Діагностувальна робота № 3
НЕ ЗДАВАТИСЯ В ЖИТТЄВИХ ВИПРОБУВАННЯХ
Початковий та середній рівні (по 0,5 б.)
А) Країна Озер; Б) Країна білої пустелі; В) Країна Патичків; Г) Країна Метеликів.
А) Підвернув ногу; Б) Поранив руку;
В) Упав і отримав струс мозку; Г) Розбив голову.
А) лис; Б) олень; В) ведмідь; Г) вовк.
А) Кохання; Б) Вірність у дружбі;
В) Людської гідності; Г) Гуманізм у стосунках між людьми.
А) 3 роки; Б) 4 років; В) 5 років; Г) 6 років.
А) Директор технічного ліцею; Б) мадам Берлюрон; В) Марі; Г) дідусь
А) Суворі погрози батьків; Б) бажання прочитати книжку від першої вчительки;
В) обіцянка дідусеві гарно вчитися; Г) бажання зробити приємне батькам.
А) Знати, чого ти хочеш; Б) мати гарні оцінки;
В) бути здоровим і сильним; Г) мати справжнього друга.
А) проблемі пошуку свого місця у світі; Б) проблемі миру і війни у світі;
В) проблемі взаємин дітей і дорослих; Г) проблемі грошей та безгрошів’я.
А) рушники; Б) простирадла; В) килими; Г) покривала на крісла.
А) ледачим і брехливим; Б) ввічливим і розумним;
В) байдужим і жадібним; Г) сильним і задиристим.
А) сусідська дівчинка Мері; Б) сусідський хлопчик Макс;
В) сусідський хлопчик Джим; Г) сусідська дівчинка Кіті.
Достатній рівень
Виконайте ТРИ завдання
А) Головний герой перелічує сірники
Б) Рушниця героя впала у воду
В) Герой ловить в калюжі пічкура
Г) Герой розпитує членів екіпажу про наявність харчів на кораблі
Д) Герой вбиває вовка
Е) Герой зустрів ведмедя
Є) Герой побачив рештки Біла
Ж) Герой підвернув ногу
А) Батьки й діти
Б) Сімені стосунки
В) Людська гідність
Г) Освіта та виховання
Д) Дружба й зрада
Е) Перше кохання
Є) Зв'язок поколінь
Ж) Життєвий вибір та досягнення мрії
Назва твору |
Тема твору |
Жанр твору |
|
А Виживання підлітка в світі, в якому він не може адаптуватися через певні розумові проблеми Б Пригоди фантастичного вихованого ідеального хлопчика та пристосування його до життя в реальному світі. В Як людина бореться за життя в Білій Пустелі
|
Г Оповідання Д Повість Е Повість-казка
|
Цитата |
Персонаж |
1. Такі, як ти, завжди звинувачують інших! Тільки тому, що я не маю чоловіка, тчу килими й густо малюю обличчя, ти заявляєш, що я не пунктуальна! 2. Тоді, в дитинстві, я всіх любив і гадав, що мене теж усі люблять. 3. Той, що йшов позаду, посковзнувся на гладенькому валуні й ледве не впав, але в останню мить утримався на ногах, голосно зойкнувши з болю. 4. Мені ще дуже важко розрізняти, що означає говорити по-дитячому, а що означає говорити нечемно. 5. Він був першим з математики, з французької, з англійської, з історії, з літератури – з усіх предметів, чесне слово! 6. … шкандибав далі через молочно-біле шумовиння. Він так і не оглянувся. |
А Кіті Б Біл В Грегуар Г безіменний герой Д Бартолотті Е дідусь Леон Ж Конрад
|
Високий рівень
(Правильна, змістовна, грамотно оформлена відповідь 3 бали)
А Як ти думаєш, чого нас навчає оповідання «Жага до життя»?
Б Що допомогло героєві оповідання Джека Лондона « Жага до життя» вижити, перемогти у важкій ситуації? Аргументуйте свою думку.
В Яка роль дідуся у формуванні характеру Грегуара Дюбоска? Відповідь аргументуйте.
Г Пофантазуйте і напишіть, яким ви уявляєте майбутнє Грегуара Дюбоска після школи (за
твором Анни Гавальди « 35 кіло надії»).
Д Придумайте невеличкий рекламний текст до повісті Анни Гавальди « 35 кіло надії», який би
зацікавив ваших однолітків.
Е Чому «ідеальний» хлопчик потрапляє саме до неорганізованої та дивакуватої пані Бартолотті?
Як вони впливають один на одного? Чого навчають?
Є Дайте поради своїм учителям або батькам, як краще вас виховувати й навчати.