Зарубіжна література 5 клас
Тема. «Боротьба добра і зла в казці Андерсена «Снігова королева»
Мета: закріпити знання учнів з теми; формувати вміння характеризувати вчинки героїв казки, виявляти ключові риси персонажів, загальнолюдський зміст, порівнювати образи, виявляти схожість та відмінність, толерантне ставлення до всіх рас, народів, народностей і національностей до різних мов, культур, традицій; розвивати творчі здібності учнів, сприймати, аналізувати й інтерпретувати літературний твір у культурному контексті, уміння працювати у спільній діяльності задля досягнення мети; виховувати любов до ближнього, читацьку та мовленнєву культури, уміння обстоювати власну точку зору Наскрізна лінія: формування здатності до ненасильницького розв’язання конфліктів
Обладнання: музика «Дорога без кінці», презентація, пантбук, скрайбінг, роздатковий матеріал для роботи в групах, ілюстрація, відео фрагмент, листи оцінювання
Тип уроку: урок систематизації й узагальнення знань, умінь і навичок
Форма уроку : урок - подорож
Методи та прийоми: «Хмарки тегів», пантбук, «Шлях подорожування», «Пазли», «Асоціативна характеристика» з ключовим словом, «Знаю - хочу дізнатися- дізнався», рефлексія «осінні листочки» , Андерсен “Снігова королева”. Дороги добра і зла скрайбінг ( без озвучення), в класі звучить з озвученням – 1- https://www.youtube.com/watch?v=pVsIfQr2F1s 2- https://drive.google.com/open?id=14EH8GZ0XuDosflPrFJlfoSBMGD2kfnR9
Картка уроку
Етап уроку |
Час |
Методи і прийоми |
Робота вчителя |
Робота учнів |
Організація початку роботи. Перевірка Д.З |
5 |
Об’єднання в групи. Метод «Знаю - хочу дізнатися - дізнався» Перевірка Д.З.( пантбук) |
Об’єднує в групи Повідомляє тему уроку. Бесіда Мета |
Запис дати та теми уроку Заповнення Знаю - хочу дізнатися |
Актуалізація знань, умінь, навичок, необхідних для творчого застосування |
5 |
1.Інтерактивна вправа «Асоціативна характеристика» з ключовим словом 2.Вправа «Відтвори хронологічну послідовність подій»
|
Слова «Андерсен» Головні герої Показ |
Підбирають слова , розташовують їх на ватмані
|
Робота над темою уроку. Застосування знань, умінь, навичок Фізхвилинка
• |
10 |
Літературна подорож: Скрайбінг «Дороги добра і зла» (1 частина) 1 . «Шлях героїв» Робота в групах (за посиланням-1)
|
Керує роботою, перевіряє роботу кожної групи
|
Виписують слова характеристику героя Розташовують події за хронологією, встановлюють послідовність |
17 |
2. Метод «Лего» Робота в групах (за посиланням-2) «Хмарки слів» «Пазли» (скласти пазли, виконати завдання), «Поле чудес» «Размальовки» «Вгадай героя за цитатою»
|
Пояснення Обговорення. |
Виконання . Виступ
|
|
Підбиття підсумків уроку. Рефлексія |
5 |
«Троянди». «Сердечка» Метод «Знаю - хочу дізнатися - дізнався» |
Підбиття підсумків уроку |
Висловлюють, про що дізнались Розташовують на аркуші |
Домашнє завдання Оцінювання. |
3 |
*Придумати озвучення до скрайбінгу ( посилання 1) Перечитати (преглянути екранізацію) казку «Хлопчик –зірка» О.Уальда, знати зміст |
Пояснення
Виставляє оцінки |
Записують Картка оцінювання: виставляють бали, самооцінку |