Бесіда з батьками дітей, які готуються до І-го класу ЗНЗ №3

Про матеріал

Бесіда з батьками дітей, які готуються до І-го класу ЗНЗ №3

Тема:

1.Фізичне виховання у початковій школі.

2.Фізична культур як ключова позиція, яка спрямована насамперед на охорону та зміцнення здоров'я дітей, підвищення захисних сил організму, виховання стійкого інтересу до рухових умінь, навичок та фізичних якостей (швидкості, спритності, витривалості, гнучкості); формування культуру здоров'я.

Мета:

1.Розширити поняття батьків про те, що від здоров'я їх дітей залежить здоров'я нації, а значить благополуччя і добробут всієї країни.

2.Розвивати бажання вести активний спосіб життя та виховувати у своїх дітей хороші звички, які допоможуть зберегти і зміцнити здоров'я.

3.Прищеплювати інтерес своїм дітям до систематичних занять культурою й спортом.

Задачі:

1.Донести до свідомості батьків про поняття «фізичне виховання» та зміст уроків фізичної культури.

2.Формувати у батьків уявлення про цілісність і багатогранність поняття здоров'я (це не лише відсутність хвороб, а і захисні можливості організму, позитивне психологічне самопочуття, добрі соціальні стосунки).

Перегляд файлу

Бесіда з батьками дітей, які готуються до І-го класу ЗНЗ №3

 

Тема:

  1. Фізичне виховання у початковій школі.
  2. Фізична культур як ключова позиція, яка спрямована насамперед на охорону та зміцнення здоров’я дітей, підвищення захисних сил організму, виховання стійкого інтересу до рухових умінь, навичок та фізичних якостей (швидкості, спритності, витривалості, гнучкості); формування культуру здоров’я.

 

Мета:

  1. Розширити поняття батьків про те, що від здоров’я їх дітей залежить здоров’я нації, а значить благополуччя і добробут всієї країни.
  2. Розвивати бажання вести активний спосіб життя та виховувати у своїх дітей хороші звички, які допоможуть зберегти і зміцнити здоров’я.
  3. Прищеплювати інтерес своїм дітям до систематичних занять культурою й спортом.

 

Задачі:

  1. Донести до свідомості батьків про поняття «фізичне виховання» та зміст уроків фізичної культури.
  2. Формувати у батьків уявлення про цілісність і багатогранність поняття здоров’я (це не лише відсутність хвороб, а і захисні можливості організму, позитивне психологічне самопочуття, добрі соціальні стосунки).

 

 

 

 

 

 

 

Доброго дня, шановні батьки!

Я Вас вітаю і розділяю Вашу радість, що Ваші діти виросли і йдуть у перший клас. Хочу почати свій виступ словами великого педагога і письменника, В.О. Сухомлинського :

Не можна перетворити спорт із засобу фізичного виховання всіх дітей у засіб боротьби за особистий успіх, не можна ділити дітей на здібних та не здібних до занять спортом, не можна розпалювати пристрасті ажіотажем боротьби за уявну честь школи. Спорт стає засобом виховання тоді, коли він улюблене заняття кожного.

Фізична культура вивчається як окремий предмет і основна його мета – збереження і зміцнення здоров’я, розвиток фізичних, соціальних, психічних, духовних якостей та рухових здібностей особистості; підвищення рівня фізичної підготовленості учнів до повноцінного життя у змінному навколишньому середовищі.

 Основними завданнями предмету «фізична культура» є:

  •        набуття елементарних знань у галузі фізичної культури;
  •        формування основ здорового способу життя, особистої гігієни;
  • виховання бережливого ставлення до свого здоров’я як найвищої соціальної цінності та вивчення правил техніки безпеки;
  •        розширення рухового досвіду, формування життєво важливих функцій організму;
  •        розвиток в учнів основних фізичних якостей та здібностей;
  • формування усвідомленої індивідуальної установки на необхідність розвивати свої фізичні якості та рухові здібності;
  • виховання морально-вольових і психологічних якостей особистості;
  • виховання інтересу і звички до занять фізичними вправами

Зміст нашого предмету «фізична культура» інтегрований з хореографією та іншими предметами. У процесі його вивчення здійснюються міжпредметні зв’язки з анатомією і фізіологією людини, гігієною, біологією, теорією і методикою фізичного виховання, історією фізичної культури і спорту, музикою та ін.

Основним організаційно-педагогічним принципом програми та занять є диференційоване використання засобів фізичної культури на заняттях зі школярами різної статі та віку, з урахуванням стану їхнього здоров’я, ступеня фізичного розвитку та рівня фізичної підготовленості.

Провідними темами для учнів початкової школи є рухливі й народні ігри та забави, гімнастика, легка атлетика, спортивні ігри, туризм, кросова підготовка, теоретико-методичні знання з фізкультури, основ здорового способу життя, гігієни та техніки безпеки.

Головними вимогами до сучасних уроків з фізичної культури мають бути: вироблення інструктивних навичок і вмінь, самостійне заняття фізичними вправами, розвиток пізнавальних інтересів, здійснення міжпредметних зв’язків, виконання системи домашніх завдань (крім І-ІІ-го класів). Уроки фізичної культури проводяться як на свіжому повітрі, так і в спортивному залі, з обов’язковим дотриманням установлених санітарно-гігієнічних вимог та заходів щодо запобігання травматизму. Спортивний одяг і взуття мають бути обов’язковими.

Одним з головних чинників є проходження медичного огляду та медична довідка, за якою дітей розподіляють до основної, підготовчої чи спеціальної медичних груп. Всі вони відвідують обов’язкові уроки, але виконують загально-розвивальні й коригувальні вправи з різним фізичним навантаженням, та ті, які їм не протипоказані. Усього на тиждень проводиться три уроки, а за весь навчальний рік – 102-105 уроків з фізичної культури. Раз на півріччя, за положенням затвердженим радою школи, проводяться фізкультурно-спортивні заходи та змагання.

Я хочу закінчити свій виступ словами українського письменника Миколи Сингаївського:

Учитись важко, а учить ще важче

Але не мусиш зупинятись ти.

Як дітям віддаси найкраще,

То й сам сягнеш нової висоти.

doc
Додано
30 липня 2018
Переглядів
1650
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку