Запропонований конспект (скоріше – конструктор) заняття має кілька вправ, які допоможуть – додавши своєї творчості! – створити своє власне заняття ."Який буває сміх?"

Про матеріал
Запропонований конспект (скоріше – конструктор) заняття має кілька вправ, які допоможуть – додавши своєї творчості! – створити своє власне, цікаве та неповторне (взяти всі вправи чи тільки деякі, залишити в такому вигляді чи адаптувати для учнів свого класу – вибір учителя). Яку до них додати теорію – педагог вирішує сам з огляду на рівень підготовленості учнів. На перший погляд вправи дуже прості. Щоб їх провести, не потрібно особових умов, матеріалів чи реквізитів. Використовуйте все, що є під рукою, але, обов’язково додайте свій креатив. Всі ці активності допоможуть дітлахам знайти спільну мову з однокласниками, учителем, батьками, незнайомцями; зроблять дітей впевненішими у собі, навчать їх висловлювати і аргументувати свої думки, креативно мислити.
Перегляд файлу

Запропонований конспект (скоріше – конструктор) заняття має кілька вправ, які допоможуть  –  додавши  своєї  творчості!  –  створити  своє  власне,  цікаве  та  неповторне  (взяти  всі вправи чи тільки деякі, залишити в такому вигляді чи адаптувати для учнів свого класу – вибір учителя).

Яку до них додати теорію – педагог вирішує сам з огляду на рівень підготовленості учнів.

На перший погляд вправи дуже прості. Щоб їх провести,  не потрібно особових умов, матеріалів чи реквізитів.

Використовуйте все, що є під рукою, але, обов’язково додайте свій креатив.

Всі ці активності допоможуть дітлахам знайти спільну мову з однокласниками, учителем, батьками, незнайомцями; зроблять дітей впевненішими у собі, навчать їх висловлювати і аргументувати свої думки, креативно мислити.

 

«ЯКИЙ БУВАЄ СМІХ?»

 

-Доброго дня! Рада вас всіх бачити в цьому класі!

-Уявіть, що ми всі приїхали з іншого мікрорайону міста. Які види транспорту ми могли використати?

(відповіді учнів)

-Поїхали!

ВПРАВА «ТРАНСПОРТ»

( формування навичок розрізняти темп музики, робота в команді,

«осучаснений» медіапростір, у якому живе дитина)

 

3 ряди-3 види транспорту (відмінності!)

Тролейбус-повільний акомпанемент

Маршрутка-помірний акомпанемент

Таксі-швидкий акомпанемент

Діти рухаються під « свою» музику, зупиняються , коли темп музики змінюється.

-У мене в чарівному мішечку дуже цікава річ, може відгадаєте що це?

( в мішечку м`який кубик)

-На жаль, не вгадали!

-Зараз я вам цю річ покажу!

 

ВПРАВА «ПЕРЕДАЙ ІНШОМУ»

 

Діти стають у колону одне за одним. Остання дитина розвертається назад і бачить предмет (м`який кубик), який їй (тільки їй!) показує вчитель. Повертається до попереднього учасника, просить його повернутися обличчям і показує мімікою, рухами образ цього предмета. Той запам’ятовує і показує для наступного. І так, поки черга не дійде до першого в колоні. Перший учасник намагається з’ясувати, який же предмет учитель показував. Після того, як він назве свій варіант, учитель показує сам предмет.

Після вправи обов’язково проаналізувати внесок кожного в процес передавання інформації та наслідки її спотворення.

Якщо  в  класі  багато  учнів,  варто  зробити  2–3  команди.  Поки  одна  команда  передає  свою інформацію, інші спостерігають.

-Молодці, а тепер будемо виконувати завдання нашого чарівного кубика.

 

ВПРАВА «ЧАРІВНИЙ КУБИК»

( ведучий кидає кубик, в залежності від кількості «цяток» на грані кубика, виконуються дії)

 

1-Йдемо по-одному по дуже вузькій стежці.

2-Розбігаємось по своїх місцях!

3-Йдемо в парах по тротуару.

4-Переступаємо через калюжу.

5-Дощ! Ховаємось під парасолькою по 5!

6-Уважно розглядаємо пам’ятки нашого міста.

 

ВПРАВА «ПРИВІТАННЯ»

 

- «Привіт!»-подаємо праву руку

- «Гей!»-вітаємось плескаючи правими долонями

- -«Привіт!»-подаємо праву руку

- «Окей!»-показуємо великий палець

- « Наснага й  витривалість нехай в нас розквіта!»

 

ВПРАВА «ВІТАЮ УСІХ…особливо тих, які…»

( на кожне речення, у відповідь діти плескають у долоні, або піднімають руки вгору)

 

- Скучили за школою!

- Добре відпочили влітку!

- Зробили повну вакцинацію!

- Вивчили таблицю множення!

- З`їли  зранку смачної каші!

- Мають класних друзів!

- У кого сьогодні чудовий настрій!

 

-Перевіримо!

ВПРАВА «ҐУДЗИКИ З НАСТРОЄМ»

(на ґудзику наклеєні (намальовані ) веселі та сумні смайли;

в залежності від зображення, діти продовжують запропоновані речення)

 

Гра дає змогу ближче познайомитися, зрозуміти і сприйняти відчуття інших людей

 

- Я щаслива (ий), коли…

- Я весела(ий),  коли

- Я посміхаюсь(ий),  коли…

- Я сумна(ий),  коли…

- Я зла(ий),  коли…

- Я ображаюсь(ий), коли…

 

 

 

 

 

 

ВПРАВА «ПАРКІНГ»

Орієнтація в сітці. Паркування смайла у відповідних полях - B2
 

1

A

2

 

 

3

4

 

 

B

     

 

 

 

 

C

 

 

 

 

 

 

D

 

 

 

 

 

 

ВПРАВА «СМІХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ БІЛЬ»

 

 ( у дітей 2 смайлика з різними настроями, на одну сторону треба прикріпити  смайл «Радість»», на іншу- «Смуток» , в залежності від почуттів, які викликають дані ситуації)

 

Навчально - виховна вправа розвиває вміння розуміти почуття інших людей

 

 Діти сміються, коли натягнули мотузку чи дріт поперек темної алеї, а потім сидять в кущах, очікуючи свою жертву. Жертва, зачепившись ногою, лежить горілиць, потім сідає на землю, потираючи забиті місця охаючи;

 Хлопчаки вимащили лавку фарбою. Той, хто сідає на лавку не відразу помічає, в чому тут справа. А діти весь вечір сміються, уявляючи, як людина, прийшовши додому, виявить незмиваючу пляму на костюмі.

 Розповідаємо в класі смішні історії. Який у тебе настрій?

 Купаються дітлахи. Потім витаскують з води і зав’язують кому-небудь штани вузлом як найтугіше. Хоч ножицями ріж. Всі сміються над жертвою.

 Ти їси обід у шкільній їдальні і вилила собі на плаття борщ. Всі почали сміятися. Як ти відреагуєш?

 Ви знайшли жабу у себе в портфелі, злякалися. Всі почали сміятися. Ваша реакція.

 Ви пішли в парк атракционів з друзями. Ти хочеш посміятися?

 

ВПРАВА «СКАЖИ І КИНЬ»

Стоїмо у колі. Кидаємо один одному м’яч( м’який кубик), промовляючи фразу:

 

- Сміх може бути…

 

ВИСНОВОК. «МІКРОФОН»

 

- Я сміюся, коли…

- Сміх засмучує мене, коли…

 

Сміх може бути радісний і сумний, добрий і гнівний, розумний і дурний, гордий і задушевний, поблажливий і заграваючий, презирливий і переляканий, зневажливий і нахабний; і боязкий, і ворожий; іронічний, саркастичний і наївний, лагідний і грубий, виправдовуючий, безсоромний і сором’язливий.

А ми будемо сміятися тільки радісно, підбадьорюючи,дружньо, простосердечно, багатозначно і торжествуючи.

 

ВПРАВА «МАЛЮНОК ЯК МЕДІАТЕКСТ»

 

•  Чи любите ви малювати? Що? Чим? На чому?

•  Що полюбляєте більше: перемальовувати картинку чи придумувати сюжет самостійно?

•  Чи можете намалювати предмет (істоту, явище), якого ніколи не бачили?

•  Чи бачили ви коли-небудь ПОСМІХАЙКА? Чи можете його намалювати? Звідки маєте уявлення про його образ?

•  Чому один і той же предмет (істоту, явище) різні люди малюють по-різному?

 

ВПРАВА «КУБИК KLANZA»

(поступово кидаємо кубик і малюємо ту частинку, яка «ховається в « клітинці;

у кожної дитини кубик і чек-лист)

Продуктивна вправа розвиває увагу, графічні навички

 

 

ВПРАВА «КЛАСНИЙ СЕЛФІ-ФОТОАЛЬБОМ»

«Я і мої друзі посміхаються!»

Учитель пропонує дітям (на бажання) створити селфі з однокласниками

для класного фотоальбому.

 

Спочатку проводить обговорення:

•  Чи доречним буде створення такого селфіфотоальбому?

•  Коли буде цікаво його переглянути?

•  Про що вам будуть нагадувати ці фото?

•  Як ви будете запрошувати однокласників до спільного селфі?

•  Які рекомендації будуть доречні при фотографуванні?

•  Чи можна фотографувати когось, якщо людина проти?

•  Які підписи можна придумати для ваших селфі?

•  Які місця нашого класу будуть цікаві для ваших селфі?

 

Учитель підводить дітей до висновку, що цінність має людина, подія, сюжет, які відображені на фото, а не кількість створених знімків.

 

 

РЕФЛЕКСІЯ: ВПРАВА «ДОДАЙ СЛОВО!»

(учасникам треба об’єднатися  у 6 груп, кожна група отримує набір останніх слів строці, які треба «вставити» у вірш…)

Продуктивна та активна вправа, яка формує вміння роботи з інформацією

 


1)Сміх-це ліки від хвороби,

Сміх вбиває всі мікроби.

Сміх лікує біль розлуки,

Гонить геть душевні муки.

2)Сміх-це радість із глибин,

Крутить крилами,як млин.

Сміх-це край живих чудес.

Сміх-це промінь із Небес.

3)Сміх-це квітне вся природа.

Сміх-це мрія,це свобода.

Сміх сипле сонечка проміння,

Тепле́ньке це,мале створіння.

4)Сміх-це гра веселки з нами,

Вона сміється кольорами.

Сміх-обняти всі планети...

Сміх-це довгий хвіст комети.

5)Сміх душі-це сміх дитини,

Щасливої до сліз людини.

Сміх-це найсильніша зброя.

Наповал разить героя.

6)Сміх-це просто та прекрасно.

Не буває сміх невчасно.

Сміх-це казка,все можливо.

Щирий сміх-це чудо-диво!


 

docx
Додано
28 вересня 2021
Переглядів
362
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку