Засідання районного методичного об’єднання вчителів початкових класів: «Новітні технології – необхідна умова якісної освіти в початковій школі»

Про матеріал
Форма проведення засідання "Педагогічний Х - Фактор".Метою є: допомогти вчителям в організації професійного самовдосконалення та самоосвіти; - сформувати та удосконалити уміння критичного і творчого мислення у процесі вирішення професійних завдань,активізувати творчий потенціал вчителів початкових класів.
Перегляд файлу

Тема засідання районного методичного об’єднання вчителів початкових класів:

«Новітні технології – необхідна умова якісної освіти в початковій школі»

Форма проведення: «Педагогічний Х – Фактор»

Мета:

- активізувати творчий потенціал вчителів початкових класів;

 - стимулювати бажання педагогів впроваджувати нові методи і прийоми у роботу;

- удосконалити знання, уміння і навички педагогів в організації різних видів педагогічної діяльності;

- переконати педагогів у необхідності змін в освітньому процесі для гармонійного розвитку дітей.

- допомогти вчителям в організації професійного самовдосконалення та самоосвіти;

- сформувати та удосконалити уміння критичного і творчого мислення у

процесі вирішення професійних завдань.

 

 

 

Хід засідання

Вступ   На плечах вчителя початкових класів завжди лежить особлива місія: закладання ключових та предметних компетентностей, фундамент духовних цінностей, формування пізнавальної активності. У руках вчителя початкових класів «дитяча душа», яку потрібно любити, розвивати, виховувати.

 І зараз з впровадженням концепції «Нова українська школа», 

     Державного стандарту початкової загальної освіти (2018) перед вчителем початкових класів висуваються нові вимоги, нові умови здійснення освітнього процесу.

Отже, ми починаємо незвичайне засідання нашого методоб’єднання. Разом з’ясуємо ,хто з нас має Х – фактор.

X-Фактор» (англ.) — слово-ідіома: риса характеру, яка не має чіткого визначення і пояснення; талант. В контексті даної зустрічі «ікс-фактор» — частина «зірковості» в людині, «зоряний» талант.

Музична заставка «Х – фактор»

2. Вправа “Оплески” (5 хв)

Нехай піднімуться ті, хто... :

  1. У кого стаж роботи більше 10 років.
  2. Хто працює за своїм покликанням.
  3. Хто впроваджує інтегровані технології.
  4. Хто впроваджує технологію критичного мислення.
  5. Хто впроваджує проектні технології.
  6. Хто проводить ранкові зустрічі.
  7. Хто володіє навиками роботи з технологіями ІКТ.
  8. Хто бере участь у онлайн-вебінарах.
  9. Хто залучає батьків до освітнього процесу.

10.Хто буде проходити добровільну сертифікацію.

    11.Щасливчики ,у  кого стаж роботи менше 10 років…їх чекає сюрприз від держави – одноразова грошова виплата.

 

Отже, кожен  присутній  заслуговує  на  оплески,  особливо  ті, хто любить свою роботу і любить дітей.

На фоні ліричної музики

Якщо люди самі не вміють літати, нехай научать літати своїх дітей. Літати високо, далеко, красиво. І настане час, коли діти розкриють крила і полетять. Нехай дорослі просто підуть за дітьми, щоб оберігати їх від падіння. І тоді вийде, що вони теж летять...

Учити літати...

Учити мріяти...

Учити творити...

Це призначення педагога.

В народі кажуть, що письменник живе у своїх творах, скульптор – у створених ним шедеврах, а вчитель – живе у думках і справах своїх учнів. Тому кожна людина з почуттям великої вдячності згадує свою школу і рідних вчителів  все своє життя, адже у кожному прожитому дні у школі було щось неповторне, незабутнє, таке, що залишиться на все життя.

Шановні колеги! Сьогодні найкращі слова привітання адресуємо вам: суворим і ніжним, мудрим і чуйним,

 - тим, хто кожен день відкриває дітям шляхи таємниць,

- тим, хто за будь – якої погоди приходить до них у клас,

- тим у кого сивина на чолі,

- тим, хто є другом та порадником у скрутну хвилину,

- тим, хто все ж таки любить дітей, хоч інколи говорить протилежне,

- всім тим, кому горде це імення „ Вчитель” - ми присвячуємо сьогоднішню зустріч.

Експрес – тест «Фігури»

Музична заставка

Виступ вчителя

На фоні ліричної музики

Мерехтять зорі... Учителю...Це тобі вони дарують свої ясні ночі.

Світить місяць... Учителю... Це для тебе він готовий не спати цілу нічку.

Плаче хмарка...Учителю... Це вона просить в тебе пробачення від імені усіх учнів, які образили тебе.

Дзвенить дзвоник... Учителю... Це він дякує тобі за знання, які ти даєш учням.

Праця вчителя воістину безсмертна,

У очах дитячих світиться вона.

Доля бути першим скрізь і всюди

Це щоденний шлях на все життя.

 Експрес – тест «Чи вміємо ми слухати?»

Музична заставка

 Виступ вчителя

На фоні ліричної музики

Учителю! Який легкий твій труд,

Коли дитячі очі світять завзяттям.

Все хочуть вміти, все бажають знати...

Тоді, учителю, легкий твій труд!

 

Який приємний, вчителю, твій труд,

Коли ти відчуваєш душ єднання,

Збулись у дітях мрії й сподівання...

Тоді, учителю, приємним є твій труд!

 

Буває, вчителю, святим  твій труд,

Коли маленьке серденько дитяче

Відчує біль чужий, з біди чужої плаче

Тоді, учителю, святий твій труд.

 

Буває вдячним, вчителю, твій труд,

Коли тебе згадають через роки,

Ті, що давно пішли у світ широкий,

Тоді, учителю, твій вдячний  труд!

Музична заставка

Виступ вчителя

На фоні ліричної музики

Учитель, учитель, учитель...

Це – дар, це – хвала, це – талант!

З вас кожен у подумках – лірик,

З вас кожен в душі – музикант.

 

Ви вмієте грати на струнах,

Ви вмієте серцем співать,

І те, що дано вам від Бога

 

Ви прагнете учням віддать.

Ви вмієте буть терпеливими,

І вмієте учнів любить.

Музична заставка

Вправа «Вільний мікрофон»

Не хочу хвалитися,але я…

 Експрес – тест на креативність

 Притча «Все у твоїх руках»

Дуже давно в стародавньому місті жив Майстер, оточений учнями. Найбільш здібний із них якось задумався: “Чи є питання, на яке наш Майстер не зміг би дати відповіді?”

Він пішов на квітучий луг, піймав найкрасивішого метелика й сховав його між долонями. Метелик чіплявся лапками за його руки й учневі було лоскотно. Посміхаючись, він підійшов до Майстра і запитав:

– Скажіть, який метелик у мене в руках: живий чи мертвий?

Він міцно тримав метелика в зімкнутих долонях і був готовий у будь-яку мить стиснути їх заради своєї істини.

Не дивлячись на руки учня, Майстер відповів:

– Все у твоїх руках.

 

Рефлексія зустрічі

Отже, спливає час засідання нашого методоб’єднання.

Все в наших руках.

Від нас залежить великою мірою майбутнє нашої держави.

А ми разом з’ясуємо ,хто ж  з нас має Х – фактор?

У кожного з нас є свій неповторний Х – фактор!

Творіть, експериментуйте, збагачуйте свій досвід!

Головне, аби Ви бачили у цьому мету і успішно досягали її!

 Дякуємо за увагу!

Бувайте щасливі!

 

 

 ребуси

docx
Додано
31 березня 2020
Переглядів
459
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку