1
Матеріали:
Клубочок ниток, ліхтарики (по кількості батьків), макет золотої рибки, лусочки у вигляді стікерів довтого кольору, макет сонечка без промінчиків, силуети дитячих долоньок жовтого кольору (по кількості батьків), штучний сніг, дощечки, горошинки чорного перцю, стеки,серветки вологі і сухі, мішечок гарного настрою з цукерками - побажаннями, відеоматеріали про життя дітей.
Хід зборів
1. Привітання.
Доброго вечора, доброго дня.
Хай сонце всміхається людям щодня,
Дорослим і дітям,звіряткам і квітам,
Ми раді зустрічі з вами щодня.
Добрий вечір, шановні батьки, колеги! Дорогі батьки, вітаю вас на нашій зустрічі. Сьогодні ми зібралися з вами у колі нашої дружньої родини. Родина – це не тільки батьки, родичі. Це і наша група, адже діти проводять у дитсадку багато часу. Особисто я до своєї родини приєдную ще 23 дитинки, з якими ми разом переживаємо і негаразди, і радості. На сьогодні ми – дружня, цікава родина, частинка родини нашого дитсадка.
Наша зустріч цікава тим, що сьогодні ми з вами ближче познайомимося, більше дізнаємось про життя наших діток в дитсадку, познайомимося з основними завданнями роботи в дошкільному закладі.
2. Тренінгова вправа « Клубочок ».
Для того, щоб наша розмова була душевною і відвертою, щоб ви краще пізнали один одного, давайте познайомимося. Я пропоную вам трішки розповісти про себе. У мене є ось такий гарний чарівний клубочок. Ми будемо по черзі передавати його один одному, у кого клубочок в руках - повинен назвати своє ім`я, ім`я своєї дитини та розповісти, який у вас настрій. Передаючи клубочок ви маєте трішки нитки намотати на пальчик. Тож давайте почнемо.
Мене звати Наталя Сергіївна, я вихователь 23 діток і у мене сьогодні гарний настрій.
(Батьки передають клубочок і розповідають про себе.У підсумку,коли клубок повертається до вихователя, виходить замкнуте коло).
Шановні батьки! Подивіться, ми з вами тісно пов`язані і вирішуємо одні і ті ж завдання. Ми, як велика сім`я, повинні діяти разом.
3. Гра « Знайомство ».
Давайте з хорошим настроєм продовжимо наше знайомство. Щоб більше дізнатися один про одного, я буду зачитувати твердження, якщо ви про себе можете сказати так само – ви повинні встати, якщо ні - ви продовжуєте сидіти.
Н/д. Ви вперше привели дитину в дитсадок.
- Привели до дитсадка хлопчика.
- Чию родину представляє сьогодні бабуся або дідусь?
- У мене одна дитина.
- У мене багатодітна родина.
- Маю вищу освіту.
- Маю музичну освіту.
- Займався у художній школі.
- Люблю подорожувати.
- Мріяв стати актором.
- Маю цікаве хоббі.
- Люблю свою професію і роботу.
- Гарно вмію танцювати.
- Хто з комп`ютером « на ти »?
- У кого « золоті руки »? (вміє щось добре робити : ремонт, вирощувати квіти)
- Люблю гратися з дітьми.
- Прагну зробити своїх дітей успішними і щасливими.
От ми з вами трішки розім`ялися, познайомилися, знайшли спільні інтереси.
4. Знайомство з дитсадком.
Отож, сьогодні ми з вами поговоримо про ваших діток і про їх життя в дитсадку.
(відеослайд про садочок та групу)
Є такий будинок,
До нього сто стежинок,
А в ньому сто доріжок,
Там біга двісті ніжок.
Там сотня голосочків
Дзвінкіших від дзвіночків.
Там всілись на полиці
Ведмеді і лисиці.
Там човен у куточку
Пливе на килимочку.
На стінах сто картинок
З героями казок.
А зветься цей будинок -
« Ромашка » - дитсадок.
Кажуть, що 2015 чи то 2016 роках в долі нашої країни сталася надзвичайна подія. Спитаєте, яка? Тоді я теж не знала. Навіть не здогадувалась...
А світ у цей час вітав народження дітей: (фотослайд діток групи) хлопчиків і дівчаток, красенів і красунь, безпомічних і таких беззахисних. Потім доля подарувала нам зустріч, нам – вихователям ваших дітей.
Я впевнена, кожному з вас цікаво, як ваші дітки поводять себе в садочку.
5. Гра « Маленькі світлячки »
Давайте уявимо, що ваші дітки – це маленькі світлячки.
( Вимикається світло, батьки вмикають фонарики)
Ось я – вихователь - великий світлячок. Ваші дітки – маленькі світлячки.
Як ви вважаєте, яка ваша дитина в садочку? (непосидюча чи більш спокійна)
(світлячки хаотично рухаються по стелі)
Увага, дітки, маленькі світлячки, зберіться біля вихователя. Швиденько-швиденько. Погляньте, яке світло ми випромінюємо разом. Бо разом - ми сила.
(вмикається світло, батьки вимикають ліхтарики)
Я бачу ваші світлячки були досить рухливі і непосидючі.
А тепер погляньте на екран. Ось такі ваші малята в житті!
(Відеоролик про життя дітей в садочку)
6. Бесіда про основні завдання роботи в днз.
Ось таких чомучок я чую кожного дня... Коли навколо нас щодня метушаться багато галасливих діток, а ми за фаховим обов`язком і покликом серця, маємо цю зграйку доглядати... Мимоволі починаєш задумуватись : дитина прийшла на землю для чого? Щоб опанувати основи наук? Підготуватися до школи? Ні! Щоб жити сьогодні! Повноцінно, різноманітно. Щоб бути щасливою! Саме тому дитсадок «Ромашка» вбачає одними з основних завдань своєї роботи:
- забезпечення кваліфікованої турботи про зміцнення і збереження фізичного і психічного здоров`я дітей;
- формування у дошкільників позитивних моральних якостей і почуттів;
- створення розумово-розвивального середовища, базуючись на особистісно орієнтованому підході.
Саме дитсадок забезпечує всебічний розвиток дитини відповідно до її задатків, нахилів, здібностей,індивідуальних,психічних та фізичних особливостей, культурних потреб, набуття нею життєвого досвіду та стає своєрідним посередником між сім`єю та навколишнім світом.
Наша робота має найблагороднішу мету – виховання і навчання малят, тому ми намагаємось зрозуміти кожну особистість.
Ми любимо кожну дитину,
І кожній даруємо шанс
Збагнути: вона неповторна, єдина
Для нас, для родини, всієї країни.
Ми щиро раді вас бачити в нашому садочку, в нашій групі «Дзвіночок».
Тут можна все!
- Дружити.
- Мріяти.
- Малювати.
- Сумувати.
- Гратися.
- Творити.
- Радіти.
- Міркувати.
- Помилятися.
- Фантазувати.
7. Визначення очікувань батьків. Вправа «Золота Рибка».
Кожен із вас, привівши дитину до дитячого садка, сподівається, що його дитина швидко виросте і багато чому навчиться. Я пропоную вам поглянути на нашу золоту рибку. У казках золота рибка завжди виконує бажання. Давайте з вами напишемо свої побажання,якою ви хочете бачити свою дитину через рік.
(На столах лежать стікери у формі лусочок та фломастери).
Давайте по черзі прикріпимо стікери-луски на нашу рибку і озвучимо їх.
(батьки виконують завдання)
Бажаю,щоб всі ваші очікування обов`язково здійснилися.
Шановні батьки, пам`ятайте, ваша дитина-дар, який потрібно розвивати і формувати. Саме від вас залежить те,яким стане цей подарунок долі. І весь педагогічний колектив нашого садочка буде допомагати вам виховувати ваших діток щасливими, розумними і здоровими.
8. Вправа «Залиш побажання»
Чого ви найбільше бажаєте своїй дитині? Я пропоную залишити побажання на дитячих долоньках та зробити промінчики нашому сонечку.
(батьки виконують завдання, кріплять долоньки і озвучують побажання)
Відтепер це сонечко буде жити з нами, нехай воно кожного дня світить в нашій групі з гарними побажаннями і вони обов`язково здійсняться!
9. Виготовлення смайликів настрою із штучного снігу.
Ось і підходить до кінця наша зустріч. Але ще хочеться, щоб наостанок ми трішечки поринули з вами у дитинство. На початку зустрічі ви мали гарний настрій, хотілося б дізнатися, який настрій у вас зараз? Але дізнаємося про це ми незвичним способом. За вікном уже випав білий пухнастий сніжок, так і хочеться до нього доторкнутися. А у нас із дітками єсвій чарівний сніжок,він такий же холодний і м`якенький.
(батьки беруть у руки штучний сніг)
Давайте з нього зробимо смайлик відповідно до вашого настрою.Стекою можна зробити ротик, з горошинок – оченята та носик.
(Виготовлення смайликів настрою. Батьки по черзі викладають вироби на тацю і озвучують свій настрій).
Мені приємно, що всі ви маєте гарний настрій.
10. Побажання батькам від вихователя та діток.
(Відеоролик про діток)
Шановні батьки, в житті є три речі, яких ніколи не повернеш назад – це час, сказане слово і можливість. Тож хочу вам побажати і попросити вас ніколи не втрачайте часу побути з вашими діткаи, даруйте їм завжди теплі, похвальні слова і користуйтеся з можливісті потішитися з їхніх досягнень та успіхів.
До моїх побажань приєднуються і ваші дітки.
(Відео побажань від дітей)
11. Мішечок гарного настрою від янголятка.
(під музику залітає янголятко)
І наостанок до вас завітав ангел зі світу дитинства, який весь цей час за нами спостерігав.
Ангел: - Добрий вечір усім присутнім! Так хочеться, щоб кожен із вас був щасливим і радів життю так щиро, як радіють дітки. Я приніс із собою мішечок – мішечок гарного настрою, в який я поклав щастя, успіх, любов везіння, терпіння, удачу, гарний настрій... І хотів би, щоб кожен із вас взяв з мого мішечка те, чого не вистачає вам у житті. І з цього моменту був справді щасливим.
(Ангел роздає цукерки з побажаннями)
- Ось тепер, коли всі щасливі і радісні, мені вже час летіти далі, адже у мене ще багато незроблених добрих справ. До побачення!
12. Підсумок.
Шановні батьки! Сьогодні ми стали ще ближче один до одного. Ми щиро вдячні вам за цю зустріч, що зігріла нас усіх любов`ю і добром. Вдячна всім, хто завітав в нашу школу молодих батьків! До нових зустрічей!