічне самопочуття, добрі соціальні стосунки тощо).
  3.  Формувати в першокласників потребу застосовувати в повсякденному житті набуті знання, сформовані навички й  уміння з метою зміцнення і збереження здоров`я.

 

 

Матеріал до уроку:

    Фотографії, на яких зображені відомі спортсмени і карикатурні малюнки людей з поганими звичками. Конпект заняття.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Доброго дня шановні діти!

 

     Ви, майбутні першокласники та учні-члени нашої однієї великої команди – коробля знань за назвою «Школа».

     Наше плавання починається сьогодні, а закінчиться через 11 років. Стільки ми будемо разом, а поки наш корабль буде плисти океаном знань, ми будемо переживати шторми і бурі, успіх та радості.                                                       Сподіваюсь, що це плавання буде цікавим, радісним і значущим у житті кожного із вас.

     Також ви знайдете тут найкращих друзів – друга, чи подругу з якими ви будете дружити і пам`ятати все життя. Познайомитесь і будете співпрацювати з найкращими вчителями нашої школи з різних предметів.

 

Самопрезентація вчителя та предмета який він викладає.
    Я, майбутній ваш вчитель з фізичної культури. Мене звати Шаповаленко Валентина Іванівна, у школі я працюю з дітьми понад 15 років у різних класах з 1 по 11. З самого дитинства я гралась з сусідніми молодшими дітьми у школу, була в них «вчителем», навчала читати, писати, рахувати.                   А, вчителем фізичної культури, мабуть, стала тому, що теж з дитинства любила фізкультуру, спорт і змагання, а головне – перемагати у всьому.

З усього чим займалась найбільш подобались – лижі, тому і в подальшому вибрала – лижні перегони, якими займалась 11 років. Я, - КМС з лижних перегонів, закінчила університет і стала вчителем фізичной культури. Продовжую їздити на лижах, кататись на ковзанах, беру участь у різних змаганнях.

 

Хто з дитинства полюбить спорт, той не зможе його забути. Буде займатися їм завжди, бо тільки заняття фізичною культурою і спортом зміцнюють здоров`я людей – найцініше, що є в їхньому житті. Здоров»я не можна нізащо купити. Його треба тільки зміцнювати і берегти.

 

Серед всіх предметів буде один цікавий особливий, з 1 по 11 клас, який зміцнить ваше здоров`я, допоможе розвинути всі фізичні якості (силу, гнучкість, витривалість, швідкість, спритність, координацію), познайомитись з різними видами спорту ( баскетбол, волейбол, гімнастика, хокей, футбол, легка атлетика, лижі, різні естафети), зробить вас веселими, гарними, розумними та успішними в житті.

 

Фізична культура – це частина загальної культури людини. Частина культури особистості (суспільства) зміст якої складає раціональне використання людиноюрухової діяльності для свого фізичного удосконалення. Це застосування фізичних вправ для покращення свого здоров`я, розвиток фізичних, морально-вольових та інтелектуальних здібностей людини з метою гармонійного формування її особистості.

 

    Таким чином, фізична культура – це єдність реальної (практичної) і ідеальної (психічної) діяльності, у процесі якої людина вступає у стосунки з суспільством і природним середовищем. Чим різноманітнішими будуть ці зв`язки,ти різнобічнішим буде розвиток людини, вищим буде її культурний рівень і навпаки.

 

Спорт – ( з англ. переклад, як «гра», «розвага»)

Як сім нот являються у музиці основою безкінченной краси, так: сім частин тіла (голова, шия, тулуб, руки і ноги) – джерело безкінченної краси рухів. Одне з цієї краси рухів, виявляє поставу, в загальній мірі – всю манеру поведінки людини, гарні статури чоловіків та жінок, які з дитинства займались спортом. А особливо, які гарні спортсмени та гарні ми бачимо рухи з худ. гім-ки, плавання, фігурного катання, танців, тощо...
 

Скажіть, мені, будь-ласка, а хто з вас займається спортом чи робить ранкову гімнастику (зарядку)?

-Відповідь дітей-
 

А давайте пригадаємо мультфільми, де герої займалися спортом!

-Відповідь дітей-

 

Пам`ятаєте, як смуглявий хлопчик Мауглі з дитинства бігав, стрибав, всім цікавився і яким сильним, гарним, добрим він став, коли подорослішав.

 

А зараз пригадаємо, які ми знаємо види спорту, а вони є літні і зимові!

Імітація видів спорту сидячи за партаю та стоячи.

  • Бокс
  • Плавання
  • Лижі
  • Метання
  • І т. д.

Малювання

А зараз намалюйте себе спортсменом, який займається вашим улюбленим видом спорту.

Фізкультхвилинка

Щось не хочеться сидіти, (встати і вийти з-за парти)

Треба трохи відпочити.

Руки вгору, руки вниз, (потягування )

На сусіда подивись.

Руки вгору, руки в боки

І зроби чотири кроки. (ходьба на місці)

Вище руки підніміть (підняти руки)

І спокійно опустіть.

 

Гра на увагу: «Карлики і велетні».

 

На останок пропоную відгадати загадки:
 

Ой, немає їм ціни!

По льоду біжать вони –

Швидконогі…

(Ковзани)

***

Покатають нас вони,

Але це не ковзани!

Білі, чорні, сині, рижі...

Дощечки ці звуться.. (Лижі.)

***

Всі його ногами б’ють,

 Відпочити не дають.

 Він не журиться, не плаче -

 На зеленім полі скаче!

 (М’яч)

***

Два колеса підряд,

 Їх ногами вертять,

 А поверху торчком

 Сам хазяїн крючком( Велосипед)

 

Можна розгадати спортивний кросворд чи показати мультфільм про Олімпійські ігри .

 

Діти, дякую вам за знайомство та чудове заняття. Я вам завжди буду допомагати у всьому, також, заглядувати з вами у майбутнє і робити уроки на зустріч вашій мрії.
 

Бажаю вам гарного літнього відпочинку, зміцнити своє здоров я.
Не тільки влітку вчиться читати та рахувати, а й обов'язково робіть ранкову гімнастику.

А 1 вересня приходьте до нашої школи, ми всі вчителі, з радістю чекатимемо вас.

До побачення діти, до нових зустрічей!
 

1

 

doc
Додано
30 липня 2018
Переглядів
1313
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку