Діагностувальна робота № 5
У вирі захопливих пригод
Початковий та середній рівні (по 0,5 б.)
А Семюел Ленгхорн Клеменс Б Джек Лондон В Джоан Роулінг Г Пауль Маар
А роман Б повість В оповідання Г казка
А Дядько Роберт; Б тітка Ненсі;
В тітка Поллі; В Том виховувався в дитячому будинку.
А за розпореним коміром сорочки Б за зашитим чорними нитками коміром сорочки
В за зашитим білими нитками рукавом Г за мокрою сорочкою із зашитим коміром.
А страх перед покаранням Б бажання догодити тітці
В винахідливість Г друзі, що вирішили допомогти
А лікаря Робінзона Б Мефа Поттера В індіанця Джо Г вдову Дуглас
А із Сідом Б із Мері В із Геком Г із Беккі
А маленький веселий хлопчик Б фантастична істота
В юний чаклун Г племінник пана Пляшкера
А ходити на голові Б співати пісні В складати віршики Г танцювати на даху
А зникала одна цятка Б меншав у зрості В ставав сумним Г починав щось їсти
А друзяка Б татко В братик Г дідусь
А червона спортивна машина Б щоб він став міліонером
В опинитися на острові Г щоб Суботик залишився з ним назавжди
Достатній рівень (по 1,5 бала)
Виконайте ДВА завдання (на вибір)
Визначення |
Термін |
1. Це людина з позитивним ставленням до життя, яка вірить у те, що світ чудовий; що можна знайти вихід із будь-якої ситуації, що доброго у світі більше, ніж лихого. 2. Художня послідовність подій у літературному творі. 3. Це дійова особа, що знаходиться у центрі уваги письменника, з ним тісно пов'язані основні події твору, перебіг сюжету художня послідовність подій у літературному творі. 4. Прозовий твір, у якому розповідається про невелику кількість подій, об’єднаних навколо одного-двох персонажів. Займає проміжне місце між оповіданням і романом. 5. Це людина, яка чекає від життя тільки невдач, боїться того, що може статися, і не вірить у свої сили 6. Пробраз, конкретна історична або сучасна автору особа, яка послужила йому відправним моментом для створення образу. |
А Повість Б Сюжет В Герой головний Г Прототип персонажа Д Оптиміст Е Песиміст
|
Характеристика |
Герой |
1. Шкільний приятель Пляшкера, який щовівторка навідує його. Його поява – одна із умов повернення Суботика 2. Має незадоволений вигляд, весь час свариться, не любить гостей у своєму домі, тварини дратують 3. Спочатку вмів тільки вітатися, потім розмовляв, як пан Вівторакус, а наприкінці зовсім замовк. 4. Робота не приносить йому задоволення, самотній, несміливий, сором’язливий 5. Життєрадісний, упевнений у собі, знаходить вихід із будь-якої ситуації, вірить, що уява та фантазія допомагають зробити життя яскравішим, цікавим. 6. Забруднили чудовий білий узбережний пляж під пальмами папером, порожніми пластиковими пакетами та пластиковими ж пляшками з-під лимонаду |
А Суботик Б пан Амфібер В пані Моркван Г пан Кулес Д туристи на острові Е пан Пляшкер Є пан Вівторакус |
|
|
|
|
|
|
|
Високий рівень
(Правильна, змістовна, грамотно оформлена відповідь – 3 бали)
А Складіть невеличкий рекламний текст, який би заохотив і дітей, і дорослих прочитати
повість «Пригоди Тома Соєра».
Б Порівняйте характери Тома Соєра і Поліанни, розкажіть про їхні найяскравіші риси вдачі.
В Яка з пригод Тома Соєра вам сподобалася (запам’яталася) найбільше? Чи хотіли б ви самі
стати учасником / учасницею цієї пригоди? Чому?
Г Уявіть, що ви пишете щоденник Суботика. Охарактеризуйте від його імені пана Пляшкера,
пані Моркван та пана Вівторакуса.
Д Уявіть, що вранці ви прокинулися і відчули у собі чарівну силу. Яке перше диво ви б
здійснили? Чому?
Е Чого навчає повість-казка «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в
суботу»? Чи хотіли б ви мати такого друга, як Суботик?