26 вересня о 18:00Вебінар: Особливості статевого виховання у школах України

Засідання Клубу " Батьки і Діти" . Тема. "Роль і місце родини та школи у формуванні навичок безпечної поведінки ( Клуб « Батьки і Діти»)

Про матеріал
Співпраця вчителів, батьків та учнів.Коли до школи завітають батьки для співпраці з вчителями та учнями-завжди приємно, бо намагаємось досягти єдиної мети: виховати майбутніх громадян, яким в Коли до школи завітають батьки для співпраці з вчителями та учнями-завжди приємно, бо намагаємось досягти єдиної мети: виховати майбутніх громадян, яким властива людяність, доброта, повага до оточуючих,самоповага, розуміння важливих життєвих проблем.Так, 06.02.2019 року у 5-Б класі відбулось 5-те засідання Клубу " Батьки і Діти", на якому були присутні учні, їх батьки та начальник відділу " Нижньосірогозьке бюро правової допомоги" Каховського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Угорчук Інесса Олександрівна.Тема зустрічі присвячена дню безпечного інтернету " Роль і місце родини та школи у формуванні навичок безпечної поведінки".Дякуємо всім за активну участь в обговоренні важливої проблеми. ластива людяність, доброта, повага до оточуючих,самоповага, розуміння важливих життєвих проблем.Так, 06.02.2019 року у 5-Б класі відбулось 5-те засідання Клубу " Батьки і Діти", на якому були присутні учні, їх батьки та начальник відділу " Нижньосірогозьке бюро правової допомоги" Каховського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Угорчук Інесса Олександрівна.Тема зустрічі присвячена дню безпечного інтернету " Роль і місце родини та школи у формуванні навичок безпечної поведінки"
Перегляд файлу

1

 

 

 

 

 

 

Красивий вірш про школу

 

 

 

Роль і місце родини

та школи у формуванні навичок безпечної

       поведінки

( Клуб « Батьки і Діти») 

 

 

 

 

                                                                                    Засідання Клубу підготувала:

                                                                        Пантелей Г.Г.,

                                                                        класний керівник  5-Б класу

                                                                        Нижньосірогозької

                                                                         ЗОШ І-ІІІ ступенів

                                                                         с.м.т. Нижні Сірогози

                                                                         Нижньосірогозького району

                                                                         Херсонської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ведучий 1

Я-школяр

І тому знаю.

Що обов»язків дотримуватись маю.

Правил нашого шкільного жтття

Учні по-черзі проговорюють:

-Бути позитивними;

- говорити по черзі;

- бути активними;

-слухати й чути кожного;

-толерантно ставитись один до одного;

-бути пунктуальними;

-діяти за принципом «тут і зараз».

І тільки тоді успіх гарантовано!

-         Чи згодні ви  прийняти ці правила, щоб  бути справжніми учнями?

Всі : звичайно так!

Маю зошит, маю книжку, 
Он лежать вони на ліжку. 
Маю ще щоденник я, 
Значить, справжній я школяр. 

Хоча бігаю, як вітер, 
Та вже знаю багато  літер. 

І слова складаю я

Й твори я пишу великі
Математиці ще вчусь,

Українську поважаю

І історію я знаю

Ще англійський,

Ще труди

І природу рідну також!
Тож залишайся вдома, лялько! 
Хоч мені тебе і жалко, 
Ти іще не підросла – 
І для школи ще мала.

І ти блей залишся дома, покрутися так і сяк,

А коли прийду додому

То як раз з тобою й буду я відпочивать

Ведучий 2.

Ми знаємо:

 

1.Звісно школа починається з уроку 

2.Класний куточок « Життя класу-вирує!»-важливий компонент нашого шкільного життя

3. Формула шкільного успіху: Учитель=Учень=Батьки

 

Дівчатка:

Школо наша, школо, 
Приголуб нас, мила, 
Пригорни усіх нас, 
Як голуб під крила. 

 

Ти нас всіх научиш,
Як у світі жити,
Як зло оминати,
Як добро чинити.

 

Бджілоньки — на квіти, 
Дітоньки — до школи, 
Там збирають мудрість, 
Як мед в полі бджоли.

 

Наче вулик, наша школа. 
Вся вона гуде, як рій. 
І здається, що довкола 
Розквітають квіти мрій. 


Бігають, сміються діти, 
Та — лиш дзвоник задзвенить — 
Стане тихо, ніби в квіти 
Поховались бджоли вмить.

 

Учися, п»ятикласнику! 
Відкрий науки світ. 
Хай буде мрійним, радісним 
В науку твій політ.

Сміливим будь відмінником, 
Та честю дорожи. 
Шануй батьків та вчителя 
І з книгою дружи.

Будь добрим, праці відданим, 
Та старших поважай. 
Навчися мови рідної, 
Люби свій рідний край!

Всі: Професію майбутню обирай!

 

 Виступ агітбригади « Юні фармацевти»

 

( Сценарій додається»

 

Вчитель:

Дорогі діти! Шановні батьки! Завдяки співпраці вчителів, учнівЮ батьків, громадськості ми поступово формуємо єдиний колектив.

 

 

Правила формування колективу:

-Дотримуйся Закону України “Про Освіту”про права та обов´язки

- Підкорятись повноваженням колективу

- Слухати і чути

- Бути організованим

- Співпраця

- Дотримуватись правил з Т/БЕЗПЕКИ

- Лихослів´ю-бій

- Протягни руку дружби

- Не грубити

- Допомога один одному

- Намагатись бути дорослими

-Вирішуємо питання  у  класному колективі

 

Велику роль відіграє школа у формуванні безпечної поведінки.

-На перерві

-Під час уроків

-Під час спортивних змагань

-Під час виховних заходів

-У їдальні

-Під час чергування, -Під час руху додому-до школи

-Під час спілкування з однолітками.

 

На початку лютого-День Безпечного інтернету.Саме сьогодні ми й поговоримо про небезпеку мережі інтернет.

 

Небезпека полягає:

комп'ютерній ігровій  залежності,

- у використанні мобільних  телефонів у школах під час уроків, що відволікає дітей від навчання,

- це заважає роботі вчителя,

-у дітей виникають труднощі у навчанні,

- виникають проблеми з пам’яттю, погіршується пам´ять,

- страждає імунна система дитини,

- виникають труднощі під час спілкування в колективі однолітків,

- виникає «синдром дратівливої слабкості»,

- спостерігається зниження концентрації уваги у дитини,

- виникають немотивовані головні болі,

- спостерігається емоційна нестриманість і різка зміна настрою .

 

Тому важливий  контроль батьків над дотриманням певних правил:

1. Є спеціальні медичні рекомендації, згідно з якими для дітей до 14 років

 розмови по мобільному телефону мають бути не довше чотирьох хвилин поспіль.

2. Пояснювати дитині, що телефон є передусім засобом зв'язку,

а не іграшкою і предметом хизування перед однолітками, і що використання

 його має бути все-таки обмеженим.

3. Батькам періодично передивлятися історію повідомлень дитини , слідкувати за акуратністю у висловлюваннях .

4. Увага! Ненормативна лексика

5. Увага! Спілкування з небезпечними людьми .

6. Увага! Кібербулінг .

7. Увага! Шахрайство .

8. Увага! Порнографія .

 

Кібербулінг-загроза ХХІ століття. Кібербулінг-новітня форма агресії.

Проявляється у агресивній поведінці,  жорстокість у висловлюваннях,

наклеп з боку однолітків , кіберцькування. Це може статися під час

 підліткового періоду (охоплює вік від 11 до 16 років).

Тому покращувати Інтернет – етику нам просто необхідно. 

Найпростіший спосіб профілактики кібербулінгу— більше проводити

часу з дитиною. Ми маємо самі подбати про життя і безпеку своєї дитини. Не будьте байдужими спостерігачами . Виховувати самоповагу у дитині. Навчити дитину пишається власними гідними та сміливими вчинками.

Що радять психологи?

  1. Образливі повідомлення найкраще ігнорувати.
  2.  Повідомити дорослим : вчителям, директору,заступникам директора, практичному психологу,соціальному педагогу школи

про факт некоректної поведінки однолітка.

  1. Батькам реагувати спокійно та впевнено, апналізуючи обставини, що відбулися.
  2. Формуйте комунікативну культуру роз’ясніть дитині, яка її власна

поведінка буде вважатися нормальною.

5. Здорові стосунки передбачають взаємодію між людьми на основі

взаємної поваги

 

-Який же сучаснй стан молодших підлітків-п´ятикласників?

Багато відеоігор  , якими користуються діти, ґрунтується на принципі боротьби.Зловживання такими іграми  притупляє чутливість маленької людини  до жорстокості і може виховати в дитині переконання, що агресія — це непоганий спосіб вирішення проблем. Іграшки-блеї-можливе

поранення інших, нерозуміння: навіщо ці іграшки у школі?

Бездозвільний вихід з уроків-Н е  м о ж л и в и й! Недозволено під час уроків заважати іншим класам.Проводити навчальні заняття(включення музики на моб. телефонах) Під час уроків в приміщенні класної кімнати за учнів  несе відповідальність вчитель, тому дітям не можна виходити з класу під час навчальних занять.

 

Увага! Дитяча злочинність. В чому вона проявляється на даний момент?Що лежить в основі?Це крадіжки, бійки, нанесення тілесних ушкоджень,образливі слова, самосуд.

 

Потрібно ще раз дітям нагадати про їх права та обов´язки.

 

 

 

Права

Обов’язки

1. Усі діти мають право на любов і турботу

1.Поважати і любити своє оточення. Ставитися до них так, як би ми хотіли щоб ставились до нас

2. Всі діти рівні у своїх правах

 

2. Поважати близьких та друзів. Не принижувати гідності кожної людини. Поводитись так, щоб своєю поведінкою не порушувати прав іншої людини

3. Усі діти мають право на відпочинок і дозвілля

 

3.Дотримуватись правил моральної етики; організовувати дозвілля так, щоб воно приносило корись і не заважало іншим

4. Усі діти мають право на освіту

4. Сумлінно навчатись; активно працювати на уроках, готуватись самотужки; старанно виконувати домашні завдання

 

Права

Обов’язки

5. Всі діти мають право на вільне спілкування

5.Поважати співрозмовників. Коректно і тактовно висловлювати свої думки. Дотримуватись правил мовного етикету

6.Жодну дитину не можна примусово залучати до праці

6.Виконувати роботу, яка не завдає шкоди здоров'ю. Виконувати всі види обслуговуючої праці

7.Жодну дитину не можна ображати або принижувати

7.Не ображати і не принижувати оточуючих

8.Всі діти мають право на життя

8.Дотримуватись норм і правил поведінки, прийнятих у суспільстві. Не створювати ситуацій, що можуть спричинити нещасні випадки

 

 

Колектив 5-Б намагається бути найкращим. Ми радіємо успіхам кожного

Тож вчитися працювати, радіти життю, сонцю, приносити радість рідним!-завдання кожного!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

Сценарій « Ми - юні фармацевти»

 

Фармацевти-це ми!

 

-Пані та панове!

-Леді та джентльмени!

-Хлопці та дівчата!

-Дорослі та малята!

– Всім сьогодні щиро і радо

Всі: Шле привіт професійна агітбригада 5-Бкласу

"Юні фармацевти" її ім’я,

Всі ми як одна сім’я.

 

Наш девіз:

«Треба старанно трудитись,

Щоб в цім світі знадобитись.»

Доброго дня юні друзі!З вами в ефірі телепередача « Одна з тисячі професій!» Як знайти ту єдину, яка стане справою всього життя.

«Гіппократ свого часу сказав, що«Медицина»- це найкраща з спеціальностей», а мені хотілося б перефразувати, що найкраща зі спеціальностей – це «Фармація» , так як лікар не може допомогти хворому без лікарських засобів.

«Фармація» – від грец. Pharmakeia – науково-практична галузь, яка займається питаннями пошуку, отримання, дослідження, застосування, зберігання, виготовлення та відпуску лікарських засобів, а сьогодні це ще й «ласий шматочок бізнесу».

Провізор від лат. – Рrovisor – аптечний працівник, який заздалегідь дбає, передбачає і допомагає.

Фармацевтична галузь – це тисячі аптек, аптечних пунктів та аптечних кіосків. Така потужна індустрія постійно має потребу в кадрах, насамперед молодих, здатних освоїти новітні технології сучасної фармації.

 

З давніх-давен фармація була складовою буття, розвитку і здоров’я людини. В усі часи благословенна фармація була місією милосердя і співчуття до ближнього. Перші аптеки в Європі з’явилися в 1100 р. нашої ери в монастирях. Монахи готували лікарські засоби і безкоштовно віддавали їх хворим.

Тож ось вона та єдина, для нас, важлива-професія фармацевта-провізора.

 

Тисячі років професія фармацевта залишається однією із найшанованіших і найпрестижніших.

