Засідання інтелектуального клубу на тему "Як створити власний імідж"

Про матеріал
засідання інтелектуального клубу для класу панянок. у класі навчаються одні дівчата. час проведення: 45 хв.
Перегляд файлу

Засідання інтелектуального клубу на тему: «Як створити власний імідж?»

Мета: ознайомити панянок із поняттями «грамотний імідж», «імідж», «індивідуальний стиль», навчити створювати власний імідж; розвинути знання про види стилю, продовжувати формувати у панянок уявлення про людські чесноти; виховувати у дітей віру у власні сили, талант, здібності.

Обладнення: комп'ютер, класна дошка, роздатковий матеріал на кожну парту, визначення на кольорових аркушах на дошку, телевізор, планшети.

Зміст

І. Організація класу

Вихователь: підніміть будь ласка руку, хто себе погано почуває.

Сьогодні ми будемо працювати за такими правилами:

  • Якщо треба вийти, тихенько встаєте і виходите, без зайвих розмов.
  • Якщо схочете щось сказати, працює правило піднятої руки.
  • Правило ввічливої людини, не перебивати одна-одну.

ІІ. Актуалізація знань

Вихователь: добрий день мої любі паняночки. Видатний український філософ Григорій Сковорода казав, що для того, щоб виміряти небо і землю, спершу маємо виміряти себе. Шлях до самопізнання істини лежить через самопізнання. Давайте спробуємо пізнати себе!

1.Вікторина  «Визнач хто власник» (Демонструємо слайди з особистими речами панянок, дівчата відгадують).

2.Завдання: Ви переглянули кожну річ, яка належить одній із Вас. Спробуйте пояснити мені, чому Ви обрали саме такий предмет?Що мотивувало Вас до такого вибору? Обґрунтуйте свою відповідь.

(Вихователь на дошку вивішує аркуші з написом «дизайн», «сучасний», «стиль», «власний імідж»)

Пояснення вихователя:  ви так чи інакше робили свій вибір опираючись на ці слова.

ІІІ. Повідомлення теми , мети виховної години.

Сьогодні ми з Вами поговоримо про те, як створити власний імідж. Ознайомимося з такими поняттями як «імідж», «грамотний імідж», «індивідуальний стиль», розвинемо знання про види стилю.

ІV. Виклад нової теми

Вихователь: Усе своє життя Ви створюєте власну себе, пазлик за пазликом, цеглинка за цеглинкою вибудовується Ваш смак, думка, погляд, Ви як особистість. Стиль і фасон одягу, дизайн аксесуарів, мова – якою ми вчимося з дитинства, та якою розмовляємо з оточуючими (маю на увазі Ваш молодіжний сленг), це все – Ваш імідж, який Ви створюєте.

Грамотний імідж – це вміння говорити мовою одягу так, щоб Вас почули і зрозуміли.

2.Завдання: поясніть мені всім відому приказку: «Зустрічають по одежці, проводжають по уму».

Відповідь: Ваш зовнішній вигляд повинен бути створений як «грамотний імідж».

3.Робота зі словничком.

 На дошку вивішують термін «Грамотний імідж».

А що ж , власне собою являє імідж? Даю завдання – знайдіть мені зараз визначення у мережі Інтернет через свої телефони.(перший хто знайшов зачитує).

(Вивішують на дошку визначення іміджу.)

Імідж з англійської мови перекладається як образ, вигляд. Означає цілеспрямований, сформований образ (особи, предмета, явища), покликаний надати емоційно-психологічного впливу. Імідж –це «визитівка», що створюється нами для інших, те враження, на яке ми очікуємо від оточуючих.

4.Завдання: останнє речення зі словничка поясніть мені, як Ви це зрозуміли.

Відповідь: ось чому на початку виховної години ви так швидко відгадували, кому з Вас належать речі. Бо у Вас вже існує створений образ кожної панянки.

5.Перегляд мультимедійної презентації фото наших панянок у ліцейній формі.

6.Завдання: рік тому ми з Вами стали панянками. Нами разом з вашими батьками та дирекцією ліцею-інтернату з посиленою військово-фізичною підготовкою була створена парадна, повсякденна, спортивна форма для кожної із Вас. Це для Вас грамотно створений імідж! Згодні? Погляньте на себе зі сторони, уявіть, що Ви кореспонденти журналу ViVa, поділіться враженнями про дівчат яких Ви щойно побачили по телевізору.

Відповідь вихователя: (одягає бейжик кореспондента, під супровід музики дає інтерв'ю) у мене перехоплює подих. Такі гарні, молоді панянки, в чиїх очах я бачу силу розуму і духу. У їхньому одязі все так збалансовано, стильно, гармонійно підібрано. А головне не заважає кожній з Вас вчитися, розвиватися, іти до своєї мети. Вони пишаються тим, що носять форму свого ліцею, що вчаться у такому гарному закладі як Глухівський ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою!

(музика затихла)

Вихователь:  у вашому образі дуже влучно поєднані індивідуальний стиль та імідж. Що ж таке індивідуальний стиль? Види стилю. Про це нам розкажуть дівчата, які готували коротенько відповідь.(Стрельчук Вікторія).

7.Доповіді учнів. (визначення вивішують на дошку)

Індивідуальний стиль в одязі — це сукупність деталей зовнішнього вигляду, що відрізняє конкретну людину від інших людей і забезпечує їй особисту привабливість.

Стиль одягу — певна акцентованість ансамблю (костюму в широкому сенсі), продиктована такими ознаками (або їх сукупністю): віком, статтю, професією, соціальним статусом, приналежністю до субкультури, особистим смаком людини, епохою життя суспільства, національністю, релігійною приналежністю, доречністю, функціональністю, способом життя та індивідуальними особливостями.

Акценти розставляються зазвичай за допомогою аксесуарів, взуття, забарвлення тканини, принтів, фурнітури, деталей обробки і фактури тканини, кроєм моделі одягу, комбінаторикою.

Стиль одягу є одним з основних елементів іміджу людини.

8.Завдання:  у Вас на партах є зображення і назви стилів. Знайдіть і співпо ставте правильні відповіді.

Вихователь: запрошую дитину до комп'ютера, вона Вам розповість про види стилю, а Ви перевірите свої відповіді.

 9. Перегляд презентації «Види стилю»

Вид стилю залежить від особистих смаків людини. Наприклад:

Стиль Жертва моди — людина, яка стежить за всіма віяннями, модними тенденціями, але не зі здоровим інтересом, а виходячи за його рамки.

Гламурний стиль — характеризується жіночністю і яскравістю образу, максимальне залучення уваги оточуючих до зовнішності людини. Найчастіше, при неправильному підході, гламурний стиль межує з вульгарністю.

Стиль Глем-рок — рок-стиль з увімкненими «гламурними» елементами. Поєднує в собі, на перший погляд, не поєднувані речі. Класика цього стилю — чорний шкіряний піджак, блузка, пов'язана на шиї чорна або сіра хустка, браслети з шипами і туфлі з заклепками.

Стриманий стиль — одяг в спокійних тонах, без декольте і мініатюрних спідниць або екзотичних фасонів і великих аксесуарів; класичний силует.

 

  Мілітарі — прикметою стилю мілітарі є одяг і аксесуари, стилізовані під військову форму. З цією метою часто використовуються такі атрибути як нашивки, металеві ґудзики, шеврони, позументи, шнурівки, відзнаки тощо.

Треш стиль — одяг може бути будь-яким і настільки неординарним, наскільки дозволяє фантазія, а величезна різноманітність можливих поєднань відкриває широкі горизонти перед будь-яким шанувальником цього напрямку. Вигляд людини може бути абсолютно різним, але при цьому він завжди залишається зухвало привабливим, достатньо сміливим, екстравагантним, епатажним і завжди оригінальним.

Стиль Коледж — навіяний одягом учнів американських коледжів, спортивно-охайний стиль. До нього відносяться блузки сорочкового покрою, строгі сукні з білими комірцями, спідниці в складку, блейзери та трикотажні двійки; в європейській моді з початку 50-х років, вважається класичним.

 

9.Музична пауза «Показ моди». Під Ваші оплески запрошую пройтися по уявному подіуму наших дівчат які готували стилізовані засоби індивідуального захисту на тему «Як створити власний імідж».

(Лунає музика)

Вихователь: Дякую, дівчатка ви молодці. Можете вважати, що зі світом  моди ви ніяк не пов'язані, і ці знання Вам не потрібні. Але мода стосується кожної людини! Навіть коли Ви мовчите, за Вас говорить Ваш одяг! Людина яка професійно працює над створенням образу називається іміджмейкером. Ця людина одночасно володіє знаннями стиліста, дизайнера, візажиста і психолога. Основна функція іміджмейкера – вибрати і розробити індивідуальний образ клієнта.

9.Творче завдання: уявіть себе іміджмейкерами і створіть образ панянки 8-го класу за зразками які є на ваших партах. Тобто, підберіть одяг, зачіску, аксесуар. Презентуйте і доведіть власну думку, чому саме так?

Виступи і захист образів панянок.

V. Підсумок виховної години

1.Бесіда за запитаннями:

  • Яким повинен бути одяг, незалежно від того, куди Ви збираєтесь піти?
  • Що Ви одягнете на вечірку до друзів?
  • Чи можна прийти в цьому одязі до ліцею?
  • Що скажете про зачіску?

А чи знаєте Ви як користуватися косметикою та прикрасами?( Загальна кількість прикрас з міжнародного протоколу не повинно перевищувати 13 предметів, причому сюди включаються ювелірні гудзики. Поверх рукавичок не вдягають кільце, але браслет можна. Чим темніше на вулиці, тим дорожче прикраси.) ( Макіяж для школи починається з засобів догляду за шкірою. Потім пудра, будь який засіб для вирівнювання тону обличчя.Очі не потрібно фарбувати в яскравих відтінках, більше підійдуть бежеві тіні, нанесіть їх на верхню повіку, тепер туш. З тушшю теж головне не перестаратися, фарбувати не більше двох шарів, інакше вони можуть склеїтися, і виглядати це буде не красиво. Завершити образ допоможе блиск для губ природних тонів або бальзам. Ось макіяж для школи і готовий!)

2.Створюємо алгоритм дій: Як створити власний імідж? З чого Ви почнете?

  • У чому мені комфортно?
  • Що мені смакує?
  • Визначусь з тим, який стиль мені подобається?
  • Які кольори подобаються?
  • У якому середовищі я буду використовувати свій імідж?

3.Підсумок:  Дівчатка, сьогодні ми багато говорили про зовнішній вигляд, про те , яка це гордість носити форму нашого ліцею. Але є така приказка «Головне не яскрава обкладинка, а внутрішній зміст». Так завжди кажуть покупці у книжковій крамниці. Сьогодні це стосується і нас. Пам'ятайте, що головне бути людиною з чесною душею, чистими думками, добрими вчинками. Дякую всім за увагу!

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самофал Алла Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 листопада 2020
Переглядів
572
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку