Засідання круглого столу

Про матеріал
Організація змістовного дозвілля школярів учнівською радою під керівництвом педагога -організатора.
Перегляд файлу

Засідання круглого столу

Тема: Організація змістовного дозвілля.

Мета:визначення пріоритетних напрямів в організації змістовного дозвілля та вироблення сумісних дій

Обладнання:

Учнівське самоврядування - не самоціль, а цікаве шкільне життя

Педагог-організатор

1.

Доброго дня, дорогі колеги, шановні лідери учнівської ради!

Сьогодні у нас зустріч за круглим столом. На ньому присутні педагоги- організатори нашого району, адміністрація школи,вчителі,батьки,члени

учнівської ради «Лідер».

Тема засідання круглого столу звучить так: «Організація змістовного дозвілля».

Тема актуальна, тому що в наш час, коли розвинуті комп’ютерні технології, телебачення, мобільний зв'язок буквально зробили від себе залежними сучасну молодь.

Для подальшої роботи нам необхідно розробити правила роботи за круглим столом. Зараз я попрошу по колу вимовити одне, але, на вашу думку дуже важливе правило, які визначають роботу нашого круглого столу.

Правила проведення круглого столу:

  1.   Взаємоповага і добросовісність.
  2.   Чіткість і конкретність у висловлюванні.
  3.   Ніякої критики.
  4.    Пропонуй і обґрунтуй свою точку зору.
  5.    Проявляй ініціативність і творчість.
  6.    Дотримуйся регламенту.
  7.    Відкрий для себе нове.

2.

Я пропоную всім присутнім продовжити речення:

Дозвілля- це...

Відповіді:

  •     час, вільний від уроків і домашніх завдань;
  •     проведення вільного часу з користю для себе і оточуючих;
  •     відпочинок;
  •     простір для справ;
  •     улюблене заняття.
  1. Педагог-організатор:

Дозвілля необхідно нам для відпочинку від навантажень. Особливо це важливо для сільських школярів, тому що вам доводиться навчатися в школі, виконувати домашні завдання, а ще допомагати батькам.

Дозвілля - це проведення вільного часу. Це пізнання чогось нового, творчість, спорт, подорожі. Ось цим і багато іншим ви можете бути зайняті у вільний час.

Для того, щоб ваш вільний час був насиченим і цікавим, ви повинні володіти певними лідерськими якостями.

Робота в групах:Я пропоную групам охарактеризувати кожну літеру слова.

I група:

Змістовне

II група:

Дозвілля

Озвучення роботи.

  1.               Педагог-організатор:

Гадаю, вам буде цікаво дізнатись про те, як проводять дозвілля учні нашої школи. Вивчення цього питання від учнівської ради проводила голова центру дитячої ініціативи «Дозвілля».

(Виступ голови ЦДІ «Дозвілля»):

Центром дитячої ініціативи «Дозвілля» серед учнів нашої школи було проведено анкетування «Мій вільний час». І ось результати:

72% «дітей інформаційного віку» полюбляють проводити час по просторам всесвітньої павутини, граючись у комп’ютерні ігри.

  1.               Трохи менше наших тинейджерів (21 % ) перевагу віддають старій розвазі - перегляду телевізійних програм і шоу.
  2.               Живе спілкування із ровесниками інформаційні технології відтіснили на задній план підлітків,які люблять спілкуватися у вільний час з друзями

( всього 15 % ).

  1.               Прогулянками на природі і активному відпочинку віддають перевагу кожний десятий із опитаних.
  2.               Люблять займатися спортом 12% учнів.
  3.               Нічим не займатися дають перевагу 3 % учнів.
  4.               7% читають книги та журнали.
  5.               Слухають музику - 5%.
  1.               Педагог-організатор:

За словами батьків у багатьох дітей немає вільного часу. Часто батьки не знають, чим зайняті їхні діти у вільний час.

Сьогодні ми живемо у дуже складний час. На жаль, не всі молоді люди можуть адаптуватися до сьогодення, утвердитися як особистість. І це призводить до небажаних наслідків. Дуже важливо організувати дозвільнєву діяльність учнів,зробити їх життя цікавим.

Хто ж може організувати змістовне життя? Від кого воно залежить?

Відповіді членів УР.

-

-

Педагог-організатор:

Так, від нас самих. Учнівська Рада - вищий орган учнівського самоврядування нашої школи і від рішень, організаторських здібностей залежить шкільне життя.

І зараз я хочу, щоб ми поговорили з вами не про особисте, а про наше шкільне дозвілля.

Згадайте всі заходи, які були проведені у цьому навчальному році. Запишіть їх і розмістіть на дошці по напрямкам. Таким чином у нас створиться «Карта наших інтересів».

( День вчителя, день самоуправління, Тиждень Пам’яті до дня визволення села,

Учні розподіляють їх по напрямках: спорт, творчість, розваги, екскурсії.

  • Тепер давайте згадаємо своє відношення до кожного з цих заходів. Які почуття, емоції вони викликали у вас?

Відповідь дітей.

  • У кожного з вас є кольорові листочки. За їх допомогою ви оціните, який захід вам сподобався найбільше, а який менше.

Візьміть жовтий листочок. Його колір яскравий, радісний - прикріпіть його на дошку поруч з тією справою, яка вам найбільше сподобалася. Візьміть зелений листочок. Його колір спокійний. Прикріпіть його до тієї справи, яка сподобалась вам менше.

  •      І так, ми бачимо, що у нас є проблеми. Як ви гадаєте, чому?

Діти відповідають.

Педагог-організатор. Повернімося до обговорення нашої сьогоднішньої проблеми.

Шановні лідери! Скажіть будь ласка, а що є складовою цікавого проведення вільного часу?

Лідер: Це все, що оточує нас усіх впродовж багатьох років. Це наше життя після уроків:

- гуртки,

- конкурси,

- змаганні,

- предметні тижні,

- трудові десанти,

- акції,

- волонтерська робота.

Лідер: Так, дійсно, це безліч справ, неповнолітніх для цього світу, але таких важливих для однієї маленької людини.

Педагог-організатор: Так, це є дозвілля школярів. І тому я пропоную обговорити питання та проблеми, які актуальні для нашого шкільного життя:

  1.   Проведення вечорів відпочинку.
  2.   Розширення зони гурткової роботи.
  3.   Залучення до проведення заходів громадськості села.

Ці питання досліджували наші Лідери.

Виступ лідерів (пропозиції)

Педагог-організатор Чи є питання до лідерів?

  1. Недоліки:

2

3

-низька явка на вечори

  •    відсутність спеціалістів;

 

всі

  • хочеться бути глядачем, а не учасником

 

- слабка матеріальна база деяких гуртків

 

-військові дії АТО

 (місцезнаходження школи над трасою насторожує наших батьків.

 

завантаженість учнів домашніми завданнями

 

 

 

Педагог-організатор:

Останні два роки наші учні стали залюбки відвідувати вокальний гурток при Будинку культури.

Їм там затишно і цікаво, їх там завжди чекають. До розмови я запрошую завідуючу БК.

Виступ завідуючої БК.

У наше сьогодення батьки все менше знаходять час для спілкування з дітьми. Серед самих важливих життєвих бажань наші діти назвали:

  •         поїхати разом з батьками на відпочинок;
  •         відвідати якесь цікаве місце.

Навіть самі люблячі і турботливі батьки ловили себе на думці, що досить часто повторюють своїй дитині: «Займися чимось!» Наявність вільного часу: це добре, чи погано? Скільки вільного часу повинно бути у дитини? Чим займається ваша донька після уроків? Я надаю слово мамі учениці 9 класу.

Виступ мами учениці 9 класу. Демонстрація робіт

Педагог-організатор:

Для того, щоб ваше життя було цікавим, змістовним, ви повинні самі його активно будувати. Прикладом вашої небайдужості стала організація будівництва дитячого майданчика. До його будівництва долучилися всі жителі села, фермерські господарства. Особливо це будівництво хвилювало ваших батьків.

Виступ батьків.

Педагог-організатор: Ми сьогодні ще раз переконалися що саме вам вирішувати, яким повинен бути зміст шкільного життя. Активна участь у діяльності учнівської ради є запорукою усвідомлення учнями нашої школи їх значимості, правильної оцінки своїх можливостей.

Ви повинні відповідати за все: за школу, в якій навчаєтесь, за товаришів, за кожен ваш крок.

Учнівське самоврядування сьогодні - це величезна сила, спрямована на розвиток самостійності, ініціативи, зростання громадської активності.

В одному з найбільших міст Китаю давним-давно жив багатий і гордий мандарин.

Йому поклонялися мешканці всіх найближчих сел. І міст.

Почув якось мандарин про мудрого старця, до якого і в дощ і в спеку йшли за порадою поділитися і горем і радістю.

Наказав мандарин привести старця до палацу. Коли слуги привели старця, мандарин міцно стис у руці метелика і гордо сказав: «Якщо вгадаєш, живе або неживе в моїх долонях, подарую тобі життя».

Глянув старець в очі гордому мандаринові і сказав: «Усе в твоїх руках». Отже, все в наших руках.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
28 листопада 2020
Переглядів
650
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку