На допомогу вчителю трудового навчання та технології пропоную розробку запитань для проведення шкільної олімпіади серед учнів 10-11 класів (дівчатка). Запитання охоплюють основні поняття з предмету. Бажаю успіхів!
Запитання до проведення шкільної учнівської олімпіади
з технології (дівчата)
11 клас
А) від розміру тканини;
Б) від фасону наволочки;
В) від розміру подушки;
Г) від форми подушки.
А) створює модель виробу; конструктор – модельєр;
Б) розробляє креслення виробу; художник – модельєр.
А) змінення фасону виробу;
Б) змінення викрійки відповідно нової моделі;
В) змінення виготовленого виробу.
А) костюм;
Б) одяг;
В) сукня;
Г) аксесуари.
А) усі одинакові;
Б) відрізняються за зовнішнім виглядом;
В) мають різну будову;
Г) мають однакову будову;
Д) різні за зовнішнім виглядом, але однакові за загальною бідовою.
А) сильний натяг ниток;
Б) неправильна заправка ниток;
В) неправильне встановлення лапки;
Г) голка неправильно підібрана за номером;
Д) тупа і зігнута голка.
А) зшивання;
Б) пришивання;
В) настрочування;
Г) застрочування.
…… обробити накладні кишені та з’єднати їх з основною деталлю;
……. з’єднати бретелі з нагрудником;
…….обробити бретелі і пояс;
……..обробити нагрудник;
……..обробити нижню частину;
…….. з’єднати нижню частину фартуха з нагрудником;
…….. пришити пояс.
…………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………..
16. За якими напрямками дизайнер обґрунтовує потреби в удосконаленні об’єкта проектування: