Зарубіжна література. 6 клас. Програма О.Ніколенко. Діагностувальна робота № 3 «Не здаватися в життєвих випробуваннях»

Про матеріал
Діагностувальна робота № 3 з зарубіжної літератури 6 клас (програма О.Ніколенко) для перевірки знань та сформованості навичок за темою «Не здаватися в життєвих випробуваннях»
Перегляд файлу

Діагностувальна робота № 3

НЕ ЗДАВАТИСЯ В ЖИТТЄВИХ ВИПРОБУВАННЯХ

Початковий та середній рівні (по 0,5 б.)

  1. Місцевість, у якій відбувалася дія в творі Дж. Лондона “Жага до життя”, індіанці називали:

А) Країна Озер;         Б) Країна білої пустелі;        В) Країна Патичків;          Г) Країна Метеликів.

  1. Той, що йшов позаду:

А) Підвернув ногу;                           Б) Поранив руку;       

В) Упав і отримав струс мозку;       Г) Розбив голову.

  1. Хто поволі плентався за подорожнім в оповіданні «Жага до життя»?

А) лис;         Б) олень;        В) ведмідь;          Г) вовк.

  1. Які проблеми порушує Дж. Лондон у творі?

А) Кохання;                                    Б) Вірність у дружбі;

В) Людської гідності;                    Г) Гуманізм у стосунках між людьми.

  1. У якому віці Грегуар пішов до школи?

   А) 3 роки;             Б) 4 років;          В) 5 років;        Г) 6 років.

  1. Хто із героїв твору сказав про Ґрегуара: «У цього хлопчика голова як решето, золоті руки і величезне серце. Якщо постаратися, із нього вийде толк»?

 А) Директор технічного ліцею;           Б)  мадам Берлюрон;         В)  Марі;            Г)  дідусь

  1. Що вплинуло на те, що Грегуар навчився читати?

  А) Суворі погрози батьків;                   Б) бажання прочитати книжку від першої вчительки;

  В) обіцянка дідусеві гарно вчитися;    Г)  бажання зробити приємне батькам.

  1. Що, на переконання Грегуара, найголовніше в житті?

   А) Знати, чого ти хочеш;            Б) мати гарні оцінки;

   В) бути здоровим і сильним;       Г)  мати справжнього друга.

  1. Чому присвячена повість Крістіни Нестлінгер «Конрад, або Дитна з бляшанки»?

А)  проблемі пошуку свого місця у світі;          Б)  проблемі миру і війни у світі;

В)  проблемі взаємин дітей і дорослих;            Г)  проблемі грошей та безгрошів’я.

  1.  Пані Бартолотті ткала найкращі та найбарвистіші в місті 

 А) рушники;         Б)  простирадла;       В)  килими;     Г)  покривала на крісла.

  1. Конрад був хлопчиком (К. Нестлінгер «Конрад, або Дитина з бляшанки»):

         А)  ледачим і брехливим;            Б)  ввічливим і розумним;         

         В)  байдужим і жадібним;           Г) сильним і задиристим.

  1.  Хто допоміг Конраду залишитись у пані Бартолотті?

А) сусідська дівчинка Мері;            Б) сусідський хлопчик Макс;

В) сусідський хлопчик Джим;         Г) сусідська дівчинка Кіті.

Достатній  рівень

Виконайте ТРИ завдання

  1. Відтворіть послідовність подій в оповіданні «Жага до життя»

А) Головний герой перелічує сірники       

Б) Рушниця героя впала у воду

В) Герой ловить в калюжі пічкура

Г) Герой розпитує членів екіпажу про наявність харчів на кораблі

Д) Герой вбиває вовка

Е) Герой зустрів ведмедя

Є) Герой побачив рештки Біла

Ж) Герой підвернув ногу

  1. Визначте, які проблеми порушує авторка твору «35 кіло надії» (декілька правильних відповідей)

А) Батьки й діти

Б) Сімені стосунки

В) Людська гідність

Г) Освіта та виховання

Д) Дружба  й зрада

Е) Перше  кохання      

Є) Зв'язок поколінь

Ж) Життєвий вибір та досягнення мрії

  1. Визначте позитивні та негативні риси характеру пані Бартолотті. Чи змінюється вона протягом твору?
  2. Встановити відповідність. До однієї цифри потрібно дібрати дві літери.

 

Назва твору

Тема твору

Жанр твору

  1. «Жага до життя»
  2. «35 кіло надії»
  3. «Конрад, або Дитина з бляшанки»

А Виживання підлітка в світі, в якому він не може

    адаптуватися через певні розумові проблеми

Б Пригоди фантастичного вихованого ідеального хлопчика та пристосування його до життя в

    реальному світі.

В Як людина бореться за життя в Білій Пустелі

 

Г Оповідання

Д  Повість

Е  Повість-казка

 

 

 

  1. Установіть відповідність між цитатою і персонажем твору

Цитата

Персонаж

1. Такі, як ти, завжди звинувачують інших! Тільки тому, що я не маю

    чоловіка, тчу килими й густо малюю обличчя, ти заявляєш, що я не

    пунктуальна!

2. Тоді, в дитинстві, я всіх любив і гадав, що мене теж усі люблять.

3. Той, що йшов позаду, посковзнувся на гладенькому валуні й ледве не впав, але в останню мить утримався на ногах, голосно зойкнувши з болю.

4. Мені ще дуже важко розрізняти, що означає говорити по-дитячому, а що

    означає говорити нечемно.

5. Він був першим з математики, з французької, з англійської, з історії, з літератури – з усіх предметів, чесне слово!

6. … шкандибав далі через молочно-біле шумовиння. Він так і не оглянувся.

А Кіті

Б Біл

В Грегуар

Г безіменний

   герой

Д Бартолотті

Е дідусь Леон

Ж Конрад

 

 

Високий рівень

  1. Виконайте одне із завдань. Дайте розгорнуту відповідь. (5-7 речень).

(Правильна, змістовна, грамотно оформлена відповідь 3 бали)

А  Як ти думаєш, чого нас навчає оповідання «Жага до життя»?

Б  Що допомогло героєві оповідання Джека Лондона « Жага до життя» вижити, перемогти у важкій ситуації? Аргументуйте свою думку.

В  Яка роль дідуся у формуванні характеру Грегуара Дюбоска? Відповідь аргументуйте.

Г  Пофантазуйте і напишіть, яким ви уявляєте майбутнє Грегуара Дюбоска після школи (за

    твором Анни Гавальди « 35 кіло надії»).

Д Придумайте невеличкий рекламний текст до повісті Анни Гавальди « 35 кіло надії», який би

    зацікавив ваших однолітків.

Е Чому «ідеальний» хлопчик  потрапляє саме  до неорганізованої та дивакуватої пані Бартолотті?

    Як вони впливають один на одного? Чого навчають?

Є Дайте поради своїм учителям або батькам, як краще вас виховувати й навчати.

 

 

docx
Додав(-ла)
Цибань Тетяна
Додано
18 грудня
Переглядів
55
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку