Діагностувальна робота № 4
Сила творчої уяви
Початковий та середній рівні (по 0,5 б.)
А) повість; Б) казка; В) п’єса; Г) повість-казка.
А) Мишу; Б) Ящура Крутихвоста; В) Білого Кролика; Г) Жабуна.
А) в ньому була безліч зачинених вікон; Б) в ньому була неймовірна задуха;
В) в ньому була безліч зачинених дверей; Г) в ньому була височенна стеля.
А) Чирвової Королеви; Б) Герцогині; В) Кухарки; Г) Капелюшника.
А) химерному обіді; Б) званій вечері;
В) божевільному чаюванні; Г) божевільному обіді.
А) «Винагородити!»; Б) «Відрубати голову!»; В) «Вигнати!»; Г) «До в’язниці!».
А) з милосердя; Б) з любові до сестри; В) з обов'язку; Г) з жалості.
А) Сестер матері; Б) сусідки; В) виховательки; Г) бабусь.
А) за служницю; Б) за представницю Жіночої допомоги;
В) за тітку Поллі; Г) за сусідку.
А) Жіноча допомога; Б) батько; В) мама; Г) Ненсі.
А) червоне плаття; Б) велосипед; В) чарівні кульки; Г) милиці.
А) те, чого не існує в реальній дійсності; світ уявлень та образів митця, який базується на основі
засвоєних раніше фактів із реального життя; творча уява;
Б) твір мистецтва, що зображує події, явища, людей, їх почуття в образній формі;
В) різновид художньої літератури. В її основі – гострий, динамічний, з таємницями і загадками
сюжет, напружені конфлікти особистого та громадського життя, в яких найбільш повно
виявляються риси характеру героїв.
Г) один із жанрів художньої літератури, прозовий твір, місткий за обсягом, складний за будовою,
у якому широко охоплено, розкрито історії багатьох персонажів, важливі проблеми, життєві
події.
Достатній рівень (по 1 балу)
Виконайте ТРИ завдання (на вибір)
А) тривалість подій у часі;
Б) незвичайність подій та образів;
В) складність персонажів, їхнє глибоке розкриття;
Г) дивні імена і назви;
Д) стрімкі й неймовірні повороти сюжету;
Г) тільки те, про що можна було говорити в той час.
А) Тема: дивовижні, фантастичні пригоди дівчинки Аліси уві сні.
Б) Ідея: в іграх та випробуваннях відбувається формування особистості дитини, що вона не може
відразу жити за законами дорослих, оскільки пізнає світ по-своєму, часто помиляючись і
завдаючи болю й собі, й оточенню. Але кожен має пройти свій шлях.
В) Тема: пригоди дівчинки–вигадниці та фантазії героїні та Білого Кролика.
Г) Ідея: у творі автор обстоював свободу всіх і кожного, свободу думки, мрії, творчості, без
яких неможливий прогрес людства.
Д) Тема: твір про героїню, яка не тільки сама вміла бачити щасливі моменти, а й навчила радіти
інших.
Е) Ідея: радості життя та відкриття світу.
|
А) Аліса Б) Герцогиня В) Королева Г) Капелюшник Д) Шалений Заєць |
|
А) в’яже речі для шпиталів Б) усиновляє Джиммі В) сприяє одужанню Поліанни Г) перетворює помешкання на «казку» |
|
А) «Ой лишенько! Ой лишенько! Я запізнююсь!» Б) «Що за дивне відчуття! Напевно, я складаюсь як підзорна труба» В) «Якби ти знала Час так добре, як я, то не думала б, що його так легко викинути» Г) «Собака спересердя гарчить, а з утіхи меле хвостом, А я мелю хвостом – спересердя, а від радощів гарчу» Д) Мораль є всюди, треба тільки знайти її!» |
Високий рівень
(Правильна, змістовна, грамотно оформлена відповідь – 3 бали)
А Чим здивувала мене повість-казка Льюїса Керролла «Аліса в Країні Див»?»
Б Охарактеризуйте образ Аліси з твору «Аліса в Країні Див». Поміркуйте, завдяки яким рисам
вдачі дівчинка потрапила в казковий світ.
В Чи є корисною «гра в радість» для сучасних дітей? Які основні правила цієї гри?
Г Чи щаслива Полліанна?