Запитання до проведення шкільної олімпіади з технології (дівчата) 11 клас

Про матеріал

На допомогу вчителю трудового навчання та технології пропоную розробку запитань для проведення шкільної олімпіади серед учнів 10-11 класів (дівчатка). Запитання охоплюють основні поняття з предмету. Бажаю успіхів!

Перегляд файлу

 

Запитання до проведення шкільної учнівської олімпіади

з технології (дівчата)

11 клас

 

  1. У яких сферах творчості людини можна зустріти поняття композиція?

 

  1. Чому лялька – мотанка не повинна мати обличчя?

 

  1. Чим відрізняються тканини за зовнішнім виглядом?

 

  1. Скільки осіб може знаходитись біля прасувальної дошки під час роботи?

 

  1. Від чого залежить форма та розмір наволочки?

А) від розміру тканини;

Б) від фасону наволочки;

В) від розміру подушки;

Г) від форми подушки.

 

  1. Укажіть професію людини, яка………..

А) створює модель виробу;                           конструктор – модельєр;

Б) розробляє креслення виробу;                   художник – модельєр.

 

  1. Моделювання – це….

А) змінення фасону виробу;

Б) змінення викрійки відповідно нової моделі;

В) змінення виготовленого виробу.

 

  1. Як називається одяг людини,  доповнений оздоблювальними деталями?

А) костюм;

Б) одяг;

В) сукня;

Г) аксесуари.

 

  1. Побутові швейні машини …..

А) усі одинакові;
Б) відрізняються за зовнішнім виглядом;

В) мають різну будову;

Г) мають однакову будову;

Д) різні за зовнішнім виглядом, але однакові за загальною бідовою.

 

  1.  Причина неполадки в роботі швейної машини, якщо обривається нитка:

А) сильний натяг ниток;

Б) неправильна заправка ниток;

В) неправильне встановлення лапки;

Г) голка неправильно підібрана за номером;

Д) тупа і зігнута голка.

 

 

 

  1.  Як називається машинна операція – з’єднання деталей, різних за розміром:

А) зшивання;

Б) пришивання;

В) настрочування;

Г) застрочування.

 

  1.  Проставте послідовність пошиття фартуха:

 

…… обробити накладні кишені та з’єднати їх з основною деталлю; 

……. з’єднати бретелі з нагрудником;

 …….обробити бретелі і пояс;

……..обробити нагрудник;

……..обробити нижню частину;

…….. з’єднати нижню частину фартуха з нагрудником;

…….. пришити пояс.

 

  1.  Спробуй себе у ролі художника – модельєра та напиши, що необхідно враховувати при розробці нової моделі…………………..........................

…………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………..

 

  1.  Опиши етапи виробничого проектування:

 

 

 

 

 

 

 

  1. Назвіть етапи навчального проектування:

 

 

 

 

 

 

 

 

16. За якими напрямками дизайнер обґрунтовує потреби в удосконаленні об’єкта проектування:

 

doc
Додано
29 липня 2018
Переглядів
724
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку