Контрольна робота № 4
БАРВИ СВІТОВОЇ ПОЕЗІЇ. ЗАМИСЛЮЄМОСЯ ПРО МАЙБУТНЄ
Початковий та середній рівні (по 0,5 б.)
А народився у 1807 році у місті Портленді;
Б американський письменник;
В протягом 18 років працював у Гарвардському університеті;
Г боровся за права японських збирачів перлів.
А Мацуо Басьо; Б Р. Бернс; В Г. Лонгфелло; Г Дж. Родарі.
А Ірландія; Б Швеція; В Шотландія; Г Швейцарія.
А «Карл Великий»; Б «Псалом життю»; В «Майстер»; Г «Пісня про Гайавату».
А Мацуо Басьо; Б Р. Бернс; В Г. Лонгфелло; Г А. Азімов
А поема; Б ода; В хайку; Г рубаї.
А війни і миру; Б мистецтва; В довкілля; Г культури та цивілізації.
А «Сніданок сліпого» Пабло Пікассо; Б «Каяття Магдалини» Тіціана;
В «Монна Ліза» Леонардо да Вінчі; Г «Сікстинська мадонна» Рафаеля Санті.
А ні, немає; Б так, є, але ми не знаємо, хто це;
В так, є, це Том; Г із тексту неможливо зрозуміти.
А із фотоапаратом; Б із поштою; В із планшетом; Г із телескопом.
А керувати своїми думками; Б прораховувати майбутнє;
В бути виваженим і стриманим; Г ставити себе на місце ворога.
А вони були без очей і носа; Б вони були без вух і хвоста;
В вони були без носа і вух; Г вони були без очей і вух.
Достатній рівень (по 1б.)
Виконайте ТРИ завдання
Термін |
Визначення |
1. Наукова фантастика 2. Утопія 3. Антиутопія 4. Оповідання
|
А Твори, які малюють майбутнє прекрасним і гармонійним. Б Невеликий за обсягом прозовий твір, сюжет якого – один чи декілька епізодів з життя одного (рідко кількох) персонажів. В Зображення в художній літературі небезпечних наслідків цивілізації для майбутнього людства. Г Різновид художньої літератури, основною темою якої є дослідження й прогнозування небезпечних наслідків досягнень науково-технічної думки |
Високий рівень
(Правильна, змістовна, грамотно оформлена відповідь 3 бали)
А Складіть 3 власні хайку.
Б Чому Р. Бернс говорить, що його серце залишиться «в верховині, де б не був я сам»?
В Як ви розумієте вислів «Ваша сила тільки в згоді, а безсилля – в ворожнечі»?
Г Яка людина, за думкою Бредбері, здатна змінити цивілізацію?
Д Напишіть есе «Майбутнє – за людиною з душею (за оповіданням Рея Бредбері «Усмішка»)»
Е «На що здатна сила людського розуму? (за оповіданням Роберта Шеклі «Запах думки»)»
Є Чи залежить розвиток держави від інтелектуальних зусиль громадян?