 

Робота провізора пред’являє до людини, оволодівши цією професією, численні вимоги,. Ці якості підсумовані у визначенні «Фармацевт – сім зірок»:

 фармацевт, що надає догляд за пацієнтом,

 фармацевт, який приймає рішення,

 фармацевт – сполучна ланка між лікарем і пацієнтом,

.фармвцевт-це медик,

 фармацевт – лідер, ;

 фармацевт – це менеджер,

 фармацевт, постійно отримує знання,

 фармацевт – вчитель,

Самі ключові поняття в професії фармацевта – це розуміння і увага до відвідувача. У хорошого фармацевта поступово складається своя клієнтська база, саме вона – “знак якості” його роботи.

Кожному з нас доводиться відвідувати аптеки, і туди ми йдемо не тільки за ліками, а й за косметичними засобами та супутніми товарами. Аптечна галузь розвивається стрімко швидко, і тому фармацевти та провізори завжди були і завжди будуть затребуваними.

Сьогодні фармацевт в аптеці – це і медик, і біолог, і хімік, і психолог, і перша швидка допомога …

Досвідчений фармацевт відчуває і знає, яке важливе його слово, і як аксіому розуміє: «Словом можна вилікувати, словом можна вбити».

Крім якісних ліків, в аптеці повинна бути позитивна аура, професійна, зцілююча, щира, співчуваюча мова фармацевта. Основні обов’язки фармацевта варіюються в залежності від робочого місця фахівця. Так, до основних обов’язків фармацевта, що працює в аптеці, належатимуть: Консультування покупців про фармакологічні властивості лікарських препаратів і відпуск медикаментів

Сенсаційне повідомлення.

Шановні присутні !Дозвольте порекомендувати вам цілющи мазі, креми від утоми, для укріплення нервової системи,а ще….

 

 

 

Витри піт солоний із чола
І трудись, забувши про утому,
Бо людина ціниться по тому,
Чи вона зробила, що могла,
Скільки сил у неї вистачало,
Щоб на світі більше щастя стало»

Українська армія фармацевтів сьогодні має об’єднатися у фармацевтичну спільноту, щоб стояти на сторожі охорони здоров’я і стати її потужним другим крилом, підсилити перше крило — медицину, для символічного птаха — здоров’я людини.

Фармацевт Всі ліки вивчає,
він всім людям допомагає.
Фармацевт робота потрібна,
Голова потрібна здібна,

 

За стільки літ роботи у аптеці
Іще ні разу на своїм віку
Не завагалось дивне Ваше серце,
Що вибрало професію таку.
А навпаки, вистукує гучніше,
Підказує: «Ти правильно живеш!»
Бо що в житті є дійсно важливіше,
Коли не лиш для себе, а й для інших
Частинку свого серця віддаєш?!

 

Хто розбирається в ліках,
Поглянувши лише тільки на рецепт,
Зрозуміє він одразу ваш діагноз!
Звичайно, це фармацевт!
 

Професія провізора важлива,
На жаль без ліків жити неможливо.
У цьому світі, щоб довго жити,
Потрібно щось вколоти, щось попити…
Ліками й добрим словом лікувати
Покликані ми з вами. Так тримати!
 

 

 

 

Гімн фармацевтів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рекомендації для батьків.

 

1.Батькам доведеться простежити за дотриманням розклад із зазначенням часу, відведеного для занять, і часу на відпочинок

 

2. Протягом відведеного часу на заняття, не допускати використання електронних пристроїв (телефон, планшет і т. П), щоб не відволікати увагу дитини

 

 

3. Ввести правило «коли» - один з уроків життя свідчить: ми отримуємо задоволення тоді, коли робота завершена. За роботу ж платять після її виконання. Тому почніть казати наступним чином: «Коли зробиш домашнє завдання, можемо разом подивитись той фільм, про який ти згадував». Введіть це правило й дотримуйтесь його.Цим ви навчите дитину структурувати час.

 

 

4.Слідкуйте, щоб дитина завжди дотримувалась  здорового харчування!

 

 

5.Привчайте дітей виконувати роботу по дому-це елементарні трудові доручення.

 

6. Прослідкувати , чи є прогрес учнів у навчанні?

Ваша дитина повинна сама усвідомити важливість академічних успіхів.

 

 7. Чи регулярний цей успіх?

 

8. Навчитись батькам довіряти класному керівнику та вчителям

 

 

9.Контролювати роботу дитини із щоденником: заповнення розкладу уроків, запис домашнього завдання, подача щоденника вчителю для оцінювання та класному . керівнику для контролю, перевірки записів та визначення рівня вихованості учня.

doc
Пов’язані теми
Етика, 5 клас, Сценарії
До підручника
Етика 5 клас (Фесенко В.І.)
Додано
12 лютого
Переглядів
157
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку