Зарубіжна література. 5 клас. Програма О.Ніколенко. Діагностувальна робота № 4 "Сила творчої уяви"

Про матеріал
Діагностувальна робота № 4 з зарубіжної літератури (програма О.Ніколенко) для перевірки знань та сформованості навичок за темою «Сила творчої уяви»
Перегляд файлу

Діагностувальна робота № 4

Сила творчої уяви

Початковий та середній рівні (по 0,5 б.)

  1. Книга Л.Керролла «Аліса у Країні Див» за жанром

А) повість;        Б) казка;         В) п’єса;         Г) повість-казка.

  1. Кого наздоганяє Аліса під час своїх пригод?

А) Мишу;          Б) Ящура Крутихвоста;         В) Білого Кролика;          Г) Жабуна.

  1. В чому полягала особливість великого коридору на дні кролячої нори? (0,5 бали)

А)  в ньому була безліч зачинених вікон;            Б)  в ньому була неймовірна задуха;

В)  в ньому була безліч зачинених дверей;            Г)  в ньому була височенна стеля.

  1. Чиє дитя перетворилося на порося у творі Л. Керролла «Аліса у Країні Див»?

А) Чирвової Королеви;        Б) Герцогині;         В) Кухарки;            Г) Капелюшника.

  1. Аліса гостювала у Шаленого Зайця на:

А) химерному обіді;                   Б) званій вечері;      

В) божевільному чаюванні;       Г)  божевільному обіді.

  1. Улюблена фраза Королеви:

А) «Винагородити!»;           Б) «Відрубати голову!»;          В) «Вигнати!»;            Г) «До в’язниці!».

  1. Тітка Поллі взяла під опіку дівчинку:

А) з милосердя;        Б) з любові до сестри;         В) з обов'язку;        Г) з жалості.

  1. На честь кого було названо дівчинку?

 А) Сестер матері;        Б) сусідки;         В) виховательки;        Г) бабусь.

  1.  За кого спочатку Полліанна прийняла Ненсі?

А) за служницю;       Б) за представницю Жіночої допомоги;      

В) за тітку Поллі;      Г) за сусідку.

  1. Хто придумав гру для Полліанни:

А) Жіноча допомога;           Б) батько;           В) мама;          Г)  Ненсі.

  1. Гру в радість було придумано, коли замість ляльки прислали як допомогу:

А) червоне плаття;          Б) велосипед;           В) чарівні кульки;             Г) милиці.

  1. Фантастика – це:

А)  те, чого не існує в реальній дійсності; світ уявлень та образів митця, який базується на основі

     засвоєних раніше фактів із реального життя; творча уява;

Б)  твір мистецтва, що зображує події, явища, людей, їх почуття в образній формі;

В)  різновид художньої літератури. В її основі – гострий, динамічний, з таємницями і загадками

      сюжет, напружені конфлікти особистого та громадського життя, в яких найбільш повно

      виявляються риси характеру героїв. 

Г)  один із жанрів художньої літератури, прозовий твір, місткий за обсягом, складний за будовою,

     у якому широко охоплено, розкрито історії багатьох персонажів, важливі проблеми, життєві

     події.

Достатній рівень  (по 1  балу)

Виконайте ТРИ завдання (на вибір)

  1. Вкажіть ознаки фантастики (декілька правильних відповідей):

А) тривалість подій у часі;           

Б) незвичайність подій та образів;

В) складність персонажів, їхнє глибоке розкриття;

Г) дивні імена і назви;

Д) стрімкі  й неймовірні повороти сюжету;

Г) тільки те, про що можна було говорити в той час.

  1. Вкажіть тему та ідею твору Льюїса Керролла «Аліса в «Країні Див»:

А)  Тема: дивовижні, фантастичні пригоди дівчинки Аліси уві сні.

Б)   Ідея: в іграх та випробуваннях відбувається формування особистості дитини, що вона не може

       відразу жити за законами дорослих, оскільки пізнає світ по-своєму, часто помиляючись і

       завдаючи болю й собі, й оточенню. Але кожен має пройти свій шлях.

В)  Тема: пригоди дівчинки–вигадниці та фантазії героїні та Білого Кролика.

Г)   Ідея: у творі автор обстоював свободу всіх і кожного, свободу думки, мрії, творчості, без

      яких неможливий прогрес людства.

Д)  Тема: твір про героїню, яка не тільки сама вміла бачити щасливі моменти, а й навчила радіти

      інших.

Е)  Ідея: радості життя та відкриття світу.

  1. Установіть відповідність між рисою вдачі та персонажем.
  1. моралізаторство
  2. самодурство
  3. боягузтво
  4. сміливість 

 

А) Аліса

Б)  Герцогиня

В)  Королева

Г)  Капелюшник

Д)  Шалений Заєць                            

  1. Встановіть відповідність між персонажем і його вчинком
  1. Полліанна                                
  2. лікар Чилтон                         
  3. місіс Сноу                              
  4. Джон Пендлтон
  5. Джиммі      

 

А) в’яже речі для шпиталів

Б) усиновляє  Джиммі

В) сприяє одужанню Поліанни

Г) перетворює помешкання на «казку»

  1. Установіть відповідність між персонажем і висловлюванням.
  1. Чеширський Кіт
  2. Білий Кролик  
  3. Аліса
  4. Капелюшник

 

 

А)  «Ой лишенько! Ой лишенько! Я запізнююсь!»

Б)  «Що за дивне відчуття! Напевно, я складаюсь як підзорна труба»

В)  «Якби ти знала Час так добре, як я, то не думала б, що його

      так легко викинути»

Г)  «Собака спересердя гарчить, а з утіхи меле хвостом, А я мелю

     хвостом – спересердя, а від радощів гарчу» 

Д)  Мораль є всюди, треба тільки знайти її!»

  1. Відгадай героя:
  1. Строга, дотримується свого обов'язку опікуватися Полліанною; володарка великого будинку, що на пагорбі; пунктуальна; не дозволяє згадувати про батька Полліанни.
  2. Прихожанка однієї церкви з міс Поллі: бідна, постійно хворіла; буркітлива, нудна, примхлива.
  3. Замкнутий, похмурий, мовчазний, одинокий. Став люблячим, турботливим батьком усиновленого хлопчика. Його життя стало яскравим, веселим, повноцінним.
  4. Завжди привітний, добрий, чуйний, але одинокий і нещасний, бо любив тітоньку Полі, з якою їх розділяло давнє непорозуміння. Завдяки Полліанні він зумів порозумітися з коханою жінкою і одружитися, стати щасливим чоловіком.

Високий рівень

  1. Виконайте одне із завдань. Дайте розгорнуту відповідь. (4-5 речень).

(Правильна, змістовна, грамотно оформлена відповідь – 3 бали)

А  Чим здивувала мене повість-казка Льюїса Керролла «Аліса в Країні Див»?»

Б   Охарактеризуйте образ Аліси з твору «Аліса в Країні Див». Поміркуйте, завдяки яким рисам

     вдачі дівчинка потрапила в казковий світ.                           

В  Чи є корисною «гра в радість» для сучасних дітей? Які основні правила цієї гри?    

Г   Чи щаслива Полліанна?

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Цибань Тетяна
Додано
18 грудня
Переглядів
61
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку