Контрольна робота № 2
Античність
Початковий та середній рівні (по 0,5 бала)
А «еллінський»; Б «давній»; В «римський»; Г давньогрецький»
А німецької та іспанської; Б давньогрецької та давньоримської;
В старофрацузької та англійської; Г єгипетської та китайської.
А Гомер; Б Есхіл; В Тіртей; Г Сапфо.
А Менелай; Б Ахілл; В Паріс; Г Гектор.
А пентаметр; Б ямб; В хорей; Г гекзаметр.
А Оспівування величі та сили духу людини перед лицем смерті;
Б оспівування краси рідної природи;
В уславлення історії рідного краю;
Г Уславлення тих, хто стає на захист вітчизни.
А Сапфо; Б Персефона; В Деметра; Г Хрісеїда.
А покарання Прометея; Б допомога Прометея людям;
В орел рве тіло Прометея; Г таємниця Прометея про долю Зевса.
А як викрасти вогонь з Олімпу; Б чого навчилися люди;
В яка доля очікує Зевса; Г хто така Іо.
А Квінту Горацію Флакку; Б Октавіану Августу;
В Гаю Цильнію Меценату; Г Гаю Юлію Цезарю.
А про пам’ятник музі трагедії Мельпомені;
Б про пам’ятник Октавіану Августу;
В про пам’ятник Риму як велич з боку римлян;
Г про творчу спадщину і безсмертну славу самого поета.
А Есхіла; Б Публія Вергілія Марона;
В Публія Овідія Назона; Г Квінта Горація Флакка
Достатній рівень (по 1 балу)
Поезії |
Теми |
|
А Безсмертя поета та його творчості; Б Вірність громадянському обов’язку й особистої відповідальності; В Звернення ліричного героя до родини, друзів, імператора Августа; Г Гімн богині кохання. |
Термін |
Визначення |
1. героїчний епос 2. елегія 3. трагедія 4. ода
|
А ліричний жанр сумного характеру, що у вільній віршованій формі передає почуття, роздуми над складними проблемами життя; Б вірш, що висловлює високі почуття, викликані важливими історичними подіями, діяльністю історичних осіб, якому притаманні урочистість і піднесеність; В твори різних жанрів, які в легендаризованій формі відображають волю, завзяття народу в боротьбі проти ворогів, зла й гноблення; Г драматичний твір, який ґрунтується на гострому конфлікті особистості з суспільством, оточенням і найчастіше закінчується загибеллю героя. |
Високий рівень (3 бали)
А Утілення ідеалів античного героя в поемах Гомера
Б Проблема захисту вітчизни у творах античних поетів.
В Прометей як «вічний образ» світової культури.
Г Якому античному співцю я поставив би пам’ятник і чому?
Контрольна робота № 2
Античність
Початковий та середній рівні (по 0,5 бала)
А «еллінський»; Б «давній»; В «римський»; Г давньогрецький»
А німецької та іспанської; Б давньогрецької та давньоримської;
В старофрацузької та англійської; Г єгипетської та китайської.
А Гомер; Б Есхіл; В Тіртей; Г Сапфо.
А Менелай; Б Ахілл; В Паріс; Г Гектор.
А пентаметр; Б ямб; В хорей; Г гекзаметр.
А Оспівування величі та сили духу людини перед лицем смерті;
Б оспівування краси рідної природи;
В уславлення історії рідного краю;
Г Уславлення тих, хто стає на захист вітчизни.
А Сапфо; Б Персефона; В Деметра; Г Хрісеїда.
А покарання Прометея; Б допомога Прометея людям;
В орел рве тіло Прометея; Г таємниця Прометея про долю Зевса.
А як викрасти вогонь з Олімпу; Б чого навчилися люди;
В яка доля очікує Зевса; Г хто така Іо.
А Квінту Горацію Флакку; Б Октавіану Августу;
В Гаю Цильнію Меценату; Г Гаю Юлію Цезарю.
А про пам’ятник музі трагедії Мельпомені;
Б про пам’ятник Октавіану Августу;
В про пам’ятник Риму як велич з боку римлян;
Г про творчу спадщину і безсмертну славу самого поета.
А Есхіла; Б Публія Вергілія Марона;
В Публія Овідія Назона; Г Квінта Горація Флакка
Достатній рівень (по 1 балу)
Поезії |
Теми |
1Б 2Г 3А 4В |
А Безсмертя поета та його творчості; Б Вірність громадянському обов’язку й особистої відповідальності; В Звернення ліричного героя до родини, друзів, імператора Августа; Г Гімн богині кохання. |
Термін |
Визначення |
1. героїчний епос 2. елегія 3. трагедія 4. ода
1В 2А 3Г 4Б
|
А ліричний жанр сумного характеру, що у вільній віршованій формі передає почуття, роздуми над складними проблемами життя; Б вірш, що висловлює високі почуття, викликані важливими історичними подіями, діяльністю історичних осіб, якому притаманні урочистість і піднесеність; В твори різних жанрів, які в легендаризованій формі відображають волю, завзяття народу в боротьбі проти ворогів, зла й гноблення; Г драматичний твір, який ґрунтується на гострому конфлікті особистості з суспільством, оточенням і найчастіше закінчується загибеллю героя. |
Високий рівень (3 бали)
А Утілення ідеалів античного героя в поемах Гомера
Б Проблема захисту вітчизни у творах античних поетів.
В Прометей як «вічний образ» світової культури.
Г Якому античному співцю я поставив би пам’ятник і чому?