Мета
Захищати права та інтереси своїх членів, об’єднати зусилля для добрих та корисних справ
Основні завдання
- виховання у дітей віри в себе, в свої сили, любові до своєї родини, до краю в якому народився; - пізнання та примноження краси природи; - збереження та примноження традицій нашого народу; - знайомство з історичним минулим України; - виховання підростаючого покоління в дусі поваги до старших, піклування про молодших, своїх рідних, близьких ; - надання (по необхідності) шефської допомоги; - прагнення жити в мирі та дружбі; - прищеплення любові до праці та навчання |
Положення про учнівську раду «Лідер»
І. Загальні положення
1. Учнівське самоврядування КЗ «Кам’янська ЗОШ І-ІІІ ст.» ВРР ЗО регламентує свою діяльність на підставі нормативно-правових актів.: Конституції України, Всесвітньої декларації про права дитини, Законів України «Про освіту», «Про громадські організації», Статуту школи. 2. Учнівське самоврядування пропагує дружні взаємини та співпрацює з різними громадськими об’єднаннями на принципах взаємоповаги і незалежності, співпрацює з педагогами і батьками. |
Для цього потрібно:
1. Різносторонньо розвиватися, самовдоскона-люватися, самореалізовуватися на благо собі, своїм ровесникам, школі, своїй родині, малій батьківщині, народові України.
2. Забезпечувати і захищати права та інтереси учнів на основі виконання правил і законів школи.
3. Формувати почуття відповідальності, свідоме ставлення до участі кожного у вирішенні важливих справ шкільного життя, оволодівати наукою управління.
4. Сприяти реалізації інтересів, можливостей, бажань дітей.
5. Прагнути узгодженості й балансу інтересів між учнями і дорослими.
Структура учнівської ради «Лідер»
Загальношкільні учнівські збори
Голова учнівської ради
Центр дитячої ініціативи
ЦДІ «Знання» |
|
ЦДІ «Дозвілля» |
|
ЦДІ «Шеф-центр» |
|
ЦДІ «Здоров’я» |
|
ЦДІ «Дисципліни і порядку»
|
ЦДІ «Знання» - організовує консультаційну допомогу з предметів;
- бере участь у проведенні пре-дметних тижнів, місячників, олі-мпіад, конкурсів;
- контролює виконання домашніх завдань, ведення щоденників;
- веде боротьбу з пропусками уроків;
- здійснює роботу спрямовану на вироблення учнів свідомого ставлення до навчання. |
|
ЦДІ «Дозвілля» - організовує естетичне виховання учнів;
- пропагує здоровий спосіб життя;
- залучає дітей до народної творчості, національної культури;
- оформляє альбом до пам’ятних дат, традиційних свят у школі;
- розвиває творчі здібності школярів шляхом залучення до роботи в гуртках, секціях, учнівських об’єднаннях. |
|
ЦДІ «Шеф-центр» - виховує готовність жити і діяти за принци-пами організму, милосердя, людя-ності;
- піклується про ветеранів, інва-лідів, пристарілих;
- охороняє довкілля, дбає про збереження шкільного майна;
- організовує проведення трудових операцій, десантів;
- здійснює профорієнтаційну роботу в школі, виховує інтерес та повагу до майбутньої професії. |
|
ЦДІ «Здоров’я» - забезпечує повноцінний фізичний розвиток дітей, дбає про охорону та зміцнення їхнього здоров’я;
- організовує роботу спортивних секцій, груп здоров’я;
- проводить спортивні ігри на перервах та після уроків;
- організовує загальношкільні спортивно-оздоровчі заходи. |
|
ЦДІ «Дисципліни і порядку» - виховує свідоме ставлення до виконання гро-мадських дору-чень, свідомої дисципліни, бере-жливе ставлення до власного і дер-жавного майна;
- стежить за дотриманням учнями належної дисципліни, пра-вил співжиття молодших та ста-рших школярів, поведінки учнів під час перерв, у їдальні та на вулиці; - звітує про про-ведену роботу на засіданні УР; - перевіряє санітарний стан у класах. |
Принципи діяльності:
Живи
Проявляй
Пам’ятай!
Оголоси
Дорожи
Піклуйся
Не чекай
Знай!
Склад учнівської ради «Лідер»
Голова учнівської ради – …. Заступник учнівської ради –…. Голова ЦДЇ «Дозвілля» - … Голова ЦДЇ «Знання» - … Голова ЦДЇ «Дисципліни і порядку» - … Голова ЦДЇ «Шеф-центра» - … Голова ЦДЇ «Здоров’я» - … Прапороносець –… Асистенти – 1. … 2. …
|